Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
purny schreef:MarcoBorsato schreef:Maar je zegt zelf dat je een slecht gebit hebt dus hoe onvoorzien was het dan?
Zoals ik al eerder aangaf heb ik mijn tandarts potje te laag gezet. Volgend jaar gaat ie weer de hoogte in. Van fouten leert men
juval schreef:brokjes schreef:@juval, verstandig zeg, not! Ik krijg echt kromme tenen van dit topic.
sterkte met je kromme tenen!
als je de eindjes aan elkaar moet knopen is iedere euro er eentje.
Mijn leven, mijn keuzes, daar heeft toch verder niemand last van?
nynke55 schreef:Vroeger deed de tandarts dat gewoon, tandsteen verwijderen, daar moet je nu voor naar de mondhygieniste. Bij ons in de regio is er 1, met een wachtlijst van een half jaar.
_Penotti schreef:Mondhygiënist is hier inderdaad ook ineens in, terwijl dat vroeger nooit zo was.
Dus ik begrijp die overslaan als je juist weinig gaatjes hebt wel.
genja schreef:Snap eerlijk gezegd echt niet waarom het normaal zou zijn dat een ander op zijn geld moet wachten omdat jij het op dit moment niet hebt . Er is er dienst geleverd en daar moet je voor betalen. Heb je dat geld niet mag je in termijnen betalen maar daar zitten wel kosten aan want de tandarts wacht langer op zijn geld . En natuurlijk is het automatisch geregeld Bij het administratiie kantoor maar die moeten wel maandelijks in de gaten houden of geld binnen komt .
Daar mag geld tegenover staan.
En heb je geen begeleiding die eind van het jaar even mee kijkt wat handig is qua verzekering ? 150 euro vergoed krijgen is een lachtertje natuurlijk als je al een slecht gebit hebt .
Dan kan als je een potje hebt voor onverziene kosten is dit niet haalbaar zal je iets hoger moeten verzekeren .
In termijnen betalen is een gunst geen recht. En daar mag iets tegen over staan .Voor150 is dit ook heel veel maar er zullen ook weinig mensen zijn die hiervoor in termijnen betalen