Ik herken je verhaal enorm, ik ben al jaren aan het twijfelen en nu 36. Altijd ervan overtuigd geweest dat ik het niet zou willen, wel altijd heel sterk het gevoel gehad dat als ik zwanger zou worden ik het niet zou laten weghalen. Sinds een paar jaar toch enorm aan het twijfelen sinds we bij vrienden zien hoe leuk het kan en we ons huis verbouwd hebben. Zijn er nu ook weer een aantal zwanger in de omgeving. Financieel hebben we het erg goed voor elkaar, we hebben een superfijne plek om te wonen, zijn inmiddels 13 jaar samen en heel stabiel. Maar dan die twijfels... zal ik een goede moeder zijn, en mijn partner een goede vader? Hoe dan in de praktijk? Kan ik ooit nog een keer een weekend weg, is mijn leven echt voorbij? We gaan graag naar festivals, op de bonnefooi op vakantie, werken allebei 40 uur, we houden wel van een drankje en een feestje... Maar wil ik dat dan voor de rest van mijn leven (40 uur werken in ieder geval zéker niet
). Ik zou minder gaan werken, mijn partner ook. We hebben het er samen wel over gehad en nu besloten er semi voor te gaan, ik ben gestopt met anticonceptie (en roken!), echt net, en dan wel te zien hoe het gaat...