November108 schreef:Poekkie schreef:Mooie bloemen iedereen!
Misschien even iets anders, maar ook vele lokale fruit/groenteboeren proberen goedkoop toch nog wat omzet te halen via kleinschalige thuisverkoop nu de export stil ligt. Wordt voornamelijk via fb groepen geadverteerd. Je helpt er ook mee en het is verser dan in de supermarkt![]()
Tulpen kan ik hier niet aan, maar heb wel via een vlaamse webshob bomen en planten besteld. Wilgen, hazelaars, hortensia's, krentenbomen en nog wat kruip-door-mijn-hekwerk-planten. Heel blij mee!![]()
![]()
(En weet niet of het hier mag in dit topic, maar er zijn nog vele andere goede doelen die nu in nood zitten. Bvb asiels en opvangcentra hebben het erg lastig nu)
Die had ik nog niet eerder gehoord, mijn vader is chauffeur en die beleeft spitstijden om de Engelse supermarkten vol te houden met verse groenten en fruit...
Oh haha hier hoorde ik wat anders idd! Verschil in exportregels tussen Nl en Belgie misschien? Geen idee!
...
ik heb het geprobeerd, maar ga vandaag toch maar weer toilet papier kopen.
filter apparaat hebben we toch niet
. Maar goed, manlief zal inmiddels een flink pak hebben ingeslapen hoop ik voor jullie! Dan kunnen de bloemen weer gewoon in de vaas