superpony schreef:Hier is het niet van toepassing, maar bij ons vorige huis op een pleintje, werd ik er soms wel gek van.
In het begin was ik er nooit, maar toen ik overdag thuis kwam, stopte er om de haverklap een bezorg busje en ze vroegen ook elke keer weer of je wat aan wilde nemen.
In het begin deed ik dat en daarna mee gestopt. Buren bestelde zo ontzettend veel, dat ik wel een pakket dienst leek.
Eerst bracht ik het meteen als ik zag dat ze dan thuis kwamen. Ook vanwege de honden en hun reactie op dieren.
Van de andere kant 1 keer aangenomen en die waren er niet, dus lag het bij ons. Volgende dag was ik weg, lag er een briefje of we het zo snel mogelijk wilde brengen, omdat ze erop zaten te wachten en anders moesten we het op de kliko neerleggen.
Tja, sorry, ook niet meer aangenomen.
Heb wel 1x meegemaakt dat ik zelf iets verwachtte en toen de bezorger kwam, gaf hij me ons pakket en schoof zo nog een pakket in mn handen, zonder vragen niks. Ik wist eerst niet wat het was en pas binnen besefte ik dat ik een pakje van buren 5 huizen verderop had.
Maar ook heel vaak daar verkeerd post ontvangen. Dat gebeurt hier ook niet en is ook onwaarschijnlijk dat je het over het hoofd ziet.
Als ik zelf wat bestel, neem ik het aan, maar ze zetten het ook rustig achter neer ergens. Laats kwam ik net terug en riep de jongen; het staat achter. Ik zoeken..........Grapjas, had hij het in de trailer gelegd. Voorste deurtje staat open. Maar op zich wel veilig en droog. Had alleen even geroepen dat het in de trailer ligt.
*Overigens woont mijn moeder op een pleintje met veel jonge mensen die overdag werken. Zij neemt vaak wat aan en de bezorger weet dat inmiddels. Maar mijn moeder krijgt van de buren dan regelmatig iets lekkers of een bloemetje*
Dat is leuk, dan weet je zeker dat het gewaardeerd wordt!