Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Annet73

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 22:45

astridastrid schreef:
Drunksheep schreef:
Ik heb me er ook aan gewaagd, ben heel benieuwd wat ze me zullen adviseren aangezien ik niet echt een gemiddelde Zalon klant ben denk ik. Heel benieuwd naar mijn preview :D

Ik ook niet! Maar als je maar duidelijk bent, heb ik gemerkt. Kijk maar hierboven/ op mijn site (http://astridalida.com - was even makkelijker uploaden haha). Geen standaard dingetjes. Welke stylist heb je?

Is er nog iemand met dezelfde stylist als ik?

Ik heb trouwens even gekeken naar jouw stylist maar ik kan wel van stylist wisselen maar dan krijg ik maar een paar ander waar ik uit kan kiezen. Die van jou zit daar helaas niet bij en jouw items hebben mij wel heel nieuwsgierig gemaakt naar wat zij passend bij mijn wensen zou kiezen.
Weet iemand of je specifiek op naam een andere stylist kan kiezen?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 22:46

astridastrid schreef:
IK BEN SUUUUUPERENTHOUSIAST!

Ik heb mijn previews binnen en heb ze even op mijn site gezet: http://astridalida.com/

ECHT TE GEK! Wel heel anders dan wat hier gedeeld is, haha! WAT leuk, dit! Ik en mijn stylist volgen elkaar nu ook op Insta, haha!

Heel anders dan dat van mij. Het enige wat ik hiervan echt tof vind is dat shortje! Maar smaken verschillen. :P
Ik ben zelf ook iemand die heeft aangegeven geen roze te dragen en ook geel draag ik niet want het past niet bij me. Ik ben zelf gekoppeld aan Charlien als stylist.

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 22:49

Annet73 schreef:
turtlelito schreef:
Ik heb vandaag mijn preview gekregen en een paar dingen afgewezen. Daarbij aangegeven dat de te vervangen items wel wat buiten mijn comfortzone mogen liggen. De toegevoegde items zien er toch weer wat 'veilig' uit, maar aan de andere kant zijn dit wel zaken die ik vaak zou dragen.

Ik ben benieuwd hoe ze er in het 'echt' uitzien....

[ [url=m/m1Klgr.png]Afbeelding[/url] ]

Wat een gave pumps!! Van welk merk zijn die??

LAB, kleur blue lady. Ik ben ook heel benieuwd, zien er idd heel mooi uit, maar ik ken het merk niet en ben best kritisch v.w.b. pasvorm van schoenen....

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 22:56

astridastrid schreef:
IK BEN SUUUUUPERENTHOUSIAST!

Ik heb mijn previews binnen en heb ze even op mijn site gezet: http://astridalida.com/

ECHT TE GEK! Wel heel anders dan wat hier gedeeld is, haha! WAT leuk, dit! Ik en mijn stylist volgen elkaar nu ook op Insta, haha!

Wauw, echt super tof zeg. Helemaal niet mijn stijl, maar wel heel erg gaaf! Wat ga je allemaal laten verzenden en wat niet?

Cookie2222

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 23:30

Ik heb ook een box besteld! Ben benieuwd naar de preview :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 23:35

Mijn preview was vreselijk, hoog Miss Etam gehalte. Maar ik vind m'n styliste ook niet zo hip.

Annet73

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 23:51

MarcoBorsato schreef:
Mijn preview was vreselijk, hoog Miss Etam gehalte. Maar ik vind m'n styliste ook niet zo hip.

Dat heb ik ook!
Ik wil die van Astridastrid!

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 00:06

Sneeuwvlok23 schreef:
Ik heb mijn preview binnen! Ik voel me echt een enorme zeurkous, maar heb bijna alles op 'nee' gedrukt. Een simpel wit shirtje met klein logo voor 30 euro, een broek van 80 euro, een simpel bloesje voor 43 euro etc. Vind ik persoonlijk allemaal erg veel geld... Ik betaal voor een broek echt hoogstens 40 euro en voor een shirt/blousje echt niet meer dan maximaal 30 euro. Heb ook nog eens rood haar en had een knaloranje topje in m'n lijst staan; tsja, dat is ook niks. Voel me soort van schuldig om op 'nee' te klikken, maar wil ook weer geen box waarvan ik nu al weet dat ik niks ga houden :n

Klinkt een beetje als mijn stylist :+

Gaaf je box astridastrid !! Roze is niet mijn kleur dus heb aangegeven dat niet te willen, maar vind dat in jouw preview wel heel vet! Dat gele outfitje met die witte blazer is wel echt onwijs leuk !!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-20 00:47

Wat mijn topic toch allemaal teweegbrengt _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 02:57

MarcoBorsato schreef:

_O-

Ben zo benieuwd waar de mijne mee komt.
Vriend heeft al wel zijn preview gehad, was erg leuk allemaal!

@Trui haha inderdaad, echt super leuk dat je ons hier allemaal toe getipt hebt :D :*

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 06:37

Preview is binnen! Ben eigenlijk best enthousiast. Zal vandaag als ik uitgeslapen ben wat fotootjes sturen.

Ga in ieder geval 2 dingen niet nemen, schoenen en een linnen broek.
Oh en het spijkerjasje van 109 euro :+

Heb inmiddels ook al teveel spijkerjasjes haha

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 08:12

Iemand enig idee of als je een tweede box wilt bestellen je dit bij dezelfde stylist kan laten doen? :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 08:27

Mijn stylist heeft een visuele beperking, wat een afschuwelijke dingen zijn er onderweg :')

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 08:41

Ik heb me ook aangemeld, ben benieuwd. Vind het op zich al prettig dat iemand gaat zoeken voor je want ik heb daar geen geduld voor.

MarcoBorsate, dat vraagt om een foto!

Kan je wisselen van stylist trouwens?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 08:45

Ik weet nu al dat ik een hoop terug ga sturen.. Ik ga dus echt geen 130 euro betalen voor een croptop spijker jasje.. Zowiezo is het niet iets dat ik zelf zou kiezen, maar ik wilde het eens proberen..
Heb ook tegen dingen ja gezegd die ik eigenlijk niet wilde, want vond het stom overal nee op te zeggen..
Als ik ooit weer iets bestel hoop ik dat de stylist beter op mijn voorkeuren let, want het valt me nu best wel tegen..

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 08:49

Hier ook een box besteld. Ben heel erg benieuwd gezien de uiteenlopende reacties hier. Ik verwacht er niet teveel van, dan kan ‘t ook niet tegenvallen. :D

Sneeuwvlok23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 08:56

MarcoBorsato schreef:
Mijn stylist heeft een visuele beperking, wat een afschuwelijke dingen zijn er onderweg :')

Hopelijk valt het mee als je het in het echt ziet! Maar ben nu idd toch wel heel erg benieuwd naar jouw items :+

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 09:19

Felien_Kyra schreef:
Iemand enig idee of als je een tweede box wilt bestellen je dit bij dezelfde stylist kan laten doen? :)

Ja hoor, je styliste blijft hetzelfde tenzij je zelf een andere wilt hebben.

x_Ilse_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 09:21

Ik heb ook een box besteld naar aanleiding van dit topic. Ben heel benieuwd waar mijn stylist mee komt.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 09:31

Foto MB!

Grappig die verschillende reacties. De een helemaal enthousiast en de ander.. wat minder := Mijn ervaring is ook wel dat ze rustig er hele dure dingen in durven doen (logisch, want commissie) en ook niet altijd even goed luisteren.

Ondertussen ben ik wel weer heel benieuwd naar wat ze voor mij zouden bedenken. Misschien toch even kijken :D

rozebadeend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 09:33

Nou mijn preview is een flinke tegenvaller.... Ik had best wat inspiratie foto's toegevoegd, maar komt echt totaal niet overheen. Ik hou wel van een beetje stoer/sportief. En gaf aan dat ik wel graag kleding voor op kantoor zou willen. Krijg ik diverse jurkjes/rokken/broeken die echt heel stijf en tuttig zijn..
En daarbij een aantal tshirts, heel simpel maar ook niks bijzonders.
Het enige wat ik nog wel leuk vond is een witte spijkerbroek (maar heb ik al, draag ik nooit) en een paar basic hempjes.. nou laat maar zitten hoor.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 09:37

Wat jammer dat sommigen zo’n teleurstellende preview hebben gehad!
Je kunt beter wel alles weigeren als het niet bevalt, het is vervelender voor de stylist als ze jou items stuurt waarvan je sowieso al weet dat het hem niet gaat worden (en dus geen commissie) dan wanneer je items krijgt die nog kans maken.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 09:46

Mijn preview was heel leuk! Een aantal dingen nee op gezegd. Witte schoenen bijv, ik woon met de paarden aan huis dus dat gaat nooit lang goed. En een kort broekje in nettere stijl wat ik ook niet snel zal dragen en nog een duur jasje. Verder echt leuke jeans, shirts en een blouse. Ben benieuwd naar de uiteindelijke box :j

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 09:49

Ik zou nog even mijn preview foto's erbij doen :) ga een paar items niet doen en zal even de onderbouwing erbij zetten!

Afbeelding
Ik hou enorm van spijkerjasjes, maar dat betekent dat ik er ook 2 heb, en ik vind 109 euro vrij fanatiek, dus deze gaat niet mee naar huis.
Afbeelding
Zulke shirts zijn altijd prima, dus die mag!
Afbeelding
Ja dit vond ik dus helemaal niks. De kleur vind ik niks en het model word ik ook niet warm van. Dus die mag ook op voorraad blijven :+

Afbeelding
Deze mogen ver weg blijven, ik heb een gruwelijke hekel aan sandalen/open schoenen. Vind het stoere bulky tof. Heb verteld als referentie dat ik graag Dr Martens draag, maar ik ook warm word van schoenen zoals Buffalo Boots.
Afbeelding
Heb gezegd dat ik deze te lief vind, en liever een mouwtje had. Dus deze gaat ook niet naar huis.
Afbeelding
Deze vond ik fantastisch! Aan de dure kant wel, maar mag wel een keertje.
Afbeelding
Deze broek werd ik meteen helemaal blij van. Dus hopen dat ie past <3
Afbeelding
Deze vind ik wel cute, heb even getwijfeld of ik m niet te rustig vond, maar ik denk dat ik dit heel leuk kan combineren met andere dingen.
Afbeelding
Tot slot deze. Vind m erg leuk :)

Sneeuwvlok23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 10:14

Oeh die spijkerbroek en dat ena laatste groene bloesje is echt super leuk! Heb je daar toevallig een link van? :o