Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elanor schreef:Ik ben nog altijd bijzonder blij met mijn Bunzlau borden. Ik had al een paar koppen en kleine bordjes, deze zijn echt een prachtige aanvulling (en nieuw ver boven mijn budget).![]()
Ook wel eens goed geslaagd in de spellenhoek, ‘Camel Cup’ voor een prikkie, een geweldig spel en zo goed als nieuw.
Verder hou ik wel van houten meubels, ook daarvoor is de kringloop ideaal. Ik heb een hele mooie grenen dressoirkast. Die ze nog kwamen bezorgen én de trap op hebben getild ook!
Ook lijsten voor mijn eigen schilderijen zoek ik graag in de kringloop. Deze zeefdruk vond ik gewoon heel mooi sprookjesachtig en heeft een mooi plekje aan de muur.
[ [url=m/CHgaLJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
smit_ilse schreef:Misschien leuk om een overzicht te maken van de kringlopen in nederland. Trap ik af met diegene waar ik heen ga.
Noord holland:
Noppes Zwaag
Noppes Grootebroek
Dromehof Zwaag
Saartje Wieringwerf
Rataplan Wieringerwerf
Dorcas Hoorn
Boemerang Amstelveen
Overijssel:
Kringloop kampen
Jan posthal kampen
smit_ilse schreef:Misschien leuk om een overzicht te maken van de kringlopen in nederland. Trap ik af met diegene waar ik heen ga.
Noord holland:
Noppes Zwaag
Noppes Grootebroek
Dromehof Zwaag
Saartje Wieringwerf
Rataplan Wieringerwerf
Dorcas Hoorn
Boemerang Amstelveen
Overijssel:
Kringloop kampen
Jan posthal kampen
Het goed hengelo/enschede
Kringloop XL Almelo
Wawollie Almelo
Karin schreef:Ik schaam mij nooit voor mijn aankopen in een kringloopwinkel. Ook niet voor het feit dat ik graag dingen koop in een kringloopwinkel. En kleding die ik daar koop (nooit afgedragen kleding) gaat thuis gewoon direct in de was.
Karin schreef:Vorige week verscheen er op Margriet.nl een artikel over 'die typische kringloopgeur'.![]()
https://www.margriet.nl/lifestyle/wonen ... loop-geur/
Ik krijg 'm nu steeds te zien op FB terwijl ik Margriet helemaal niet volg, maar misschien is het wel de bedoeling dat ik het linkje hier post.
Citaat:Misschien leuk om een overzicht te maken van de kringlopen in nederland. Trap ik af met diegene waar ik heen ga.
Noord holland:
Noppes Zwaag
Noppes Grootebroek
Dromehof Zwaag
Saartje Wieringwerf
Rataplan Wieringerwerf
Dorcas Hoorn
Boemerang Amstelveen
Overijssel:
Kringloop kampen
Jan posthal kampen
Het goed hengelo/enschede