Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffie1986 schreef:Ik kom even binnenvallen met een vraag die mij heel erg bezig houd de laatste tijd. Hoe kijken/denken jullie dan aan jullie oude dag? Als je partner weg valt, zijn jullie dan niet 'bang' om alleen achter te blijven? Even los van alle ouderen waar dus niet naar omgekeken wordt. Wie regelt eigenlijk alles na het overlijden waneer er niemand meer overblijft?
daffie1986 schreef:Ik kom even binnenvallen met een vraag die mij heel erg bezig houd de laatste tijd. Hoe kijken/denken jullie dan aan jullie oude dag? Als je partner weg valt, zijn jullie dan niet 'bang' om alleen achter te blijven? Even los van alle ouderen waar dus niet naar omgekeken wordt. Wie regelt eigenlijk alles na het overlijden waneer er niemand meer overblijft?
MarlindeRooz schreef:daffie1986 schreef:Ik kom even binnenvallen met een vraag die mij heel erg bezig houd de laatste tijd. Hoe kijken/denken jullie dan aan jullie oude dag? Als je partner weg valt, zijn jullie dan niet 'bang' om alleen achter te blijven? Even los van alle ouderen waar dus niet naar omgekeken wordt. Wie regelt eigenlijk alles na het overlijden waneer er niemand meer overblijft?
Familie / vrienden?
Je kan ook kinderen hebben die jong overlijden of niks meer met je te maken willen hebben. Ken voorbeelden zat. Je neemt toch geen kinderen zodat ze je kunnen vermaken als je oud bent? Daarbij heb ik dan lekker veel geld om zorg in te kopen. Wat anderen aan hun blagen uitgeven.
Vind dit altijd zo’n storend argument van moeders.
MarlindeRooz schreef:Daarom moet je ook gewoon je knie vern**ken in plaats van je schouder.Ik kan je uit recente ervaring vertellen dat alleen zijn wel heel naar wordt op het moment dat jij je eigen broek niet meer goed kan aandoen na het plassen.
Inmiddels lukt dat wel dus ik ga morgen weer lekker naar mijn eigen studiootje. Alleen.
MarlindeRooz schreef:Als je nu op tijd begonnen was met jezelf voorplanten, had je een 6-jarige gehad die dat voor je had kunnen doen.… of je haar zelf vast doen. En mijn autistenbrein kan niet eten met los haar. Dus elke keer als ik wat eet moet ik op de kop hangen en mezelf enorme pijn doen om m’n haar vast te doen. Wat zo weer uitzakt.
MarlindeRooz schreef:Ik kan je uit recente ervaring vertellen dat alleen zijn wel heel naar wordt op het moment dat jij je eigen broek niet meer goed kan aandoen na het plassen.
Inmiddels lukt dat wel dus ik ga morgen weer lekker naar mijn eigen studiootje. Alleen.
MarlindeRooz schreef:Ja maar als je oud wordt dan kan je minder dingen zelf. Zoals fietsen, autorijden etc. Dan is het wel lastig zonder groot sociaal netwerk.