Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(we rijden nu iedere keer een occasion, dus dan is het afwachten welke kleur bij onze wensen past) 

Niet heel scherp op de pedalen, mooi formaatje om mee door de stad te rijden. Ook ivm parkeren een leuk formaat. Maar niet zo klein dat je denkt dat je in een koekblikje zit.
Of een andere toffe pick-up!
Ik ben niet specifiek van de oldtimers en vooral geen klusser/knutselaar.
Dat is het belangrijkste. En als dat een dodge ram is... Zou ik dat tof vinden
L_iek schreef:In wat voor auto heb je gelest? Toyota Corolla
In welke auto reed je voor het eerst 'los'? Renault Twingo
Wat is je eerste eigen auto? Renault twingo
In wat voor auto rijdt je nu? Citroen c1
Welke auto vond je het fijnst rijden? Mijn citroen
Welke auto staat er bovenaan je verlanglijstje? Fiat 500
Welke oldtimer zou je graag willen hebben? Geen
Welke auto('s) zou je kopen als je miljardair zou zijn? Gewoon een 500
Yavanna schreef:Echt veel mensen die gek zijn op Mustangs Wie heeft er verder hier een " echte" Mustang, dus met cilinders ipv een accu Pack..

c_alsemgeest schreef:Yavanna schreef:Echt veel mensen die gek zijn op Mustangs Wie heeft er verder hier een " echte" Mustang, dus met cilinders ipv een accu Pack..
De mustang die ik wil hebben kan ik helaas niet betalen
Mijn vader heeft wel een 'gewone' fastback oldtimer gehad... maar de GT500 shelby is toch echt de overtreffende trap

c_alsemgeest schreef:Yavanna schreef:Echt veel mensen die gek zijn op Mustangs Wie heeft er verder hier een " echte" Mustang, dus met cilinders ipv een accu Pack..
De mustang die ik wil hebben kan ik helaas niet betalen
Mijn vader heeft wel een 'gewone' fastback oldtimer gehad... maar de GT500 shelby is toch echt de overtreffende trap
Die dingen zijn nu al niet meer te betalen.. Alleen een carrosserie betaal je al 25k voor.. EN dan moet er nog een motor in en inrichting en elektronica.. Je vader had hem beter als investering kunnen houden
. ( hoewel ik meer van de S197 (( 2005/2009) ben... en gelukkige eigenaresse van 1 )