Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Poekkie schreef:Alle dingen die je noemt zijn onderling besproken en horen niet op een openbaar forum. Zeker niet omdat het voor jou als TS totaal irrelevant is hoe hij/zijn situatie is of dat zijn contract afloopt. Alleen dat er iemand die je aandroeg mogelijks meer loon kreeg.
Je ziet toch zelf ook in dat dit echt niet correct is hoop ik.
Verder ontstip ik dit topic en hoop ik dat een mod de te persoonlijke informatie verwijdert. Veel succes nog met je onderhandelingen zou ik zeggen.
Hij is een kennis van mij die om advies vraagt, met regelmaat. Dus sommige info is wel degelijk relevant voor mij (anders kan ik zijn vragen niet beantwoorden hè)
Maar trek vooral je (weinig inhoudelijke) conclusie. En doei! knollentuin schreef:In principe gaat het je natuurlijk niks aan wat je collega verdiend, maar als je hetzelfde werk doet hoor je toch hetzelfde te krijgen? Net zoals vrouwen en mannen hetzelfde dienen te krijgen? Terwijl dat vaak niet zo blijkt te zijn , Ik weet niet of ts in een cao gebonden beroep werkt, dienstjaren tellen ook mee. Ik snap het gevoel van te wel .
Joman schreef:Femke_Tweety schreef:Maar wat heeft HIJ in jouw ogen nou precies fout gedaan?
Dan vroeg ik al in mijn eerdere bericht, maar misschien niet duidelijk genoeg.
Nou hij heeft niks fout gedaan natuurlijk. Ik weet niet, heb er gewoon geen lekker gevoel bij. Als hij mij salaris indicatie niet had geweten had hij een lager bedrag gevraagd denk ik. Vind het gewoon een vreemde situatie en kan de vinger er niet goed opleggen waarom. (Ik heb hem van veel info voorzien, en hij belde me vaak last minute om nog info te verkrijgen, heb zn brief gelezen etc. Misschien is het ook meer dat ik zijn houding gewoon wat raar vind; ik kan voor hem ter beschikking staan als hij dat wil en ondertussen ‘misbruikt’ hij mijn goedheid ofzo, zoiets).
vilheide schreef:Knert schreef:Flikken? Het is zijn recht.
We wonen in Nederland hè?
Ik wist even geen andere bewoording om het gevoel van TS te omschrijven.