Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CaroBaex schreef:ik erger met aan het feit dat ik weer mijn fiets naar de maker moet brengen omdat mij achter band weer stuk is .. en dat ik weer daarvoor geld moet uit geven .. en dan baal ik dat ik mijn autorijbewijs nog niet heb ..
MarlindeRooz schreef:LaPluche schreef:Lange broek, top en een jasje.
Jasje kan je om je middel knopen of in een kluis leggen toch? Meeste feesten hebben kluizen bij de ingang.
Ja dat was ook mijn plan, maar ben bang dat ik dan uit de toon val.
LaPluche schreef:Ik weet niet wat ik moet eten vanavond.
Heb deze week elke dag nog gekookt... Pasta, aardappels en pizza heb ik al gehad deze week...
En een oven heb ik niet helaas.
WybeUrsula schreef:Ik werk in een winkel op het centraal station in een grote stad. Komen regelmatig mensen binnen met meerdere, enorme koffers. Vervolgens bestellen ze een koffie en gaan vervolgens de winkel uit waarbij ze hun koffers vergeten! Diezelfde koffers waar je even eerder nog net niet je nek over brak toen je binnen kwam. Ik erger me aan dat soort mensen en het feit dat ik weer m'n winkel uit mag hollen om achter die mensen aan te gaan.
WybeUrsula schreef:Ik werk in een winkel op het centraal station in een grote stad. Komen regelmatig mensen binnen met meerdere, enorme koffers. Vervolgens bestellen ze een koffie en gaan vervolgens de winkel uit waarbij ze hun koffers vergeten! Diezelfde koffers waar je even eerder nog net niet je nek over brak toen je binnen kwam. Ik erger me aan dat soort mensen en het feit dat ik weer m'n winkel uit mag hollen om achter die mensen aan te gaan.
MarliesV schreef:WybeUrsula schreef:Ik werk in een winkel op het centraal station in een grote stad. Komen regelmatig mensen binnen met meerdere, enorme koffers. Vervolgens bestellen ze een koffie en gaan vervolgens de winkel uit waarbij ze hun koffers vergeten! Diezelfde koffers waar je even eerder nog net niet je nek over brak toen je binnen kwam. Ik erger me aan dat soort mensen en het feit dat ik weer m'n winkel uit mag hollen om achter die mensen aan te gaan.
Ik ging er niet achteraan, ze komen vanzelf terug.
Misschien ook de reden dat ik geen klantencontact doe![]()
Ik erger mij aan te weinig energie, terwijl ik al twee nachten als een blok heb geslapen.
Morgen moet ik fit zijn, drankjes met oud collega's