https://jianwu.nl.aliexpress.com/store/2081071[/quote]
Hoe krijg je die coupons?

Hoor saar vaker mensen over maar ik krijg ze nooit.. heb nu bij ali wel voor 30 euro nagel spulletjes in me mandje zitten dus zou wel lekker zijn
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Gebruik je de website of de app? In de app heb je allerlei mogelijkheden om coupons te verzamelen, eigenlijk te veel om hier uit te leggen want dan wordt het offtopic. Maar in het kort kan je denken aan dingen als spelletjes spelen voor rewards, coins verzamelen (gratis) en dan coupons kopen daarmee, veel individuele verkopers hebben ook coupons welke in te ruilen zijn in hun eigen winkel.
Roosch schreef:Hmm ik ben nog op zoek naar een nieuwe ring, had er een van Swarovski gezien maar nu is ie er ineens niet meer bij Brandfield. Net mijn verjaardagsgeld gekregen, vond dat een mooie bijdrage!Misschien kan ik hem op de pagina van Swarovski met BF wel krijgen.
Roosch schreef:https://www.swarovski.com/en-NL/p-M5515 ... ID=5515776
Deze. Had hem opgeslagen in mijn foto's met het idee "ik koop hem na mijn verjaardag " maar ik had toch toen moeten kopen. Was ie 'maar' 61 euro.
Vind het bij Brandfield wel tof dat je er altijd wat bij kan krijgen en ik had nog een korting van 10 euro op niet-afgeprijsde artikelen, maar kan hem daar niet meer vinden.
Ook even aan het twijfelen welke maat. Had een half jaar geleden een 56 gekocht maar ben wat afgevallen, ring nu te groot.
cursebreaker schreef:Hier nog aan't hopen dat dierenvilla een leuke korting geeft op de krabpaal die we op het oog hebben. Elk beetje korting is dan mooi meegenomen aangezien het best een bedrag is om in 1x uit te geven en wat we sowieso zouden gaan doen. Ze hadden al aangekondigd dat er kortingen kwamen met BF, maar nog niet op welke producten precies, dus even een kaarsje opsteken dat die 'van ons' er toevallig bij zit dan of er een algemene korting komt in de collectie.
ApplePapple schreef:Doet fitbit ook aan de actie mee? Wil eigenlijk de nieuwste fitbit