Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rawr schreef:Dat mijn werkgever genoodzaakt is de openingstijden te vervroegen zodat het personeel veilig naar huis kan. En dat er sterke geruchten gaan dat er morgen ook rellen zullen zijn in het (weliswaar grote) dorp waar ik werk.
Wat bezielt al die idioten, het is om gek en moedeloos van te worden.
Oh en de top trending hashtag #avondklokkerellen op twitter.
GUSTIxBILL schreef:Mijn werk
Het feit dat ik geen uitweg meer zie
Dat ik letterlijk (en figuurlijk) vast zit en er op eigen kracht niet uitkom.
Hoe er gewoon genegeerd word door werkgever als ik laat weten dat ik (letterlijk) vast sta.
En vooral aan mezelf, dat ik niet zo sterk ben als ik wil/moet zijn
Jolien87 schreef:Dat ik zo ontzettend verdrietig word van het feit dat werkelijk alles nu over corona gaat. Waar je ook gaat, waar je ook kijkt. Social media stromen meer en meer vol met berichten en foto's. Mensen die tegen de maatregelen zijn, mensen die voor de maatregelen zijn, mensen met commentaar op andere mensen. Ik heb vanavond dan ook instagram en facebook gedeactiveerd op mijn telefoon en heb mijn accounts uitgelogd op de computer. Ik word er gewoon niet meer blij van en overweeg nu ook om mezelf hier een tijdelijke ban hier te geven.
Ik weet dat ik het hier in bepaalde topics tegenkom, ik weet dat ik het niet leuk ga vinden en toch zoek ik het op.
Ik weet gewoon niet meer wie of wat ik moet geloven en merk dat ik er echt onwel van word. Ik heb het gevoel dat ik een 'kant' moet kiezen en wil het gewoon allemaal niet meer weten, zien of horen.
Britta31 schreef:Het eeuwige gezeik van de kinderen.Niks is goed.Dankbaarheid kennen ze ook niet meer.
Mkango schreef:Britta31 schreef:Het eeuwige gezeik van de kinderen.Niks is goed.Dankbaarheid kennen ze ook niet meer.
https://www.ebay.com