Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 10:57

Onze katten. Ik plak ze achter het behang. Rotbeesten lopen nu de pup uit te dagen, waardoor de pup niet slaapt... _-:(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 11:10

Gisteren in de Efteling stond een vrouw achter en kind die op een bankje zat dus mijn kleinzoon van 8 ging daar zitten, stuurde ze hem weg >;)
Dus ik vraag heel vriendelijk ~~}> waarom ze dat doet, ja zegt ze ik ben van België en daar mag dat niet dus ik vraag in welk land ze nu is :)* opf*kken met een kind wegsturen van een bijna lege bank _-:(
Dus ik ben er zelf gaan zitten :=

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 11:27

Dat vannacht een demente? man aan mijn bed stond en lekker aan het schelden was. (Lig in het ziekenhuis vandaar) schrok me dood -O-

Captain

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 11:28

Omg dat is echt een scenario uit een horror film! :')

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 11:31

Aan 30+ kinderen op stal.........ponykamp en dat een hele week.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 11:34

MoniekJ schreef:
Dat vannacht een demente? man aan mijn bed stond en lekker aan het schelden was. (Lig in het ziekenhuis vandaar) schrok me dood -O-

:wow:

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 11:47

Dat ik zo veel twijfel. Binnenkort een solicitatie gesprek, maar weet niet of ik er wel goed aan doe.

Het is de functie die ik vanaf de opleiding heel graag wilde. Op dit moment zit ik op een andere plek/functie. Wat niet mijn doel was, maar ik heb leuke collega's dus zit wel op m'n plek.
De functie waarvoor ik een gepsrek heb lijkt mij ook heel leuk, alleen heb ik zoiets nog nooit gedaan. Geen idee of het dus wel echt interessant is. Nu beweeg/loop ik op werk veel en dat is een kantoorfunctie, is dat wel iets voor mij?
Als het het toch niet is, kan ik waarschijnlijk niet terug naar de afdeling waar ik nu zit. Ga ik net zulke collega's krijgen dan bij een andere afdeling met het zelfde werk.

Zo veel twijfel :( wordt gek van mezelf.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 11:51

Lughnassadh schreef:
Aan 30+ kinderen op stal.........ponykamp en dat een hele week.

Ik dacht heel even dat je kinderen van 30 jaar en ouder bedoelde. :o?

Ik erger me aan het feit dat mijn onderbuurman de gang van de brandtrap gebruikt als opslagplaats voor zijn grofvuil. En dat hij duidelijk vindt dat ik overdrijf 'want we hoeven de trap toch alleen te gebruiken in noodgevallen en bij verhuizingen?'
Behalve dan dat hij zelfs dagelijks de brandtrap gebruikt en dat áls ik de trap nodig heb, er waarschijnlijk weinig tijd zal zijn om eerst zijn bende op te ruimen zodat ik erlangs kan.

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 12:03

kosseh schreef:
Dat ik zo veel twijfel. Binnenkort een solicitatie gesprek, maar weet niet of ik er wel goed aan doe.

Het is de functie die ik vanaf de opleiding heel graag wilde. Op dit moment zit ik op een andere plek/functie. Wat niet mijn doel was, maar ik heb leuke collega's dus zit wel op m'n plek.
De functie waarvoor ik een gepsrek heb lijkt mij ook heel leuk, alleen heb ik zoiets nog nooit gedaan. Geen idee of het dus wel echt interessant is. Nu beweeg/loop ik op werk veel en dat is een kantoorfunctie, is dat wel iets voor mij?
Als het het toch niet is, kan ik waarschijnlijk niet terug naar de afdeling waar ik nu zit. Ga ik net zulke collega's krijgen dan bij een andere afdeling met het zelfde werk.

Zo veel twijfel :( wordt gek van mezelf.

Kan je niet voorstellen om een dag mee te lopen? En anders, wie houd je tegen om op je plek te blijven en het over een tijd opnieuw te proberen?

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 12:18

Princess_ schreef:
Op zoek naar een nieuw dekbedovertrek. Alles wat ik mooi vind is zo duur -O-

Ikea of Hema hebben leuke, goed betaalbare! En nog fijne ook.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 12:56

Mijn huishouden ligt al 2 dagen op zijn gat, en de hond is in de rui.... Dat wordt dadelijk schrobben

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 12:57

Aan vliegende mieren.

En dat ik mn concentratie niet heb voor mijn herkansing met deadline van vanavond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 13:00

Ik erger me aan mezelf. Ik zit de hele ochtend al te wachten op de orthopeed, want mijn paard loopt niet goed. En hoe langer ik moet wachten, hoe nerveuzer ik word. Ik heb er totaal geen vat op en ik vind dat vreselijk. We hebben ook nog geen idee wat er aan de hand is, maar ik denk gelijk het ergste en zo lang ik niets weet voel ik me rot. Geknepen keel, snelle hartslag, braakneigingen. Nee, ik en stress gaan schijnbaar niet samen -O-

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 13:02

Maylotje, ga eens heel rap aan de bak!!! :')

Mindim, niet doen, je maakt jezelf alleen maar gek zo. Loslaten en door ademen. Want in beide gevallen heb jij het niet in de hand. Blijf positief en probeer het een plekje te geven voor nu.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 13:14

Late dienst terwijl het mooi weer is. Om twee uur beginnen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 13:17

En buikpijn met dat ik eigenlijk uit bed moet komen.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 13:26

Ik kan gewoon niet slapen. Vannacht past om 6 uur en zelfs dan word ik nog 3 keer wakker en weer die rare dromen.

Zelfs met zware pijnstillers val ik niet makkelijker in slaap. Ugh

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 13:47

Het belachelijke verschil tussen twee autoverzekeringen... Nu scheelt het ook wel dat mijn auto inmiddels wat ouder is en ik van een allrisk naar WA+ ga, maar hoe veel ik bespaar door over te stappen is eigenlijk echt niet oké... Gelukkig vanaf augustus stukken minder betalen :j

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 14:05

Jolien87 schreef:
Ik erger me aan het feit dat mijn onderbuurman de gang van de brandtrap gebruikt als opslagplaats voor zijn grofvuil. En dat hij duidelijk vindt dat ik overdrijf 'want we hoeven de trap toch alleen te gebruiken in noodgevallen en bij verhuizingen?'
Behalve dan dat hij zelfs dagelijks de brandtrap gebruikt en dat áls ik de trap nodig heb, er waarschijnlijk weinig tijd zal zijn om eerst zijn bende op te ruimen zodat ik erlangs kan.

Hoe ziet je onderbuurman dat voor zich in geval van brand?

Ik erger me dat ik geen zin heb om mijn laptop p te schonen maar het moet want ik moet over op een nieuwe laptop (luxe probleem).
Ik wil gewoon lekker buiten in de tuin van alles doen.
Vrees dat het dat ook wordt met de gedachte dat die pc ook savonds of morgen bij regen kan...

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 14:32

Ik erger me aan mn telefoon, hij wordt soms echt traag en warmt veel te snel op en heeft een enkele keer last van een leeglopende accu bij de laatste 20%. Maar hij is echt nog veel te goed om een nieuwe te kopen, en t formaat ligt heerlijk in mn hand en past in mn zak, alle nieuwe modellen zijn veel groter :\

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 14:35

M'n broertje beloofd dat we naar mc donald's gaan. Maar ik heb zoooo geen zin. :')

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 14:44

Dat de dealer de verkeerde disselboom heeft meegegeven met mijn marathonwagen.
De wagen is voor Welsh-A's.Boom is voor mini shetlanders en behoort toe aan een andere wagen.
Laatst bijgewerkt door Merlen op 13-07-20 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 14:47

LaPluche schreef:

Mindim, niet doen, je maakt jezelf alleen maar gek zo. Loslaten en door ademen. Want in beide gevallen heb jij het niet in de hand. Blijf positief en probeer het een plekje te geven voor nu.

Ik ga al. Doe mijn best laatste loodjes wegen het zwaarst of zoiets toch?

VickyS ik hoop dat de dealer dit snel oplost en je meg mooi weer op pad kunt met de wagen.

Carnivaria thuisbezorgen een optie via uber eats? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 14:48

LaPluche schreef:

Dank je wel :) we wachten ondertussen nog steeds -O-

cjb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 14:56

Ik erger me eraan, dat er op steeds meer nieuws sites premium artikelen worden geplaatst.
Zet de getoonde reclame er dan ook geblurd achter. Of geef het gewoon vrij. De inkomsten van de getoonde reclame harken ze wel binnen.