Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shaggy09 schreef:Ik wil heel graag een jbl bluetooth speaker, doc martens, en een zwarte mantel-jas.
Ik denk dat op de kleding de korting niet echt daverend gaat zijn tenzij ik van een wat duurder
merk koop.
Vooral de jbl speaker zou ik graag in de aanbieding kopen, dus als iemand nog tips heeft of weet waar een leuke aanbieding is, let me know!
caro29 schreef:Ik ga op zoek naar een goedkope iPad. Hoeft niet het nieuwste model te zijn zolang hij maar update. Mijn iPad 2 is van de week overleden. Als iemand weet waar ze nog iPads onder de €300 hebben liggen dan hoor ik het graag.
Verder hoop ik dat ik een puckababy bag kan scoren maar ik denk dat deze niet meedoet.
). bcd94 schreef:Ik wil graag een robot stofzuiger dus wie weet is daar nog een leuke actie voor!
Verder wil ik graag een nieuw hoofdstel maar alleen als het echt een goede actie is anders wacht ik wel want ik heb er geen haast mee
Wie weet..
Ben gelukkig optijd klaar met werken vrijdag en dan meteen naar huis, laptop aan en zoeken maaaaar. Ladonna1 schreef:Voor alsnog ziet het er niet uit dat de Nintendo switch in een goede aanbieding komt. Wel de lite, maar die wil ik niet..Wie weet..
lenaa_tje schreef:caro29 schreef:Ik ga op zoek naar een goedkope iPad. Hoeft niet het nieuwste model te zijn zolang hij maar update. Mijn iPad 2 is van de week overleden. Als iemand weet waar ze nog iPads onder de €300 hebben liggen dan hoor ik het graag.
Verder hoop ik dat ik een puckababy bag kan scoren maar ik denk dat deze niet meedoet.
Makro heeft iPad 2019 voor 337,59 inclusief. Iets duurder dus en je hebt iemand met een pas nodig. Maar dat valt denk ik wel te regelen.
Ik zoek een melkopschuimer.