Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 08:43

Myfairytale schreef:
Aan dat ik morgen jarig ben. Ik weet dat ik dankbaar moet zijn dat er een jaartje bijkomt en op zo'n bijzondere dag jarig te mogen zijn, maar ik wil het gewoon niet vieren omdat ik mijn hond 1,5 week geleden heel onverwacht in heb moeten laten slapen. |( Ben er echt kapot van.

Wat verschrikkelijk naar, heel veel sterkte en ik hoop dat je toch nog wat van je verjaardag kan genieten!

Ik erger mij eraan dat ik vandaag van 7 tot 3 moet werken, en het zo rustig is op werk dat ik al mijn klusjes in het eerste half uur al af had. Wel vanmiddag naar familie toe voor cadeautjes en lekker eten. *\o/*

Myfairytale

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 09:55

Dank jullie wel Mkango, Willemiens en _Sanne.
Ik hoop dat iedereen ondanks zijn/haar ergernissen toch ook kan genieten van de Kerst! <|-

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 11:19

Nouja, kerst was hier ook geen succes jammer genoeg. Als je een maand moet studeren zijn dat meestal zo de dagen waar je naar uit kijkt omdat je eindelijk van achter je bureau kan gaan zonder je schuldig te voelen.
Maar gisteren hebben er 3/5 mensen 's avonds buikgriep gekregen. En nu kan ik maar hopen dat ik het ook niet krijg, wil echt geen herexamens.

Willemiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 12:05

Whale schreef:
Dat ik zo graag iets aan m'n ouders wil vertellen maar ik weet niet hoe en ik bang ben voor hoe ze zullen reageren ;(

:(:) Jij verdient heel veel kerstknuffels

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 12:21

Een paar kinderen die op veel te kleine pony's reden, ze constant mepten omdat ze niet wouden springen en vervolgens als ze langs onze wei komen ons een giga grote bek geven en zeggen: Als ze niet willen, moet je ze niet dwingen! :')

We sloten onze pony's in met een draad in een hoek van de wei zodat we ze konden pakken om te ontwormen. Volgende keer naar tegen de dierenarts zeggen dat ze niet ontwormt willen worden.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 12:22

Dat de boel hier weer geëxplodeerd is

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 12:35

Geërgerd en meer: dat er zoveel zwaar geweld is op straat in Nederland. Sla de krant van afgelopen week er maar op na, iedere dag wel ergens een dode door een incident op straat. Vanochtend werd er ook weer een vrouw gevonden. Abnormaal dat dit "normaal" is geworden.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 12:36

Dat ik nog gezellig met een dikke zere mond loop en alleen soep met brood weg krijg. -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 13:01

Dat mijn hardhorende buurman zijn muziek zo hard zet, en ik niet weet wat ik ermee moet. Aanbellen, aankloppen... Hoort ie niet! Ergens vind ik het ook helemaal niet mijn verantwoordelijkheid om hem erop te wijzen, waarom doet zijn familie hem niet zeggen dat hij een gehoorapparaat moet... Straks ben ik de zeikende buur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 13:02

Dat mijn vriend zijn grootouders 4 kinderen hebben, 8 kleinkinderen en de enigste die aan hun hebben gedacht met de feestdagen mijn schoonouders zijn (die zich daarvoor dubbel plooien want schoonmoeder werkt deze dagen tot 21.00) en wij, die hun hebben uitgenodigd voor 2de kerst en voor een cadeautje hebben gezorgd samen met schoonouders en schoonzus. De overige 3 kinderen en 6 kleinkinderen WILLEN hun niet uitnodigen want ja, dan zit je er weer mee en moet je voor 2 man extra koken 8)7

Ga jullie schamen, echt. Elk jaar hetzelfde. Op 1 januari staan ze allemaal klaar met open hand voor de envelop met geld en voor de rest van het jaar komen ze niet. {:)-:( En dan zie je op het nieuws dat de ouderen vereenzamen. {:)-:(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 13:27

Hoezo een envelop met geld op 1 januari?
Traditie voor een goed begin van het jaar? Als ze zo schijnheilig zijn is dat eerste dat ik zou overslaan. Een oliebol / appelflap en een glas champagne + nieuwjaarsgroet is prima.
Kadootjes verder aan de mensen die dat verdienen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 13:39

Dat is hier vrij standaard dat dat wordt gedaan. :j Helaas beslis ik niet over wie wat krijg maar ik weet wel dat oma en opa niet overal hetzelfde bedrag meer insteken :j Ze blijven dat eigenlijk doen zodat ze minstens nog 1 x per jaar de achterkleinkinderen zien...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 13:56

Triest zeg... wat ontzettend verdrietig ;(

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 14:17

Telt het ook als ik me dagelijks erger? Ik woon in de polder en erger me groen en geel aan automobilisten die wél voor andere auto’s afremmen en aan de kant gaan rijden, maar niet voor mijn hond en mij Ik loop in een knaloranje wegwerkersjas dus je ziet mij niet over het hoofd. Levensgevaarlijk!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 14:22

Dat planet zoo niet op IOS te spelen is ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 14:26

Mijn buren die denken dat Kerst een ideaal moment is om te gaan klussen. Doe even normaal zeg. 8)7

Marieke33

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 14:26

Dat ik mijn rug gebroken heb op twee plaatsen en dat het ziekenhuis tot 2x toe te slordig is geweest met hun uitslag van eerst foto’s en later CT scan waardoor ik er al twee weken mee rond loop en vier nachtdiensten en twee ochtend diensten mee in de zorg heb gewerkt met ontzettend veel pijn. _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 14:27

Marieke33 schreef:
Dat ik mijn rug gebroken heb op twee plaatsen en dat het ziekenhuis tot 2x toe te slordig is geweest met hun uitslag van eerst foto’s en later CT scan waardoor ik er al twee weken mee rond loop en vier nachtdiensten en twee ochtend diensten mee in de zorg heb gewerkt met ontzettend veel pijn. _-:(

Oh....hoe dan? Dat is best heftig. En nu?
Beterschap!

Marieke33

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 15:01

Van mijn paard gevallen, niet meer kunnen lopen. Naar de huisarts, rusten en bijkomen. Twee dagen later wel weer kunnen lopen en drol wippen in de stal en kramp in mijn rug. Terug naar de huisarts foto’s gemaakt in het zkh en daar gezegd dat alles goed is. Ik weer verder. Toen maandag erop nog zoveel pijn in benen en bil/rug dan ik huisarts belde en er diclofenac bij kreeg. Toen donderdags weer gebeld dat het echt niet beter werd. Toen zei een oplettende assistente: maar er moest toch een CT scan gemaakt worden naar aanleiding van de foto’s?. Volgende dag, vrijdag om 16.45u Ct scan gemaakt. Ziekenhuispersoneel lekker weekend gaan houden en maandagochtend de scan bekeken. En toen maandag drie gemiste oproepen van de huisarts op de voice mail....onderste ruggewervel en heiligbeen (wervels die in het bekken lopen) gebroken.
En bedankt....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 15:03

Marieke33 schreef:
Van mijn paard gevallen, niet meer kunnen lopen. Naar de huisarts, rusten en bijkomen. Twee dagen later wel weer kunnen lopen en drol wippen in de stal en kramp in mijn rug. Terug naar de huisarts foto’s gemaakt in het zkh en daar gezegd dat alles goed is. Ik weer verder. Toen maandag erop nog zoveel pijn in benen en bil/rug dan ik huisarts belde en er diclofenac bij kreeg. Toen donderdags weer gebeld dat het echt niet beter werd. Toen zei een oplettende assistente: maar er moest toch een CT scan gemaakt worden naar aanleiding van de foto’s?. Volgende dag, vrijdag om 16.45u Ct scan gemaakt. Ziekenhuispersoneel lekker weekend gaan houden en maandagochtend de scan bekeken. En toen maandag drie gemiste oproepen van de huisarts op de voice mail....onderste ruggewervel en heiligbeen (wervels die in het bekken lopen) gebroken.
En bedankt....

:oo

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 15:09

Zo zeg Marieke.. dat is echt niet niks %) wat ontzettend slecht van de dokter en het ziekenhuis! Zijn niet echt grappige dingen om langer mee rond te lopen.. hopelijk wordt je nu snel op de juiste manier geholpen.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 15:16

Ik kwam terug van stal vanmorgen en overal extra goed op gelet op gladheid vanwege de regen enz ( ik rij op de scooter) en waar ga ik op mijn plaat? Hier achter het huis over nat vuurwerk :\

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 15:25

Marieke wat heftig! Veel sterkte!!

Ik erger me aan kerst. Moet de cadeautjes nog steeds inpakken voor straks _O-

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 15:38

Dat m'n gevoel en hoofd gelijk hebben en ik nu boos, teleurgesteld en verdrietig ben.

Marieke33 schreef:

Jemig -O- Heel veel beterschap!

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 15:53

Onzeker of kerstcadeau’s wel goed genoeg zijn :(