Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

geerte

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 18:09

Bedankt, ik kan namelijk altijd alle hulp gebruiken _O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 18:09

geerte schreef:
Bedankt, ik kan namelijk altijd alle hulp gebruiken _O-

Laat maar weten, ik ben zo bij je. :D

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 18:31

Ach wat spannend, ik sta ook op de lijst! *\o/* *\o/*

Iemand die me wilt helpen mocht ik daar nood aan hebben wat betreft hints? :+

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 19:13

Leuk !! Ik sta er ook op voor de 1e keer. Aangezien ik niet veel plaats op bokt algemeen, zal ik snel een voorstel rondje doen en hier goed meepraten! :D

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 19:16

Haha, nr 69! Heb ik weer :')

Maar goed nieuws dus, I am in!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 19:28

Whahaha nummer 1. Ik wilde het absoluut niet missen laat dat duidelijk zijn :')

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-21 19:34

Binnen 6 minuten na het openen van het topic ja _O-

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 19:34

O:)

Jij trouwens van harte gefeliciteerd met je kleine man!
Super leuk !!

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 19:42

Ik doe ook officieel weer mee dit jaar *\o/*

Kort voorstelrondje:
lk ben dus Moirin, 32 jaar en ik werk als applicatiebeheerder bij een gemeente. Ik woon alleen en heb helaas geen huisdieren, al wil ik wel graag een hond! Ik rijd ook geen paard meer. Mijn hobby's zijn onder andere lezen (voornamelijk fantasy & sci-fi), netflixen, wielrennen kijken op tv en om al dat stilzitten te compenseren, doe ik ook nog wel eens pilates of yoga. Wat ik ook erg leuk vind zijn bordspellen!

Ik drink geen koffie, kokos is hier geen favoriet, en ook de live laugh love teksten laat ik graag aan mij voorbij gaan :P Thee drink ik wel graag!

In de topics van vorige jaren is al best veel terug te vinden denk ik over mij. En als je dit na het verdelen van de lootjes terugleest: Succes met stalken lieve Santa :D
Laatst bijgewerkt door Moirin op 02-09-21 19:43, in het totaal 2 keer bewerkt

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 19:43

Apple schreef:
Nummer 53 :)) Dat is een stuk beter dan 'op de reservelijst' :')

Al heeft dat laatste je nooit tegen gehouden van deelname :') _O-

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 19:44

Ik ben nummer 4… mijn lievelingsgetal <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 19:48

ynskek schreef:

Kortom.. de rest was gewoon langzaam _O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 19:49

Ik ben nummer 65!! *\o/*

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 19:49

Bijdeze even mijn voorstel rondje !

Ik ben Lavitabella en 26 jaar oud. Tegen de tijd dat we beginnen met SSS ben ik 27 aangezien ik op dierendag jarig ben ! Ik woon in Noord-Brabant . Ik heb op dit moment 2 paarden en 1 hond. Merrie Izzy van 8 jaar en haar dochter Priya van 1,5 jaar. Ik rijd momenteel niet. Ik ben vooral van de fokkerij. Helaas na een miskraam dit jaar geen veulen maar gelukkig nu weer drachtig. Verder heb ik een 3 jarige Cane Corso. Zwart reutje die behoorlijk eigenwijs is maar vooral heel lief.

Ik denk dat ik zelf een lastig lootje kan zijn dus ik zal proberen zoveel mogelijk te laten weten ! Ik heb een aantal tops en flops doorgegeven maar in dit topic vul ik vast wel aan. Ik heb even het topic terug gelezen en zag de bekende LLL teksten al voorbij komen. Ook ik ben hier niet van! :). Na 12 jaar eigen paarden te hebben en 20 jaar 'rijden' heb ik alles voor de paarden al in huis. Eventueel snoepjes kunnen ze altijd waarderen. Verder hou ik van douche spulletjes. Een echte flop voor mij is nagellak. Deze heb ik oprecht al 100 potjes maar vanwege mijn werk in de productie (chocolade bedrijf := ) kan ik mijn nagels niet eens lakken.. :') Helaas ben ik zelf totaal niet creatief.. dingetjes haken of breien is dan ook niet aan mij besteed. Kwa eten en drinken ben ik behoorlijk moeilijk. Dus ben van de standaard rooibos thee en ik drink totaal geen koffie. Verder hou ik van reizen, niet van roze ( wel van mint groen) en niet van unicorns (oeps) :+ . Ondanks deze waslijst laat ik me toch graag verrassen!!
Laatst bijgewerkt door Dani op 01-09-22 09:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht op verzoek aangepast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 19:55

Lavitabella schreef:
Bijdeze even mijn voorstel rondje !

Ik ben Lavitabella en 26 jaar oud. Tegen de tijd dat we beginnen met SSS ben ik 27 aangezien ik op dierendag jarig ben ! Ik woon in Noord-Brabant . Ik heb op dit moment 2 paarden en 1 hond. Merrie Izzy van 8 jaar en haar dochter Priya van 1,5 jaar. Ik rijd momenteel niet. Ik ben vooral van de fokkerij. Helaas na een miskraam dit jaar geen veulen maar gelukkig nu weer drachtig. Verder heb ik een 3 jarige Cane Corso. Zwart reutje die behoorlijk eigenwijs is maar vooral heel lief.

Ik denk dat ik zelf een lastig lootje kan zijn dus ik zal proberen zoveel mogelijk te laten weten ! Ik heb een aantal tops en flops doorgegeven maar in dit topic vul ik vast wel aan. Ik heb even het topic terug gelezen en zag de bekende LLL teksten al voorbij komen. Ook ik ben hier niet van! :). Na 12 jaar eigen paarden te hebben en 20 jaar 'rijden' heb ik alles voor de paarden al in huis. Eventueel snoepjes kunnen ze altijd waarderen. Verder hou ik van douche spulletjes. Een echte flop voor mij is nagellak. Deze heb ik oprecht al 100 potjes maar vanwege mijn werk in de productie (chocolade bedrijf := ) kan ik mijn nagels niet eens lakken.. :') Helaas ben ik zelf totaal niet creatief.. dingetjes haken of breien is dan ook niet aan mij besteed. Kwa eten en drinken ben ik behoorlijk moeilijk. Dus ben van de standaard rooibos thee en ik drink totaal geen koffie. Verder hou ik van reizen, niet van roze ( wel van mint groen) en niet van unicorns (oeps) :+ . Ondanks deze waslijst laat ik me toch graag verrassen!!
Dingen haken of breien is ook niet per se creatief, dat is gewoon een vaardigheid + doen wat je opgedragen wordt door je patroon. :))
Laatst bijgewerkt door Dani op 01-09-22 09:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote aangepast ivm privacy

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-21 20:05

idinn schreef:
ynskek schreef:

Kortom.. de rest was gewoon langzaam _O-

Valt mee... de eerste 28 binnen een uur na t openen :')

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 20:28

ynskek schreef:
Valt mee... de eerste 28 binnen een uur na t openen :')

Ik was op het werk *kei druk*

Krijg een appje binnen dat het aanmeld topic is geopend en dat ik mij moet opgeven _O-

Werk moest eventjes wachten :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 20:31

Ik denk dat er wel aardig wat over mij te vinden is in het SSStopic van vorig jaar.

Een aanvulling: paard staat niet meer in een rusthuis. Dit is door eczeem helaas misgelopen. Ik kan dus weer paardenspulletjes: borstel, touwhalster of snoepjes gebruiken!

Verder houd ik van roze, mijn vriend noemt me liefkozend "Rita Roze" in huis probeer ik de roze accessoires te beperken. Maar dit lukt niet altijd, heb dan ook een roze met parelmoerkleurige kerstboomvulling.
Kleedjes en warme sokken zijn ook een top!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-21 21:03

Ik zal me ook even voorstellen...

Ynske, nu nog 30.

Samen met mijn partner heb ik 3 paarden, 1 pony, 3 katten en een baby van nu bijna 2 maanden oud.

Top voor het pakket is als er ook iets echt voor mijzelf in zit en niet alleen maar spullen voor de kleine of voor de paarden. Natuurlijk is ook dat welkom maar niet een pakket compleet voor de kleine ;)

Flop zijn kaarsen of iets met kokos er in. Ook caramel zeezout is niks voor mij.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 21:08

Als die kleine groot genoeg is doen ze maar hun eigen santadingen :)) #nuismamaaandebeurt

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 21:16

Van voorgaande jaren is er nog genoeg te vinden over mij, maar omdat er toch wat dingen zijn veranderd en nog gaan veranderen zal ik mezelf opnieuw voorstellen.

Ramona, 33 jaar en woon samen met mijn vriend in Etten Leur. Al hopen we begin volgend jaar toch echt te kunnen verhuizen terug naar mijn roots.

We wonen samen met onze 2 katten. Johnny van 5 en Cash van 13 weken.
Samen zijn ze enorm speels dus meer speelgoed vinden ze helemaal geweldig. Johnny is alleen wel op dieet en de berg snoepjes waar die 2 nog doorheen moeten lijkt oneindig dus snoepjes hebben ze niet nodig.

Verder rij ik op t moment alleen nog sporalisch op een paard van een vriendin van me. Mn eigen paarden en pony's worden niet bereden en hebben alles wat hun hartjes verlangen.

Voor de rest zal ik gezellig mee kletsen in het topic en is er meer dan genoeg over me terug te vinden in voorgaande jaren.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-21 21:21

Roosch schreef:
Als die kleine groot genoeg is doen ze maar hun eigen santadingen :)) #nuismamaaandebeurt

Ik denk dat het al zeker 6 maanden zo is dat als ik een cadeautje krijg dat t voor de kleine is :') als het niet nog langer is. Super leuk natuurlijk maar iets echt voor mij is dus ook welkom.

Klein detail is wel dat ik geen bad heb thuis.

Ik houd wel van lezen en dan met name Nora Roberts en dergelijke.

2e hands is welkom maar liever geen kleding.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 21:43

Hoi allemaal,

Bij deze een kort voorstel rondje

Mijn naam is Chantal, 26 jaar (2november jarig) en woon in Amsterdam. Ik werk als postbezorger bij post nl.
Heb geen eigen paard en rij op het moment ook geen paard. Helaas heb ik geen huisdieren vanwege astma en allergieën, hierdoor hou ik juist ontzettend veel van dieren.
Hou heel erg van unicorn, spelletjes, douche spulletjes (lush <3), tekenen, bakken, ben de laatste tijd erg verslaafd aan happy Stones en maak en verstop heel graag leuke stenen en ben een echte thee leut.
Tweedehands spullen zijn geen probleem, alles is welkom.

In de voorgaande sss topics is er nog veel meer informatie te vinden, dit jaar word sss weer heel leuk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 21:51

Yes! Na mijn werkdag van 08.30-21.15 zien dat ik op de lijst sta! Superleuk! Mijn eerste SSS! :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 21:52

Ik heb mijn voorsteltondje bij de aanmelding bij gezet. Dit zeker vanwege meelezers e.d

Zal even uitgebreid reageren van het weekend!