Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Karin schreef:Een beller is sneller. Als je echt door je voer heen bent en vandaag of morgen een nieuwe voorraad nodig hebt, dan zou je kunnen bellen. Als het iets is wat kan wachten, dan loont het misschien meer om te wachten op een duidelijk bericht van de zaak zelf.
) Zonnetje81 schreef:Wat hebben wij een mooie hobby. Best erg niemand kan iets en wij zouden wel even kunnen shoppen of bij petsplace of epplejeck. En we kunnen blijven rijden met een eigen paard. Een top hobby: dieren hebben.
Edit: geen idee of je een jas en een shirtje mag uitzoeken.
xRivaldo schreef:Zonnetje81 schreef:Wat hebben wij een mooie hobby. Best erg niemand kan iets en wij zouden wel even kunnen shoppen of bij petsplace of epplejeck. En we kunnen blijven rijden met een eigen paard. Een top hobby: dieren hebben.
Edit: geen idee of je een jas en een shirtje mag uitzoeken.
Het mag niet. Of ze ook daadwerkelijk de winkel zo inrichten dat je er alleen voeding en andere essentiële artikelen kunt kopen is de vraag. Ik kom er niet.
Daarnaast vind ik het discutabel: iedereen kan de artikelen van de EJ (en vergelijkbaar) online bestellen. Wel met een levertijd van 1 á 2 dagen, maar daar valt best op te anticiperen denk ik..
xVerax schreef:Bambi1995 schreef:Hema is open, ik vind dat helemaal geen essentiele winkel.
De action is nu ook druk in overleg
Volgens mij kunnen we alles wel weer open gooien als dit zo door gaat
Onali schreef:xVerax schreef:
De action is nu ook druk in overleg
Volgens mij kunnen we alles wel weer open gooien als dit zo door gaat
Nou idd, wat een onzin.
Mijn schoonzus werkt in een kaasdelicatessezaak.
Bij de eerste lock down bleven zij ook open, verwacht nu hetzelfde eigenlijk.
Beetje onzin. Ik snap dat je omzet wilt hebben en je personeel moet betalen maar ze zouden prima dicht kunnen.
maitestar23 schreef:Bambi1995 schreef:Hema is open, ik vind dat helemaal geen essentiele winkel.
Alleen de etenswaren, verzorgings- en babyproducten zijn te koop.
Al het andere is afgezet.
tirzasarah10 schreef:Onali schreef:Ben net gebeld door de Lingehoeve, röntgenfoto's en evt. kiesextractie de dag erna zijn 14 dagen naar achter verzet. Ipv begin januari moet hij nu eind januari komen.
Hopelijk gaat het dan wel door.
Is dat echt vanwege corona? Medische zorg moet toch gewoon door kunnen gaan?