Ik heb serieuze issues met richten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:Nou ja ik zeg vullingen, maar het zal wel het deel zijn dat er onder zit dat daadwerkelijk pijn gaat doen. Verder weet ik ook niet hoe.
Edit: het is min of meer te vergelijken met op aluminiumfolie bijten als je nog van die metaalachtige vullingen hebt, denk ik
Avalanche81 schreef:Ik heb ooit lasagna in mijn neus gehad![]()
Ik heb serieuze issues met richten
Niobe schreef:Nou ja ik zeg vullingen, maar het zal wel het deel zijn dat er onder zit dat daadwerkelijk pijn gaat doen. Verder weet ik ook niet hoe.
Edit: het is min of meer te vergelijken met op aluminiumfolie bijten als je nog van die metaalachtige vullingen hebt, denk ik
Spaansepony schreef:Onze “nieuwe” buren die alles aanpakken voor feestjes met 20 man en gerust dagen doorgaan. Ze houden nu weer een feestje waar ik van kan meegenieten uit bed.
En we wonen nieuwbouw dus geen gehorige oude huizen.
taartjee schreef:Bed van mn vriend en deels nu ook mm vriend.
Hij heeft een hele kleine kamer met een bed van 120 bij 200. Voor 1 persoon is dat prima, maar voor 2 personen is dat gewoon niet te doen en ik ben wederom de persoon die nu door ruimtegebrek en warmte niet kan slapen. Ik heb denk ik 1/4 van het bed nu, ook presteerde hij half op me te liggen in zijn slaap en terwijl ik al zo weinig ruimte heb zn elleboog zo achter mn hoofd te leggen dat ik echt geen kant op kon.
Nu kan ik mn draai al helemaal niet meer vinden omdat ik last van brandend maagzuur heb, dus zit ik maar recht op... wordt op deze manier weer een lange nacht
[***] schreef:Hier ook klaarwakker. Heeft een hoofd een uitknop?
Ik had trouwens gelijk, omdat mijn moeder geen gelukkig Nieuwjaar heeft gestuurd heb ik gezeik omdat ik mijn vader niet op de juiste manier fijne kerst heb gewenst.
taartjee schreef:Ik heb uiteindelijk nog een uur wakker gezeten om af te koelen, vriend was inmiddels ook wakker en rond een uurtje of kwart over 2 weer in slaap gevallen en goed kunnen slapen. We hadden allebei last van de warmte. Dus uiteindelijk allebei nog lekker kunnen slapen!
Volgende ergernis, bij mijn vriend thuis doet echt niemand de deur achter z'n kont dicht en nu met deze wind staan alle deuren lekker te klapperen
Kana schreef:Gisteren een rode broek in de witte baby was gegooid. Alles is echt knal roze. Vanochtend een glas sap over het beige tapijt gegooid. Roze tapijt.
Kan de kleur roze nu niet meer zien.