Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KarenQ schreef:Wat ik het belangrijkste vind, is dat door een thuiswerkvergoeding alle collega's gelijk behandeld worden. Mijn werkgever betaald nog steeds de reiskostenvergoeding uit. Alleen voor mij is dat 20 euro per maand, omdat ik vlak bij mijn werk woon, terwijl die collega op 30 km afstand van kantoor en ook thuiswerkt, ongeveer 200 euro extra per maand krijgt. (En natuurlijk nog het voordeel heeft van geen reistijd.)
Iedereen dezelfde vergoeding, dat is gewoon fair. En ik zie het ook als een compensatie voor de inbreuk op mijn privéleven. Want nu ik thuiswerk, is gewoon mijn huis niet meer mijn thuis.
Shadow0 schreef:Laten we net zo lang redeneren tot alles weer zinloos is!
Sizzle schreef:Shadow0 schreef:Laten we net zo lang redeneren tot alles weer zinloos is!
Dat slaat nergens op. Ik vind gewoon dat er voor mensen die in een gedeeld huishouden wonen of in een studiootje ook oplossingen geboden moeten worden. Zoals dat nu gaat is het gewoon op lange termijn fysiek en mentaal schadelijk.
Een kerel in ons team kreeg letterlijk tranen in zijn ogen toen 100% thuiswerken weer ter prake kwam. Hij heeft dan gewoon enkel nog een werkplek en een bed er is dan geen sprake meer van ‚thuis‘.
Die mensen als aanstellers en 1e wereld problemen wegzetten is ook niet OK!
Heb er ook maar een paar bij gekocht. Wel goedkoop kleding kopen zo, alleen maar pyjamas.
Captain schreef:Nou ja, als het echt alleen binnen mijn eigen team is zet ik ook rustig een muts op/makkelijke kleding, maar vaak juist overleg met extern management, dan moet ik toch een soort van netjes d'r bij zittenIk zit 100% in mijn pyjama.Heb er ook maar een paar bij gekocht. Wel goedkoop kleding kopen zo, alleen maar pyjamas.

) Ailill schreef:Sky schreef:Echt? Ik ga in zulke kleren dan weer niet de deur uit, maar goed dat doe ik met rijkleding ook niet.
Ik ookLaat er zelfs de hond in uit!
Sizzle schreef:Ik ben nog altijd benieuwd naar oplossingen voor mensen die gewoon echt geen plek hebben thuis. Dan moet er haast een vergoeding komen om ergens extern een werkplek te huren, maar dan kun je weer net zo goed naar kantoor gaan.