Wat ik het lekkerste vind is makkelijk te vinden in mijn berichten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
J00P schreef:Daan 13 jij moet dan heel vroeg eruit ?
capopjekop schreef:Dyphusion schreef:Als ik jou als lootje krijg maak ik een surprise met Ajax thema
Wat heb ik ooit misdaan dat ik zo gepest word door jullie. Rood groen zwart. Ajax?
Het is geel en zwart potentiële santa. Geel. Zwart
Daan13 schreef:J00P schreef:Daan 13 jij moet dan heel vroeg eruit ?
Rond 4 uur sta ik altijd op.
En als m'n man laat thuis is,eten we laat en dan is dit tijdstip wel een beetje door pakken qua brood smeren, douchen, paardjes doen.
T'is verder wel te doen maar nu is het extra druk op het werk en dat merk ik wel een beetje (lange dagen,veel werkdruk op bepaalde dagen,te weinig slaap of onrustig slapen)
@roosch ik ga m'n Rituals voorraad wat inkorten....wou je nog lootjes frauderen?![]()
En als m'n man laat thuis is,eten we laat en dan is dit tijdstip wel een beetje door pakken qua brood smeren, douchen, paardjes doen.
T'is verder wel te doen maar nu is het extra druk op het werk en dat merk ik wel een beetje (lange dagen,veel werkdruk op bepaalde dagen,te weinig slaap of onrustig slapen)
@roosch ik ga m'n Rituals voorraad wat inkorten....wou je nog lootjes frauderen?![]()
Dyphusion schreef:capopjekop schreef:
Wat heb ik ooit misdaan dat ik zo gepest word door jullie. Rood groen zwart. Ajax?
Het is geel en zwart potentiële santa. Geel. Zwart
Rood, groen, zwart kwam niet van mij![]()
Maaar ehm, geel en zwart, Roda JC?