[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 12:15

The_Cat schreef:
Sanet schreef:
Ik heb gister de film “Dark waters” gezien. Niet goor zoals die films die hierboven genoemd worden, maar wel heftig en ernstig en… verontrustend.
De film gaat over de makers van Teflon en dat ze materiaal wat ze niet kwijt kunnen maar gewoon dumpen met alle gevolgen van dien. Beetje vergelijkbaar met de film Erin Bronckovich.

Eigenlijk gewoon dus wat 3M doet/deed in Antwerpen maar waar geen haai naar gekraaid heeft tot nu. En het enige wat ze nu zeggen is, eet je zelfgekweekte eitjes niet op. Ja retards, we eten ze al fiets 50 jaar op, wat wil je nu

Of Tata Steel in IJmuiden.

neetoch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 13:56

Duhelo schreef:
neetoch schreef:
Ik lees al zo af en aan mee hier, maar nu het over films gaat, weet ik er ook nog wel 1. Kan alleen niet meer op de naam komen want het is al ruim 25 jaar geleden dat ik die gezien heb denk ik: ging over een film team die ergens in de rimboe over kannibalisme ging filmen en geen van allen terugkwamen. Zal dat eerste stuk nooit vergeten: een inheemse vrouw werd gestraft om het een of ander en die gingen ze met een steen of iets met een soort spikes eraan effe tot moes slaan op en in haar vagina...
Echt die hele film was bizar en luguber.

Daar was saw een theekransje bij.

https://www.moviemeter.nl/film/1794
Deze?

Ja volgens mij is dat hem idd.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 15:00

xPabloBokt schreef:
The_Cat schreef:

Eigenlijk gewoon dus wat 3M doet/deed in Antwerpen maar waar geen haai naar gekraaid heeft tot nu. En het enige wat ze nu zeggen is, eet je zelfgekweekte eitjes niet op. Ja retards, we eten ze al fiets 50 jaar op, wat wil je nu

Of Tata Steel in IJmuiden.

Ik zie nu net dat ik haai geschreven heb ipv haan. Logisch dat er niemand kraaide dan :')

xPabloBokt
Fotograaf

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 15:07

:+

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 15:41

Lees af en toe mee. Maar nu jullie het over films hadden kan ik daar nog eentje aan toevoegen: Raw. Geregisseerd door Julia Ducournau, zit ook kannibalisme in verwerkt en is aardig gory om naar te kijken :+

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 15:47

gisteren ook een redelijk lugubere film gezien. Malignant. Van de regisseur van de Conjuring films. You love it or you hate it. Ik smulde ervan. :D

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 17:30

The_Cat schreef:
Ik zie nu net dat ik haai geschreven heb ipv haan. Logisch dat er niemand kraaide dan :')

Ik wilde er al wat van zeggen, want ik ben altijd haaitje de voorste met dit soort tikfoutjes :') Maar je was me zelf al voor :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 18:00

noviceh schreef:
Naast dat Saw best luguber is, vind ik wel dat de film en ‘puzzels’ goed in elkaar zitten. Het is niet enkel ranzigheid, maar ook goed over nagedacht. Is dat bij die andere films ook?

Even in een spoiler, over a Serbian film:
Spoiler:
Naar wat ik mij van de omschrijving kan herinneren komt in deze film o.a. De verkrachting van een pasgeboren baby voor.

Ben alleen al van het lezen van een samenvatting van het verhaal een paar dagen goed naar geweest.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 18:34

Ja en die is zelfs niet eens verboden.

Volgens mij is Maladolescenza uit 1977 de enige verboden film hier in NL.
Ivm echt gebruik van minderjarige acteurs voor nogal expliciete scènes.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 18:43

Ik mag toch hopen dat het met die baby nep is en geen echte baby.
Niet dat het dan niet gestoord is maar toch....

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 19:41

Mee die is nep :')

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 19:52

ja dacht al. zo gek zijn ze toch niet. Zoals pas met dat paard dat ze bewust neer lieten klappen.

Ja dan is het gewoon een gestoorde film, een verbod, tja mag, maar aan de andere kant er gebeuren wel meer verschrikkelijke dingen in films. Maar meestal niet alles in 1 film :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 20:43

Malignant heb ik in de bios gezien en die vond ik echt heel flauw om eerlijk te zijn. Terwijl ik bij saw zowat achter de zetel verscholen zit zeg maar.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 13:57

Pffff, echt niet aan mij besteed dit soort films. Ik heb Saw 1 jaren geleden gezien. Dat was voor mij al te bizar. En de film Human Centipede ken ik, weet ook grofweg het plot en dat is al teveel voor mij. Als ik nu lees wat voor films er nog meer in dit genre zijn... geef mijn portie maar aan Fikkie. Bluh. Ik ga zulke films echt niet kijken. Ik kan dit topic maar ternauwernood hebben, maar ben toch teveel gefascineerd. Ben sowieso geen fan van horrorfilms, maar dit soort gore horror en nog erger, gorno horror, ik moet er niet aan denken.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 14:01

Ik heb nog nooit van gorno horror gehoord. :+

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 14:03

Ik kwam net deze foto tegen op FB.
Zet hem even in spoiler, want misschien vinden sommige het eng om te zien.

Het gaat om een paar paardenlongen.

Spoiler:
Afbeelding

De test die erbij stond:
Do you really understand how big your horse's lungs are? This picture is a horse's lungs fully inflated...amazing when you think they are enclosed in a horse's body! Did you know a horse takes in 2x 5-Gallon buckets of air ever second? Think of how much that really is. So, do the best you can to help your horse breathe! #healthyhorse
#breathingbetter

Het komt van de FB pagina van The incredible Dr.Gill.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 14:05

Ik heb dat human centi. Even opgezocht.. hoe dan.. zo kan je toch niet lopen. En ademenen gaat ook lastig alleen met je neus.

Nee die film hoef ik niet te zien.

Saw had ik al verhalen gehoord van mensen die de bioscoop uit gingen.. daar begin ik niet aan.

Edit wow die longen zijn groot ( of de persoon klein)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 14:55

Vroeger op HE in Deurne kon je de longen en darmen zien en aanraken.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 14:57

Ik heb ooit op een open dag van de Faculteit Diergeneeskunde een koeienbaarmoeder gezien. Dat was ook wel bijzonder.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 15:18

Het filmpje is al wel ouder en misschien al wel bekend bij velen. Ik vind dit vreselijk heftig. Een jonge freerunner doet oefeningen hangend aan een hoog gebouw en heeft dan de kracht niet meer zichzelf op te trekken.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.dailymail.co.uk/video/news/video-1589014/Shocking-moment-Chinese-daredevil-fall-death.html&ved=2ahUKEwjbyP-PmPD1AhWHlqQKHWWVBhAQwqsBegQIBBAE&usg=AOvVaw0_pRQp_QBtNDDo8xGCaZj0

Edit: hoe vaak dit blijkbaar voorkomt := er staan nog zoveel meer van dit soort filmpjes.
Laatst bijgewerkt door Melvern op 08-02-22 15:24, in het totaal 2 keer bewerkt

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 15:20

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 15:24

Melvern schreef:
Het filmpje is al wel ouder en misschien al wel bekend bij velen. Ik vind dit vreselijk heftig. Een jonge freerunner doet oefeningen hangend aan een hoog gebouw en heeft dan de kracht niet meer zichzelf op te trekken.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.dailymail.co.uk/video/news/video-1589014/Shocking-moment-Chinese-daredevil-fall-death.html&ved=2ahUKEwjbyP-PmPD1AhWHlqQKHWWVBhAQwqsBegQIBBAE&usg=AOvVaw0_pRQp_QBtNDDo8xGCaZj0

Edit: hoe vaak dit blijkbaar voorkomt := er staan nog zoveel meer van dit soort filmpjes.

Ja sorry, maar waarom zou je ook aan zo'n gebouw gaan hangen? -O-

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 15:28

Dat dacht ik dus ook.
Vind hem ook al erg traag dat dak af gaan. Niet atletisch. Vroeg me echt af wat heeft die gezopen.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 15:56

Ik kan het helaas niet meer vinden, maar week of 3 geleden heb ik een heel artikel zitten lezen over vormen van doodstraf die men door de eeuwen heen bij mensen uitvoerde, en daar zaten toch echt heel wat gruwelijke dingen bij := , bij sommige dacht ik echt, hoe hebben ze het kunnen verzinnen... ik heb al tig keer mijn geschiedenis nagezocht maar die gaat niet zo ver terug..

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 16:01

Bellatrix schreef:
Ik heb nog nooit van gorno horror gehoord. :+

Ik wilde dat ik er ook nooit van gehoord had... Dat het al bestaat, vind ik ongelooflijk, omdat er blijkbaar mensen zijn die dit soort film willen zien en mensen zijn die dit soort film maken... bizar.