VivianHesen schreef:Mag ik mij hier ook melden?
Ik ben bezig om een bedrijf op te zetten in rozetten en sjerpen. De brochures zijn bijna klaar om de deur uit te gaan. Ik begin alleen via facebook en instagram, waar ik de afgelopen paar weken al aan het posten ben. Het idee is om op langere termijn wel een webshop te gaan maken.
Ik moet alleen even kijken hoeveel opdrachten ik zo al binnen krijg. Ik heb al veel contacten bij organisaties door het fotograferen en ik heb de afgelopen 2 jaar al rozetten gemaakt voor sponsoring. Ik wil niet overlopen in opdrachten, met de kans dat ik niet kan leveren.
Is het niet een idee om ze eerst uitsluitend in opdracht te doen? En anders zijn er vast wel externe webshops, of webshops die je zelf kan beheren waarin je ook je stock (het aantal items dat over is) kan invoeren. Dan moet je alleen zorgen dat je wat op voorraad hebt.
Ik zit zelf bij Vimexx als host, die is heel goed met de support mbt de server en snelheid van de site en dat tegen een klein prijsje. Ik meen dat ik iets van 70 of 80 euro per jaar kwijt ben voor mijn host + web adres. En ik heb een vrij goedkoop pakket ondanks het feit dat er 2 websites op draaien. Het werkt prima!
Ik heb ook een vraagje. Ik heb zojuist mijn website vernieuwd (www.tezartdesign.eu) nagenoeg alles staat er op wat er op moet staan, maar ik heb wat moeite met bepalen wat men nou graag op de hoofdpagina ziet. Ik begrijp de functie ervan, en wat er hoort te staan, maar ik ben me er nogal bewust van dat als een artiest, ik een heel andere kijk heb op wat mensen nou precies willen weten, dan dat mijn klanten hebben. Dus wellicht dat jullie wat input hebben voor mij?