Dus iemand wc papier over voor ons?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LindyH schreef:Het is absoluut niet mijn bedoeling om paniek te zaaien, maar het is heel leuk dat er loodsen vol WC-papier zijn, maar mocht het zover komen dat distributeurs niet meer kunnen of mogen werken, dan komt het niet meer in de winkels. Dat is op dit moment nog helemaal niet aan de orde, en waarschijnlijk zal het ook niet zo ver komen, maar zeggen dat er nog loodsen vol WC-papier zijn en daarom mensen uitlachen die hamsteren vind ik ook niet helemaal op zijn plek.
En trouwens, wat is veel? Hoeveel is dat nou helemaal wat daar ligt? Is dat genoeg voor het hele land voor een maand? Het kan ook tekort zijn. Het zegt mij in ieder geval niks.
Ik ben voor WC-papier op de bon.
Mando schreef:Komende week ah en lidl wc papier in de aanbieding.... gaan we maar weer hamsteren.
Stephanie_86 schreef:wij hebben al twee dagen geen brood en groente.... werken beide de hele dag en vrijdag is onze weekboodschappen dag (na werk) en je raad het al er is niks meer na 6 uur.....
zelfs de vla en toetjes waren op. Ga strakjes naar de supermarkt in de hoop op brood groente en melk. Ik loop echt verbaasd in de ah rond al twee dagen.
LaPluche schreef:![]()
Winkel was al bommetje vol! Maarrrrr, ik heb een halfje bruinbrood kunnen scoren en ook nog eens bananen.
Voor mij stonden mensen met de kar zo proppie vol, en die man bleef door de winkel lopen de kar aanvullen. Heb serieus gevraagd of ze niet vond dat ze asociaal bezig was. Ik ben nog nooit zo verwoestend aangekeken...