Ik kan best veel, maar sokken kwijt raken in de was (of waar dan ook) is mij nog nooit gelukt. Hoe doen jullie dat?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:Wat je me nu dus zegt is dat op elk potje wel een een dekseltje past, maar niet bij elk dekseltje een potje hoort?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan best veel, maar sokken kwijt raken in de was (of waar dan ook) is mij nog nooit gelukt. Hoe doen jullie dat?
Jacquel schreef:Hoeveel procent van prooidieren (zal per prooidier verschillen) gaat dood van ouderdom, en dus niet door roofdier, ziekte of ongeluk?
fohadie schreef:Bestaat het Vivaforum nog? Omdat ik ergens las dat het ophield met bestaan? Ik vraag mij dit af omdat ik Bokt steeds meer een Vivaforum vind lijken en heb het idee dat de oudVivalezers nu naar Bokt komen.
Prrrr schreef:fohadie schreef:Bestaat het Vivaforum nog? Omdat ik ergens las dat het ophield met bestaan? Ik vraag mij dit af omdat ik Bokt steeds meer een Vivaforum vind lijken en heb het idee dat de oudVivalezers nu naar Bokt komen.
Check, is er nog: https://forum.viva.nl/index.php
In welke Boktbubbel zit jij? In mijn bubbel gaat het over de Top2000 en kouwe voeten
Macs schreef:Wij hebben donderdag wildstoof bereid en nu na de kerst hebben we wat over (in de koelkast bewaard)
Kan ik dat vandaag nog eten? Er zit een behoorlijke vetlaag bovenop, dat zou toch ook wel moeten helpen tegen bederf? Of praat ik mezelf nu wat aan omdat ik er heeeel veel zin in heb?
c_alsemgeest schreef:Macs schreef:Wij hebben donderdag wildstoof bereid en nu na de kerst hebben we wat over (in de koelkast bewaard)
Kan ik dat vandaag nog eten? Er zit een behoorlijke vetlaag bovenop, dat zou toch ook wel moeten helpen tegen bederf? Of praat ik mezelf nu wat aan omdat ik er heeeel veel zin in heb?
Heb je onze prachtige formule niet gezien in de OP?![]()
Vet beschermd trouwens niet tegen bederf, bacteriën gaan daar juist wel lekker op
Vraag van mij:
Zijn de snelweg starbucktenten (in shell) open voor afhalen pf helemaal dicht?
Moet morgen even de snelweg op, maar als ze open zijn, pak ik die route
Jacquel schreef:Hoeveel procent van prooidieren (zal per prooidier verschillen) gaat dood van ouderdom, en dus niet door roofdier, ziekte of ongeluk?
Kookaburra schreef:Ik zie in mijn lijst van apps op de telefoon ook 'facebook services'. Iemand een idee wat die app doet en of ik hem kan verwijderen zonder dat mijn insta blokkeert?
poes schreef:Daarover gesproken. Het overgrote merendeel van prooidieren in deze wereld leeft in een plek zonder roofdieren. Tenzij je jagers meetelt. Dan mogen mensen ze voor ‘de sport’ ‘humaan’ ‘voor het dierenwelzijn’ afschieten.
Brainless schreef:Kookaburra schreef:Ik zie in mijn lijst van apps op de telefoon ook 'facebook services'. Iemand een idee wat die app doet en of ik hem kan verwijderen zonder dat mijn insta blokkeert?
Die koppelt FB met andere apps (als je er toestemming voor geeft) waaronder FB messenger, Instagram, WhatsApp, maar ook sites waarbij je ervoor gekozen hebt om met FB in te loggen.