Sheran schreef:Vind het zelf juist leuk om mijn vriend blij te maken. Ik vind het ook leuk als mijn vriend vindt dat ik er leuk uitzie. Maar dat mag dus niet meer? Zou ik jammer vinden. Ik vind het leuk om een beetje moeite te doen voor een ander. Als hij het zou verbieden was het een ander verhaal, maar zo te horen doet hij dat totaal niet.
Er leuk uit willen zien is i.m.o. iets heel anders dan de vraag krijgen iets normaals niet aan te trekken. “Schat, ik vind het niet leuk dat je in je string uitgaat” is iets anders dan het niet leuk vinden dat je vriendin in een zwempak rondloopt.
Is hij bereid om zich dan ook te kleden op het strand? Ook een langere broek aan en een shirt? Als zij er bedekt bij moet liggen is het wel zo eerlijk als hij dat dan ook doet.
Ik vind het hypocriet. Hij liegt over zijn geloof, is zogenaamd vrijgevochten, maar een bikini kan niet. Hij is dus vrij als het op hém aankomt, zijn vrijheden. Niet die van TS, dan komt zijn cultuur er wel bijkijken.
Doet me wel pijn bij de gedachte dat onze voorouders zo hard hebben moeten vechten voor emancipatie en dat er in 2020 nog vrouwen zijn die dit soort bullshit accepteren, maargoed, het zal de onzekerheid wel zijn. Een sterke vrouw zou dit nooit pikken 
maar hij weet beter na 43 jaar.