Geen urgentiegevallen want dat staat erbij.
Maar ik dram door, ik ga morgen bellen maar denk dat het verspilde moeite is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Niks mis met de voorrang, als je die hebt dan heb je die.
Maar wat ik zo gek vind is dat ik de woning niet tegen ben gekomen, dat er eerst gezegd werd dat het nog op woningnet zal komen, en nu ineens al op woningnet geweest zou zijn. Ik kan het daar niet terugvinden, en ook niet in de mailtjes van het persoonlijke aanbod. (Ik weet niet precies hoe bepaald wordt wat er in die mailtjes staat, maar volgens mij gewoon alle nieuw aangeboden woningen die binnen de criteria vallen.)
Shadow0 schreef:Bij verhuurd staat 'ie ook niet. En kijken doe ik nu wel systematisch, maar wel pas vanaf dat ik zag dat die woning leeg kwam. Daarvoor keek ik minder gericht en minder vaak en keek ik ook af en toe in de mails. Heb ook niet echt opgelet in hoeverre mail en site overeen komen.
lenaa_tje schreef:chanicha schreef:Net wat Shadow zegt en Lenaa-tje, ze verdwijnen gewoon en daar gaat het mij om.
Voorrang is gewoon voorrang maar dan staat dat erbij als een woning is toegewezen.
Nou ja verdwijnen. Het is dan directe bemiddeling. Maar wat dat precies inhoudt. Geen idee.
C_estmoi schreef:ik vermoed dat mensen die hun huis uit moeten i.v.m. sloop bijvoorbeeld ook onder directe bemiddeling vallen, en misschien woningruil ook wel.
Daarnaast gaat het inderdaad o.a. ook om statushouders, maar ook mensen die uit een zorgtraject komen etc.
Het gaat trouwens inderdaad ook om een stuk meer woningen dan ik had verwacht!
WannabeAnky schreef:Ik sta "pas" weer 3 jaar ingeschreven, nadat ik in 2018 mijn huidige huurwoning heb geaccepteerd. Het huis bevalt me opzich wel, qua grootte etc., maar toch steeds meer problemen met overlast van de buren en de wijk... Al een inbraak gehad en laatst ook mijn autoruit vernield. Maargoed, ik ben rustig aan het rondkijken en soms reageer ik ergens op, al is dat nog een beetje verloren zaak omdat ik zo kort ingeschreven sta. Particuliere huur is te duur en kopen kan ik op dit moment (al heb ik een prima salaris) ook niet in mijn eentje (single). Dus het is dit of voorlopig toch nog maar het beste ervan maken in dit huis!
Staan over het algemeen weinig loting huizen op, dat vind ik vooral erg jammer haha! Ik zit in regio Holland Rijnland trouwens.