Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
idinn schreef:Tiwi, gaat dat niet krassen? )
Jorex schreef:Maandag nog gezogen. Maar de kat ligt daar elke nacht te slapen. Zo na het eten maar weer even.
[ [url=m/HJWSPu.jpg]Afbeelding[/url] ]
F_Orumster schreef:Jorex schreef:Maandag nog gezogen. Maar de kat ligt daar elke nacht te slapen. Zo na het eten maar weer even.
[ [url=m/HJWSPu.jpg]Afbeelding[/url] ]
En morgen ligt de kat daar weer, kun je net zo goed een paar dagen wachten tot de ruimte erop zit
tiwi1969 schreef:Mijn hond mag niet naar boven dat doet ze ook nooit, geen dieren, zand of haren in mijn bed. Het mag dan een chaos zijn in huis, de basis moet wel schoon zijn.
WC, wastafel, keuken en de vloer.
En ik ben dol op een bed met frisse lakens.
Ik heb trouwens laatst een oplossing gevonden voor de kalk op mijn glazen douchescherm, een schuurspons die op de boormachine kan. Insprayen met cilit bang, kwartier intrekken, schuren met de boormachine en afspoelen met de douche. Meer dan een jaar kalk in een halfuurtje weg! Dat soort handige dingen maakt wel dat ik minder uitstel, hebt te weinig energie om hard te schrobben.
Vandaag niet zoveel gedaan, wel voor een maand medicijnen geteld, dat is ook een rotklus, alle pillen uit de strips drukken.
Ik heb geen bad maar met nu wil ik er wel een!
Mijn buren gaan nooit op vakantie, dus hoef er geen planten water te geven, maar zij heeft een nog rotter lijf dan ik en de daar bij behorende huishoudskills.
Dat kun je makkelijk voorkomen door elke dag na het douchen netjes alles met een vezeldoek te drogen (chromewerk) en de ramen en de tegels met een trekkertje na te lopen. Nergens kalk te vinden hier na een jaar
OK, ik maak de badkamer dan ook één keer in de week nog eens extra schoon, maar hier wordt er echt na elke douchebeurt netjes de hele douche afgedroogd en gezeemd. Scheelt achteraf zo veel poetswerk en ben dan met de wekelijkse schoonmaak ook maar even bezig
Behalve eens in de zoveel tijd Antikal erop sprayen en een paar uur laten intrekken. Dan borstel ik met een afwasborstel de voegen en de kraan en dan spoel ik het af. Werkt prima.