Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Blijkbaar mijn onderbewustzijn wel. Ik weet het niet. Het voelt toch niet goed op de een of andere manier. Ik ben alleen en quarantaine is nu niet iets waar ik erg op zit te wachten.
8nnemiek schreef:Dat is wel apart, animal. En lijkt me ook vrij snel, als je binnen twee dagen al een melding krijgt. Maar kun je niet onbewust toch dicht bij iemand anders in de buurt zijn geweest? In de supermarkt bv, of tijdens een wandeling dicht bij iemand in de buurt gelopen ofzo? Ik kan me op zich best voorstellen dat er iemand in de stad in dezelfde richting loopt als ik, redelijk dichtbij, zonder dat het me zou opvallen.
anne_bento schreef:Ik kreeg zojuist een melding in beeld dat ik mogelijk met 3 gevallen in contact ben geweest. Kan de melding nu nergens meer terugvinden.
Het geval is dat ik juist enorm voorzichtig ben, en op mijn partner na bij niemand binnen 1,5 meter kom en al helemaal niet voor 15 minuten. De enige personen die ik verder heb gezien afgelopen week zijn mijn ouders, beiden op veel meer als 1,5m afstand en ook zij zijn beiden niet positief getest.
Ik ben echt voorstander van de regels en de app, maar dit kan gewoon echt niet kloppen... ik heb dan ook veel moeite om nu 10 dagen in quarantaine te gaan eerlijk gezegd.....
anne_bento schreef:Buren, zou dat echt kunnen??
Ik laat mijn telefoon met sporten in de auto liggen, maar dat lijkt me dan ook stug dat er een besmet persoon een kwartier naast mijn auto heeft gestaan haha. Ik kan verder niks bedenken, ik sport (maar dan ligt ie in de auto), en ik werk 3 dagen op kantoor maar wij houden enorm veel afstand op werk, ik werk met weinig mensen (10 hooguit op kantoor) en wij komen niet bij elkaar in de buurt. Daarnaast zou ik wel weten als een collega ziek is en positief getest is. Ik kan werkelijk niks bedenken..
anne_bento schreef:Ik kreeg zojuist een melding in beeld dat ik mogelijk met 3 gevallen in contact ben geweest. Kan de melding nu nergens meer terugvinden.
Het geval is dat ik juist enorm voorzichtig ben, en op mijn partner na bij niemand binnen 1,5 meter kom en al helemaal niet voor 15 minuten. De enige personen die ik verder heb gezien afgelopen week zijn mijn ouders, beiden op veel meer als 1,5m afstand en ook zij zijn beiden niet positief getest.
Ik ben echt voorstander van de regels en de app, maar dit kan gewoon echt niet kloppen... ik heb dan ook veel moeite om nu 10 dagen in quarantaine te gaan eerlijk gezegd.....
anne_bento schreef:Ik heb niks kunnen vinden, ik zag een melding in beeld, klik het per ongeluk weg en nu kan ik nergens meer iets vinden? Moet dat niet terug te vinden zijn??
anne_bento schreef:Ik heb niks kunnen vinden, ik zag een melding in beeld, klik het per ongeluk weg en nu kan ik nergens meer iets vinden? Moet dat niet terug te vinden zijn??
anne_bento schreef:Die melding krijg ik inderdaad ook regelmatig, maar nu stond er echt dat ik mogelijk met 3 mensen in aanraking was geweest o.i.d. Ja stom, ik kreeg tegelijk dat ik het zag een belletje, dus las het, neem daarna op, en kan het nu niet meer terug vinden. Denk dat het niet klopt, maar het is wel heel vreemd.
*edit* ik heb teruggezocht in de controle details en zie nu bijvoorbeeld bij gisteren om 13:23 Aantal overkomende codes 1 staan ipv 0.
Ik was om die tijd thuis aan het werk...
anne_bento schreef:Ze vertelde me inderdaad dat die tijden niet kloppen ivm privacy, de dagen wel
colinneke schreef:Inderdaad, ik heb hetzelfde scherm als Animal.
Ik ben wel benieuwd of je melding op melding kan krijgen.
Bv ik zit nu dan al thuis omdat het 7 dagen geleden is. Zou ik dan weer een nieuwe melding er nog eens boven op kunnen krijgen van bv je bent 2 dagen geleden mogelijk besmet geraakt
anne_bento schreef:Ja als ik de app opende stond er dus niks. Alleen in mijn beginscherm kreeg ik een melding ervan, als ik erop klikte kwam ik in de instellingen van de app terecht. Van daaruit kon ik wel naar de blootstellingscontroles en na even zoeken kan ik ze wel vinden.