Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo schreef:speurneusc schreef:
das flauw, als ik manager was daar had ik wat mensen terug geroepen en de middag bezorging afgehandeld in de morgen... mara ja dat kost extra geld. liever dat klanten idd nix meer in huis hebben er zelf op uit moeten...
Op zo'n korte termijn is dat niet echt haalbaar denk je wel? Groot gelijk dat Picnic niet rijdt. Die dingen vallen bij een klein zuchtje wind al om...
Getup schreef:T is nu natuurlijk ook nog niet op zn ergste....hier in Luxemburg waarschuwen ze vooral voor veel storm en regen tussen 0.00 en 5u
Enne vliegen kun je volgens mij vergeten...
Granoek schreef:Mijne is toch echt geannuleerd en volgens de toffe man aan de telefoon nog heel veel andere vluchten ook
Forcalquier schreef:Heb echt zo'n hekel aan storm. Net terug van de paarden en voorzien van een flinke bult op mijn achterhoofd....gevalletje eigen schuld dikke bultOns hooi staat niet direct naast de stal en onder zeil i.v.m opslagruimte gebrek. Hooi en storm is best een uitdaging, zeker wanneer je nog zo'n 50 meter met een kruiwagen vol hooi naar stal moet zien te komen....afijn daar zijn wat trucjes voor. Nu klapte alleen steeds mijn afdekzeil over mij heen tijdens het pakken van hooi, ik dacht slim te zijn en het stuk zeil terug te klappen op de hoger gelegen hooibalen met 2 grote,dikke stoeptegels. Helaas, tijdens het pakken van hooi vlogen er 2 stoeptegels door de lucht en kwamen op mijn rug en achterhoofd terecht
Forcalquier schreef:Heb echt zo'n hekel aan storm. Net terug van de paarden en voorzien van een flinke bult op mijn achterhoofd....gevalletje eigen schuld dikke bultOns hooi staat niet direct naast de stal en onder zeil i.v.m opslagruimte gebrek. Hooi en storm is best een uitdaging, zeker wanneer je nog zo'n 50 meter met een kruiwagen vol hooi naar stal moet zien te komen....afijn daar zijn wat trucjes voor. Nu klapte alleen steeds mijn afdekzeil over mij heen tijdens het pakken van hooi, ik dacht slim te zijn en het stuk zeil terug te klappen op de hoger gelegen hooibalen met 2 grote,dikke stoeptegels. Helaas, tijdens het pakken van hooi vlogen er 2 stoeptegels door de lucht en kwamen op mijn rug en achterhoofd terecht
knollentuin schreef:Granoek schreef:Mijne is toch echt geannuleerd en volgens de toffe man aan de telefoon nog heel veel andere vluchten ook
Kleiner vliegtuig zeker? Die had KLM er gister al uitgehaald, er komt iig nu nog genoeg terug ze hangen in de rij voor de landingsbaan, en ik zie ze nu ook nog achterelkaar opstijgen.
Marjo schreef:speurneusc schreef:das flauw, als ik manager was daar had ik wat mensen terug geroepen en de middag bezorging afgehandeld in de morgen... mara ja dat kost extra geld. liever dat klanten idd nix meer in huis hebben er zelf op uit moeten...
Op zo'n korte termijn is dat niet echt haalbaar denk je wel? Groot gelijk dat Picnic niet rijdt. Die dingen vallen bij een klein zuchtje wind al om...
ZarankaII schreef:Janine1990 schreef:Waarom is buiten geen optie?
Omdat er onweer komt vanavond, dat is ook niks.