Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Thee drink ik wel graag!
. Na 12 jaar eigen paarden te hebben en 20 jaar 'rijden' heb ik alles voor de paarden al in huis. Eventueel snoepjes kunnen ze altijd waarderen. Verder hou ik van douche spulletjes. Een echte flop voor mij is nagellak. Deze heb ik oprecht al 100 potjes maar vanwege mijn werk in de productie (chocolade bedrijf
) kan ik mijn nagels niet eens lakken..
Helaas ben ik zelf totaal niet creatief.. dingetjes haken of breien is dan ook niet aan mij besteed. Kwa eten en drinken ben ik behoorlijk moeilijk. Dus ben van de standaard rooibos thee en ik drink totaal geen koffie. Verder hou ik van reizen, niet van roze ( wel van mint groen) en niet van unicorns (oeps)
. Ondanks deze waslijst laat ik me toch graag verrassen!! Lavitabella schreef:Dingen haken of breien is ook niet per se creatief, dat is gewoon een vaardigheid + doen wat je opgedragen wordt door je patroon.Bijdeze even mijn voorstel rondje !
Ik ben Lavitabella en 26 jaar oud. Tegen de tijd dat we beginnen met SSS ben ik 27 aangezien ik op dierendag jarig ben ! Ik woon in Noord-Brabant . Ik heb op dit moment 2 paarden en 1 hond. Merrie Izzy van 8 jaar en haar dochter Priya van 1,5 jaar. Ik rijd momenteel niet. Ik ben vooral van de fokkerij. Helaas na een miskraam dit jaar geen veulen maar gelukkig nu weer drachtig. Verder heb ik een 3 jarige Cane Corso. Zwart reutje die behoorlijk eigenwijs is maar vooral heel lief.
Ik denk dat ik zelf een lastig lootje kan zijn dus ik zal proberen zoveel mogelijk te laten weten ! Ik heb een aantal tops en flops doorgegeven maar in dit topic vul ik vast wel aan. Ik heb even het topic terug gelezen en zag de bekende LLL teksten al voorbij komen. Ook ik ben hier niet van!. Na 12 jaar eigen paarden te hebben en 20 jaar 'rijden' heb ik alles voor de paarden al in huis. Eventueel snoepjes kunnen ze altijd waarderen. Verder hou ik van douche spulletjes. Een echte flop voor mij is nagellak. Deze heb ik oprecht al 100 potjes maar vanwege mijn werk in de productie (chocolade bedrijf
) kan ik mijn nagels niet eens lakken..
Helaas ben ik zelf totaal niet creatief.. dingetjes haken of breien is dan ook niet aan mij besteed. Kwa eten en drinken ben ik behoorlijk moeilijk. Dus ben van de standaard rooibos thee en ik drink totaal geen koffie. Verder hou ik van reizen, niet van roze ( wel van mint groen) en niet van unicorns (oeps)
. Ondanks deze waslijst laat ik me toch graag verrassen!!

#nuismamaaandebeurt Roosch schreef:Als die kleine groot genoeg is doen ze maar hun eigen santadingen#nuismamaaandebeurt
als het niet nog langer is. Super leuk natuurlijk maar iets echt voor mij is dus ook welkom.
), tekenen, bakken, ben de laatste tijd erg verslaafd aan happy Stones en maak en verstop heel graag leuke stenen en ben een echte thee leut.