SusanH schreef:Shadow morgen is een stukje lopen en gaan kijken naar waar mensen wel proberen de elementen te trotseren al een uitje op zich.
Zoals het oudere mannetje op het bankje tijdens die winter van 2009 (dacht ik) aan de rotonde. Waar iedereen stapvoets over de rotonde kroop en schoof, gaf ik gas bij. Dat moet wel met een oude Pinda 4x4 want anders komt ie de bocht helemaal niet om. Dus met beleid gas erop en, letterlijk, met horten en stoten de bocht om.
Het oudere mannetje keek me hoofdschuddend na.....
bigone schreef:Code rood word niet alleen afgegeven voor sneeuwval maar het is de combinatie van factoren die de boel goed kunnen platleggen. Ikke, dan kun je elke keer je 4x4 aanhalen,leuk voor je. Er zijn ook mensen die geen auto hebben en er door moeten, in de zorg bvb en zo kunnen mensen wel voorzorgsmaatregelen treffen. Jij vind het heisa en bullshit, ik vind het logisch.
Het is prima om te waarschuwen, zodat ieder voor zich kan nadenken hoe de zaken aan te pakken en dingen te regelen, maar kom op, het is maar een pak sneeuw en het blijft hooguit een week liggen en na twee dagen is alles weer, soort van, begaanbaar. Waar gaat het over. Die heisa is inderdaad bullsh*t.