Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
met een PS4 en een vers Disney+ abbonnement. Ik ga nog naar buiten om een rondje te fietsen, boodschappen te doen en naar mn paard te gaan (dat is echt een verademing!)
Gimme_Joy schreef:Mag ik me melden? Ik ben remi. Ik heb sinds 8 maanden een vriend, maar wij wonen niet samen. We hebben daarom dus ook het besluit genomen om elkaar niet meer (van dichtbij) te zien.
Dus ik zit hier, op 13 hoog te zitten.met een PS4 en een vers Disney+ abbonnement. Ik ga nog naar buiten om een rondje te fietsen, boodschappen te doen en naar mn paard te gaan (dat is echt een verademing!)
Ik ben vorige week 3 keer naar mijn werk geweest en deze week 2 keer. Volgende week weet ik niet, en ik gok dat de schoolsluiting (ik ben docent) langer gaat duren dan 6 april.
Dus ik ga morgen een moeilijke puzzel kopen en een bananenbrood bakken. Je moet iets
)
Tiggs schreef:MyWishMax schreef:Maar een knuffel van huisdier is wel iets heel anders. Ik vond tot april te overzien, maar 1 juni?Ik zie vriendinnen al niet, omdat zij meer of te veel mensen nog wel zien en ik dat niet wil.riskeren.
Woon je in W'veen? Kan me uit een oud topic herinneren dat je op de manege hier stond namelijk.
Zo ja en mocht je hulp nodig hebben met boodschappen, laat me dat dan wetenIk kan alleen niet als gezelschap dienen want werk nog op kantoor dus de kans op besmetting is reëel.
Hoop nog minimaal 1 week uit te kunnen stellen om naar de winkels te gaan.
Sheran schreef:Hoe gaat het met jullie?
Ik merk dat ik echt naar word van de berichten dat dit nog maanden kan duren. Wanneer zal ik weer iemand aan kunnen raken? Wanneer kan ik weer mensen zien? Ik merk ook enige jaloezie nu voor mensen die dagen opgesloten zitten en daarover aan het klagen zijn (al lijkt me dat ook niet fijn hoor, zeker niet als er al spanningen waren). Maar dat hele geïsoleerde vind ik echt moeilijk en ik ben toch wel een behoorlijke introvert en kan me prima zelf vermaken. Hoe ervaren jullie dat?
Mijn paps wordt 86. Zonder bezoek
normaal bakt hij veel taarten en zit de hut vol. Nu alleen zijn vaste twee bezoekers die nu al dagelijks oogje in zeil houden. Ik zit ziek hier, mijn zus ziek heel eind verderop. Moeilijk hoor, vooral omdat hij al paar keer bijna dood of kritiek is geweest. Nu redelijk fit maar kan zo zijn laatste verjaardag zijn. Slik. karuna schreef:Morgen ga ik het wel moeilijk krijgen.Mijn paps wordt 86. Zonder bezoek
normaal bakt hij veel taarten en zit de hut vol. Nu alleen zijn vaste twee bezoekers die nu al dagelijks oogje in zeil houden. Ik zit ziek hier, mijn zus ziek heel eind verderop. Moeilijk hoor, vooral omdat hij al paar keer bijna dood of kritiek is geweest. Nu redelijk fit maar kan zo zijn laatste verjaardag zijn. Slik.