Miskopen waarvan je het niet had verwacht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:05

DiscoDipp schreef:
Een bodywarmer voor de hond..
Zelfs mijn kat past niet in maatje Large.. LARGE?! :') :')

[ [url=m/7aSAS2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/HX69jB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ziet eruit als de bodywarmer van AliExpress. :D
Klopt hij wel met de matentabel?
Want ik heb ze ook in L/XL voor mijn Shih Tzu en hij past ze (op de ruglengte na, daarvoor zou hij twee maten groter moeten) perfect. :+

Mijn grootste onverwachte AliExpress miskoop was een hondentuigje wat volgens de matentabel ruim genoeg zou moeten zijn voor mijn Shih Tzu maar zo klein bleek dat een beetje stevige Chihuahua er al niet eens in past. :')
Gelukkig kon ik bewijzen dat ik toch echt een andere maat besteld had en kreeg ik mijn geld terug.

DiscoDipp

Re: Miskopen waarvan je het niet had verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:25

Hij was de wanhoop nabij :')
Was idd van aliexpres, en er staat toch echt L in.. heb een pomeriaantje, maar ach die 3 euro ahaha!

Zijn matje daarin tegen, wat ook van Ali komt is wel echt prima!
Afbeelding

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:30

Ik heb ook zo'n zwart hondje, maar dan wat groter en met iets minder haar. :D Afbeelding

Matje is idd mooi op maat ja. :j
Je zou verwachten dat een L prima past bij een pomeranian, mijn keesje heeft XL/XXL nl. :')

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:43

Is het niet vaak zo met die hondenpakjes dat ze alleen voor kleine honden zijn? Dus een L past een Jack Russel misschien net, en een s is voor een pasgeboren chihuahua ofzo?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 22:02

Daarom vroeg ik ook of de matentabel klopt met wat ze ontvangen heeft. :)
Je moet nl van een matentabel uit kunnen gaan en bij hondenjasjes/truitjes/tuigen etc is hij vrij gedetailleerd (borstomvang, halsomvang, ruglengte en zowel in cm als ").
Maar wat ik in een eerdere post ook aangaf is dat je een product besteld in de correcte maat en soms een totaal andere maat ontvangt; in dat geval kun je je geld terugkrijgen.

edit:
Bij deze even naar beneden scrollen, dan kom je een matentabel tegen waar zelfs een gewichtsklasse bij vermeld staat:
€ 2,68 16%OFF | Pawstrip XS-2XL Zachte Fleece Hond Jumpsuit Winter Kleding Kleine Puppy Jas Huisdier Outfits Warm Hond Hoodie Kleding Voor Yorkie
https://a.aliexpress.com/02Tiv2LQ7

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 22:42

Ik had het wel helemaal opgemeten, maar geen rekening met zijn haar gehouden haha! Maakt verder ook niets, was maar voor de leuk :D

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 22:50

Een GoPro, letterlijk 2x gebruikt en ligt intussen denk ik al 2 jaar de kast in.

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 03:59

CalipsoLover schreef:
Een GoPro, letterlijk 2x gebruikt en ligt intussen denk ik al 2 jaar de kast in.

Mag ik vragen waarom die niet gebruikt wordt? Ik zit er nl aan te denken om eentje aan te schaffen, maar ben er nog niet over uit. Als er echte tegenvallers zijn, hoor ik het graag :)

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 05:19

Telpeva schreef:
Mijn Wii, ik snap nog steeds niet waarom mensen daar zo laaiend enthousiast over waren.

Omg exact! mijn beste vriendin had er een en we speelden het daar altijd dus ik wou dr ook een :j
Nou niemand kwam bij mij thuis, of wanneer we bij mij thuis waren hadden we er geen zin in :')
maar was toen 13 ofzo :Y)

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 06:58

Een speciaal vrouwenzadel van bijna €4000,- paard stuk, ik stuk, rechtszaak en veel geld ingeleverd op dit niet grappige grapje.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 07:00

Olympia96 schreef:
Een speciaal vrouwenzadel van bijna €4000,- paard stuk, ik stuk, rechtszaak en veel geld ingeleverd op dit niet grappige grapje.

Wat is een vrouwenzadel?

Dameszadel ken ik. En ik ken het geneuzel dat vrouwen een andere twist zouden moeten hebben, maar ik juist alleen maar kan zitten op een smalleherentwist.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 07:02

Barramundi schreef:
CalipsoLover schreef:

Mag ik vragen waarom die niet gebruikt wordt? Ik zit er nl aan te denken om eentje aan te schaffen, maar ben er nog niet over uit. Als er echte tegenvallers zijn, hoor ik het graag :)

Ik gebruik mijn gopro ook maar 3 keer perjaar. Ben geen filmer, mijn fotocamera heeft een betere kwaliteit bij filmen, maar toch noem ik mijn gopro geen miskoop.
Zonder mis ik ook wat.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 07:21

Ik wil graag een vrouwen zadel, maar ik rij me dan ook open tegenwoordig op alle 3 mijn zadels (sinds mijn 3de zwangerschap)

Wij hebben ook een sport camera liggen, wilde mijn man heel graag hebben.
Hij vergeet hem steeds te gebruiken :=

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 09:52

nenahdm schreef:
Telpeva schreef:
Mijn Wii, ik snap nog steeds niet waarom mensen daar zo laaiend enthousiast over waren.

Omg exact! mijn beste vriendin had er een en we speelden het daar altijd dus ik wou dr ook een :j
Nou niemand kwam bij mij thuis, of wanneer we bij mij thuis waren hadden we er geen zin in :')
maar was toen 13 ofzo :Y)

Oh ja de wii ook zo iets. Rot ding

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 09:55

Ik heb de Wii ook nog ergens staan.
In het begin wel echt veel gebruik van gemaakt. :j
Maar nu doen we er inderdaad niks meer mee. :+

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 12:28

germie schreef:
Olympia96 schreef:

Wat is een vrouwenzadel?

Dameszadel ken ik. En ik ken het geneuzel dat vrouwen een andere twist zouden moeten hebben, maar ik juist alleen maar kan zitten op een smalleherentwist.

Vrouwenzadel: complete onzin (op basis van mijn ervaring). Gaat idd over die smalle twist, (gruwelijk) korte kussens en een 17.5 inchmaat waar een onvolgroeid kind haar kont nog niet eens in kwijt zou kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 12:36

Renske_W schreef:

Ooh op marktplaats ermee! Ik heb er laatst nog 40 euro voor gekregen :')

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 12:49

Niece schreef:
Renske_W schreef:

Ooh op marktplaats ermee! Ik heb er laatst nog 40 euro voor gekregen :')

de planning is nog steeds om hem weer een keer aan te slingeren. :))
Maar sinds de verhuizing staat hij boven in de doos. Ik vond het altijd wel erg leuk.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 15:46

Ik vrees dat ik er vandaag eentje bij kan schrijven en baal er wel van.
De Woofwear Medical Hoof Boot. Ik braaf meetlatje mee naar stal om de hoef van mijn paard op te meten. Juiste maat besteld en wat denk je? Een kind baren gaat gemakkelijker dan de hoef in die schoen proppen. Gisteren lukte het me gewoon niet. Vandaag met heel veel wrikken (arm peerd) en frustratie lukte het om het zwarte gedeelte wel rond de hoef te krijgen, maar die rits gaat echt niet dicht.
Ik durf ook niet één maatje groter te bestellen, want ik denk echt dat ik zeker 3 maten groter nodig heb voordat de twee ritshelften überhaupt in elkaars buurt komen, maar dan is het zwarte gedeelte waarschijnlijk gigantisch veel te groot en gaat ze daar op trappen.

Ik ben blij dat ik het hier van me af kan typen, want de frustratie zit me nog best hoog (kom net van stal). :') Duur grapje.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 15:51

Gini schreef:
Ik vrees dat ik er vandaag eentje bij kan schrijven en baal er wel van.
De Woofwear Medical Hoof Boot. Ik braaf meetlatje mee naar stal om de hoef van mijn paard op te meten. Juiste maat besteld en wat denk je? Een kind baren gaat gemakkelijker dan de hoef in die schoen proppen. Gisteren lukte het me gewoon niet. Vandaag met heel veel wrikken (arm peerd) en frustratie lukte het om het zwarte gedeelte wel rond de hoef te krijgen, maar die rits gaat echt niet dicht.
Ik durf ook niet één maatje groter te bestellen, want ik denk echt dat ik zeker 3 maten groter nodig heb voordat de twee ritshelften überhaupt in elkaars buurt komen, maar dan is het zwarte gedeelte waarschijnlijk gigantisch veel te groot en gaat ze daar op trappen.

Ik ben blij dat ik het hier van me af kan typen, want de frustratie zit me nog best hoog (kom net van stal). :') Duur grapje.

Contacteer t bedrijf, zou ik zeggen. Wie weet hebben ze een prima oplossing voor je.

JorineV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 15:56

Paard was niet toevallig net bekapt toen je ging meten en nu alweer bijna aan een bekapbeurt toe?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 16:14

Zag Bonprix voorbij komen. Hier idem ervaring, sweaters zonder model, broeken van hele stugge stof die net te kort zijn. Of stof die na 1 keer wassen volledig gaat pillen.

Heb er ooit beha's besteld, zouden steunbeha's moeten zijn maar 0.0 steun. Ook veel te krap, ik kreeg een soort uniboob. Kon gelukkig terug. Vanaf toen gezworen altijd alleen nog voor PrimaDonna te gaan hoewel me dat minstens 80 euro per beha kost.

Laatst toch gezwicht voor Hunkemoller. Dom, ik weet het. Die maatvoering daar klopt echt van geen kant. Helaas leek het goed te passen dus kaartjes eraf gehaald. Maar na even dragen bleek de cupmaat toch niet te kloppen en net wat te klein te zijn. Omdat ik weggooien zonde vond toch gaan dragen, met een strak topje erover heen ging dat wel. Maar 1 van de beha's liet na 2 keer dragen de naad van het bandje al van los. Dus toch maar weer PrimaDonna gekocht in de maat die ik normaal heb, die zaten wel gelijk goed en lekker.

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 16:27

Het is al wel jaren geleden, maar toen leek een douchecabine met stoom en massagestralen me een goed idee. Welgeteld 1x geprobeerd en daarna nooit meer. Ook nog eens een kreng om schoon te houden

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 16:35

Nou ik moet zeggen dat ik een tijdje terug een jas besteld had bij Bonprix en gelijk weer heb geretourneerd, zag er niet zo uit als op het plaatje.
Nu een outdoorjas voor mijn dochter besteld, perfect! En nog een leuke kleur ook.
Het enige jammere is dat je daar verzendkosten betaalt maar voor de rest is het mazzel hebben.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 16:52

Ik kocht er positie jeans. Enigste die grotere maten had én lengte maten. Rest blijft redelijk