Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:Precies, zo is het.
Er zijn in de wereld momenteel (of nee: altijd) dingen die echt heel, heel, heel veel erger zijn dan een vakantie die in het water valt, of in het water dreigt te vallen.
Maar dat wil niet zeggen dat je er niet van mag balen.
Ik heb mijn rol vloerbedekking van zolder gehaald en ga komend weekend ons campertje opnieuw stofferen. Dan staat ze er op haar verjaardag (in mei wordt ze 33 jaar oud) weer netjes bij. Je moet wat he........
moonsparkle schreef:Ik had twee weken in augustus aangevraagd, zou heel erg graag weggaan maar ik acht de kans klein. Ik wil echt weg zijn om ook alle zorgen even achter te laten, ik durf het niet te vragen aan mijn werkgever want ik zit overspannen thuis.
Oscar schreef:Onze Truus wordt binnenkort 33 jaar oud. Het is een Fiat Ducato met een LMC-fabrieksopbouw, een van de eerstenWe hebben haar nu 11 of 12 jaar, dat zou ik even na moeten kijken. En al best veel aan gedaan want ze werd vooral aan de buitenkant een beetje krokant. Krokant in combinatie met een camper is niet echt goed
Onze Truus is trouwens een benzinecamper en zit in de overgangs-oldtimerregeling. 120 euro belasting per jaar, dus die schorsen we nooit. Is de moeite niet.
KarmaChansy schreef:Mijn moeder zou komen in de mei vakantie, vorig jaar 4 dagen gezien, daarvoor 2 jaar niet ik keek er zo naar uit dat ze dit jaar maar hier kwam, ik ben dan wel 36 maar mis mijn mamma verschrikkelijkze is lerares dus zit echt vast aan de vakanties. Nu het maar verzetten naar de herfstvakantie! Dus ik snap wel dat mensen balen, tis niet het ergste van de wereld maar ik zie mijn mams zo weinig heb toch even gehuild hoor
KarmaChansy schreef:Mijn moeder zou komen in de mei vakantie, vorig jaar 4 dagen gezien, daarvoor 2 jaar niet ik keek er zo naar uit dat ze dit jaar maar hier kwam, ik ben dan wel 36 maar mis mijn mamma verschrikkelijkze is lerares dus zit echt vast aan de vakanties. Nu het maar verzetten naar de herfstvakantie! Dus ik snap wel dat mensen balen, tis niet het ergste van de wereld maar ik zie mijn mams zo weinig heb toch even gehuild hoor
Mama3 schreef:moonsparkle schreef:Ik had twee weken in augustus aangevraagd, zou heel erg graag weggaan maar ik acht de kans klein. Ik wil echt weg zijn om ook alle zorgen even achter te laten, ik durf het niet te vragen aan mijn werkgever want ik zit overspannen thuis.
Wat durf je niet te vragen? Of je verlof mag in aug omdat je nu overspannen bent?
Wij zijn juist blij wanneer zieke werknemers via de bedrijfsarts verlof aanvragen voor vakantie. Als je denkt dat het jou helpt in je herstel is dat toch juist goed.
Als ik je vraag goed begrepen heb, dan zou ik het aanvragen.
germie schreef:Ik leg me er niet zomaar bij neer. Het is gewoon een gedeelte van het nut van het leven voor mij. Het even wat anders doen of een andere hobby zoeken gaat niet voor elke vakantieganger op. Iets waar ik al een paar jaar mee bezig ben wil ik toch echt door laten gaan nu in september.
Ik kan verder hier in Nederland helemaal niets, paard loopt ook niet goed nu. Dus dat kan er ook nog wel bij.