Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Avalanche

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 00:52

Ik heb ooit lasagna in mijn neus gehad :Y)

Ik heb serieuze issues met richten :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 01:00

Niobe schreef:
Nou ja ik zeg vullingen, maar het zal wel het deel zijn dat er onder zit dat daadwerkelijk pijn gaat doen. Verder weet ik ook niet hoe.

Edit: het is min of meer te vergelijken met op aluminiumfolie bijten als je nog van die metaalachtige vullingen hebt, denk ik

Yikes dat klinkt wel heel naar :(:)

Avalanche81 schreef:

Wrong hole :')

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 01:03

Niobe schreef:
Nou ja ik zeg vullingen, maar het zal wel het deel zijn dat er onder zit dat daadwerkelijk pijn gaat doen. Verder weet ik ook niet hoe.

Edit: het is min of meer te vergelijken met op aluminiumfolie bijten als je nog van die metaalachtige vullingen hebt, denk ik

De wortels van de kiezen in de bovenkaak lopen door tot de bijholten. Als door de shampoo ook de bijholte geprikkeld wordt kan dat verklaren waarom je dat voelt in je kiezen. Waarom dat dan alleen die met een vulling zijn, geen idee. Misschien sowieso wat gevoeliger omdat ermee "geknoeid" is?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 01:31

Dat ik morgen mijn werkgever telefonisch aan ga spreken hoe ik denk over de onveilige werksituatie en daarbij heel duidelijk aangeef dat ik niet wil werken in een onveilige situatie.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 01:33

Telpeva schreef:
Avalanche81 schreef:

Wrong hole :')

>;) het is weer laat in de avond :')

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 01:41

Onze “nieuwe” buren die alles aanpakken voor feestjes met 20 man en gerust dagen doorgaan. Ze houden nu weer een feestje waar ik van kan meegenieten uit bed.
En we wonen nieuwbouw dus geen gehorige oude huizen.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 01:45

Doe mee :j

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 02:16

Spaansepony schreef:
Onze “nieuwe” buren die alles aanpakken voor feestjes met 20 man en gerust dagen doorgaan. Ze houden nu weer een feestje waar ik van kan meegenieten uit bed.
En we wonen nieuwbouw dus geen gehorige oude huizen.

Politie bellen, mag niet met Corona :Y)

Zijn ze bij ons in het complex toen serieus voor langs gekomen. Feestje is opgebroken.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 02:45

Bed van mn vriend en deels nu ook mm vriend.

Hij heeft een hele kleine kamer met een bed van 120 bij 200. Voor 1 persoon is dat prima, maar voor 2 personen is dat gewoon niet te doen en ik ben wederom de persoon die nu door ruimtegebrek en warmte niet kan slapen. Ik heb denk ik 1/4 van het bed nu, ook presteerde hij half op me te liggen in zijn slaap en terwijl ik al zo weinig ruimte heb zn elleboog zo achter mn hoofd te leggen dat ik echt geen kant op kon.
Nu kan ik mn draai al helemaal niet meer vinden omdat ik last van brandend maagzuur heb, dus zit ik maar recht op... wordt op deze manier weer een lange nacht

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 03:23

taartjee schreef:
Bed van mn vriend en deels nu ook mm vriend.

Hij heeft een hele kleine kamer met een bed van 120 bij 200. Voor 1 persoon is dat prima, maar voor 2 personen is dat gewoon niet te doen en ik ben wederom de persoon die nu door ruimtegebrek en warmte niet kan slapen. Ik heb denk ik 1/4 van het bed nu, ook presteerde hij half op me te liggen in zijn slaap en terwijl ik al zo weinig ruimte heb zn elleboog zo achter mn hoofd te leggen dat ik echt geen kant op kon.
Nu kan ik mn draai al helemaal niet meer vinden omdat ik last van brandend maagzuur heb, dus zit ik maar recht op... wordt op deze manier weer een lange nacht

Geen mogelijkheid om desnoods op de bank te gaan liggen? Ik zou hem toch echt even wakker maken, zodat hij anders kan gaan liggen.
Heel vervelend in ieder geval... sterkte hoor!

Hier (ook) weer eens plafonddienst. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 03:55

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 04:46

[***] schreef:
Hier ook klaarwakker. Heeft een hoofd een uitknop?

Ik had trouwens gelijk, omdat mijn moeder geen gelukkig Nieuwjaar heeft gestuurd heb ik gezeik omdat ik mijn vader niet op de juiste manier fijne kerst heb gewenst.

Je kunt je familie niet veranderen, je kunt jezelf wel veranderen. Makkelijker gezegd dan gedaan, trek het je allemaal wat minder aan.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 07:12

Stroomstoring in de straat ga naar terug naar bed.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 09:41

Ik durf niet uit bed te gaan.
Bang voor de zwaartekracht.

Mijn rug voelt nu een soort van goed /bijna niet pijnlijk

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 10:25

Dat ik nu al weet dat het de verkeerde kant op gaat. Maar moet ergens op bezuinigingen als je te kort komt. Dus vandaag ook weer met de scooter naar de moestuin. Ook al is dit een gezondheid risico.

Sociale dienst zeg werkgever moet meer betalen. Uwv zeg je moet bij de sociale dienst zijn. Werkgever die betaald natuurlijk niet meer. En zo hebben we balletje rond. Einde contract auto maar weer de verkoop in. Oh ov voor gekeken, maar dichtstbijzijnde halte ruim 2 kilometer. En nee fietsen is nog grotere inspanning met risico longontsteking/bronchitis. Nog buiten gelaten dat 99% van de fietsen te groot voor mij zijn.

Baredawn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 10:37

Ik irriteer mij er aan dat mensen gewoon hun kerstboom op straat mieteren. Gisteren een bij ons in de steeg gedropt. Lekker alle naalden al los op de grond. En aangezien ik een trimsalon aan huis heb en morgen weer ga beginnen, kon ik eerst de steeg en de straat ontdoen van alle naalden, omdat de honden anders door die naalden heen moeten lopen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 11:09

Dat ik af wil zijn van het telefoontje naar mijn werk maar pas rond half 11 kan bellen omdat ze dan pauze hebben.

Bah ben misselijk van de zenuwen maar ik moet voor mijzelf opkomen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 11:17

Bingo, ik had weer de diep poerende tester te pakken...

Auw auw auw

Nu nog wachten op de uitslag en dan eindelijk weer zwemmen

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 11:55

Ik heb uiteindelijk nog een uur wakker gezeten om af te koelen, vriend was inmiddels ook wakker en rond een uurtje of kwart over 2 weer in slaap gevallen en goed kunnen slapen. We hadden allebei last van de warmte. Dus uiteindelijk allebei nog lekker kunnen slapen!

Volgende ergernis, bij mijn vriend thuis doet echt niemand de deur achter z'n kont dicht en nu met deze wind staan alle deuren lekker te klapperen :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 11:58

taartjee schreef:
Ik heb uiteindelijk nog een uur wakker gezeten om af te koelen, vriend was inmiddels ook wakker en rond een uurtje of kwart over 2 weer in slaap gevallen en goed kunnen slapen. We hadden allebei last van de warmte. Dus uiteindelijk allebei nog lekker kunnen slapen!

Volgende ergernis, bij mijn vriend thuis doet echt niemand de deur achter z'n kont dicht en nu met deze wind staan alle deuren lekker te klapperen :')

Vertel ze dat de deuren sluiten wel zo veilig is... ;)
https://www.brandweer.nl/onderwerpen/doe-de-deur-dicht/

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 12:18

Nou heel drama maar ik heb volgehouden. Nee ik ga niet werken waar iemand mogelijk corona met zich mee draagt.

Alleen jammer dat ze mijn vader er dan bij betrekken ik werk daar hij niet.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 12:28

Gisteren een rode broek in de witte baby was gegooid. Alles is echt knal roze. Vanochtend een glas sap over het beige tapijt gegooid. Roze tapijt.

Kan de kleur roze nu niet meer zien.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 12:57

Ik las dat je een witte baby in de was had gegooid. :=

En ik mag een boosterafspraak maken. Maar de dagen dat ik hier in Zwolle kan boosteren ben ik in Nijmegen en de dagen dat ik in Nijmegen kan ben ik in Zwolle. _O-

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 13:21

Kana schreef:
Gisteren een rode broek in de witte baby was gegooid. Alles is echt knal roze. Vanochtend een glas sap over het beige tapijt gegooid. Roze tapijt.

Kan de kleur roze nu niet meer zien.

_/-\o_

Ik voel me niet meer alleen!!

Ik heb een enorm goede week achter de rug. Maar sinds vrijdag klapt het er weer goed in.
Die masker werkt niet meer en ben wederom even lekker in elkaar gestort.

En ik trots tegen m'n bedrijfsleider zeggen dat het steeds beter gaat.
Als hij mij nu zou zien, trekt hij die woorden volledig weer in. En geheel terecht. |(

Hele lange weg te gaan. Maar wat een ergenis, dat je moet accepteren dat je ook gewoon slechte (ramp) dagen hebt.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 13:22

Marlinde, over een paar uur weer proberen. Grote kans dat er dan andere dagen tussen staan.

Oh die roze was. Wat zonde!

Marcella, als 2 km fietsen teveel is, is een goede revalidatie fysiotherapeut oid aan te raden om conditie op te bouwen en daarmee wat minder vatbaar te zijn.

Paardenmest op de straat hier voor het huis, heb het maar op staan ruim en.
Snap niet dat mensen dat laten liggen op de verharde weg. Dit waren ook nog menners met twee man op de kar. Kom op.