Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lughnassadh schreef:Aan 30+ kinderen op stal.........ponykamp en dat een hele week.
kosseh schreef:Dat ik zo veel twijfel. Binnenkort een solicitatie gesprek, maar weet niet of ik er wel goed aan doe.
Het is de functie die ik vanaf de opleiding heel graag wilde. Op dit moment zit ik op een andere plek/functie. Wat niet mijn doel was, maar ik heb leuke collega's dus zit wel op m'n plek.
De functie waarvoor ik een gepsrek heb lijkt mij ook heel leuk, alleen heb ik zoiets nog nooit gedaan. Geen idee of het dus wel echt interessant is. Nu beweeg/loop ik op werk veel en dat is een kantoorfunctie, is dat wel iets voor mij?
Als het het toch niet is, kan ik waarschijnlijk niet terug naar de afdeling waar ik nu zit. Ga ik net zulke collega's krijgen dan bij een andere afdeling met het zelfde werk.
Zo veel twijfelwordt gek van mezelf.
Jolien87 schreef:Ik erger me aan het feit dat mijn onderbuurman de gang van de brandtrap gebruikt als opslagplaats voor zijn grofvuil. En dat hij duidelijk vindt dat ik overdrijf 'want we hoeven de trap toch alleen te gebruiken in noodgevallen en bij verhuizingen?'
Behalve dan dat hij zelfs dagelijks de brandtrap gebruikt en dat áls ik de trap nodig heb, er waarschijnlijk weinig tijd zal zijn om eerst zijn bende op te ruimen zodat ik erlangs kan.
LaPluche schreef:Maylotje, ga eens heel rap aan de bak!!!
Mindim, niet doen, je maakt jezelf alleen maar gek zo. Loslaten en door ademen. Want in beide gevallen heb jij het niet in de hand. Blijf positief en probeer het een plekje te geven voor nu.