Van welke bokker krijg je een warm gevoel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-20 19:52

[quote="Nikass

Fijn dat je het topic weer wil warm maken!

In het Belgen corona topic zijn alle bokkers super lief! Dan denk ik aan Varekai, Bloempje, Poetser, Petraaken, Berryz, Farjen, Memuska... En nog velen die ik vergeten ben. Ik post er niet zo heel veel maar de sfeer is er altijd gezellig en lief naar elkaar toe. Het is mooi hoe we elkaar aanmoedigen, troosten, een hart onder de riem steken.

Daarnaast denk ik aan nog een belgje namelijk Ayasha. Haar blogs zijn altijd heerlijk om te lezen. Leerrijk op paardenvlak maar ze helpen ook bij het beter begrijpen van een NAH. Het siert haar dat ze hier zo open over schrijft waardoor ze iedereen de kans geeft om haar wereld te snappen. Ayasha keep on writing![/quote]

Waar ga ik de info van Ayasha vinden over NAH? Ik ben zeker geïnteresseerd :j

En ik wil graag de bokkers uit het topic "werken met coronapatiënten" in het zonnetje zetten! Wat hebben jullie het zwaar, en wat zijn jullie dapper en betrokken! :knuffel:[/quote]
Ayasha schrijft vaak blogs die te lezen zijn via 'nieuws'. Dus daar kan haar verhaal vinden. Je kan haar ook gewoon opzoeken en eventueel pb'en. Echt de moeite waard!

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 20:06

Dank je wel!

Omany

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 22:48

emilyslaluna schreef:
Wat een geweldig leuk topic TS! Een ontzettend lief idee en ik doe er graag aan mee!

- Jobamara: zij staat altijd klaar om mensen te helpen. Niks is haar te veel. Ik had problemen met mijn dekens passend krijgen op mijn oudje en ze is van ver komen rijden om te helpen met een oplossing! Nogmaals bedankt _/-\o_
- Omany: zij is een ontzettend lief mens. Zij is een van de volgers van mijn volgtopic en schrijft altijd giga lange lieve berichten waar ik echt altijd van moet blozen. Ook per pb is contact erg fijn. Je bent een kanjer! *\o/*
- Riel en Punz: ik noem jullie samen als jullie dat goed vinden. Beiden zijn een van de oudste volgers die volgens mij Lotje en mij al vanaf het begin volgden en zijn ook altijd degenen die reageren in mijn topic. Als ik leuke dingen te delen heb, als ik mindere dingen heb, altijd zijn ze er. Alhoewel we nooit echt berichten hebben uitgewisseld, voel ik me toch elke keer gelukkig met jullie lieve woorden. <3

Er zullen zeker meer zijn! Zodra ik ze kan benoemen zal ik mijn lijstje aanvullen :j

Oooooooh meid, ik zie dit nu pas !! <3 Maar zó lief van jou !!!!! *\o/*
Ik moet ervan blozen :D.

Ik wil bij deze ook Emilyslaluna in het zonnetje zetten!!!
Ze is zó een ongelofelijk lieve meid, met het hart op de juiste plaats !! <3 <3 <3
Ze is zó zachtaardig en ze lacht altijd breeduit en oprecht op haar foto's ! Ik word der spontaan vrolijk van telkens :D .

Echt een meid naar mijn hart <3 !

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 23:03

Rytir schreef:
Ik ben pien_2010 fan! Zulke lieve, respectvolle en genuanceerde berichten vol eigen gevoel, doet mij altijd denken aan mijn moeder. Dus Pien, stiekem ben jij voor mij mijn bokt mams!

Hier word ik wel heel :o van. Lief hoor, bedankt en dat geldt ook voor de anderen die me noemen.

Ik vind veel mensen fijn en Bokt vervuld nu echt een functie in mijn leven met al die lock downs die echt streng zijn hier.

Er zijn veel lieve bokkers maar ook veel grappige. Van hen krijg ik de lach kick vaak (bv Marco Borsato maar er zijn meer bokkers), en omdat juist nu lachen zo fijn is en belangrijk krijg ik daar echt een dankbaar en warm gevoel van.
Bv topic in onderdeel corona vragen "mijn nieuwe collega", waar vrouwen die thuis moeten werken over hun nieuwe collega's schrijven (de kleintjes). Hilarisch topic.
Alle bokkers die de laatste weken een _O- van mij hebben gehad als reactie horen daarbij :*

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 23:10

emilyslaluna schreef:
Ik heb er een aantal al eerder genoemd, maar ik wil ze nogmaals in het zonnetje zetten. Ook Felien_Kyra en Coconut vind ik op mijn lijstje horen. Ze blijven altijd trouw volgen en sturen altijd leuke berichtjes in mijn topic. Ik word er altijd heel vrolijk van! Net als de anderen die ik al genoemd heb <3

Wat ontzettend lief van je!
Ik vind jou echt een goed mens en ik word altijd super vrolijk van het volgen van je topic <3

Zelf vind ik @Focussed een ontzettend leuk iemand. Ze heeft echt veel over voor haar paardje en kan het helemaal met haar vinden wat betreft de manier van hoe je een paard moet houden :j
Ik kan altijd genieten van foto's en filmpjes die ze plaatst op insta en hier op bokt :D