[FOTO] Show je kerstversiering/kerstboom

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 20:44

Jilletje schreef:
Het enige wat ik dacht was........ :wow: jouw muur!!!
Love it <3

Hahaha dank je wel! Ben er ook nog elke dag super blij mee <3

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 20:46

Heb net mn vriend mede gedeeld dat wij ook zoiets nodig hebben O:)

marrlinde

Re: [FOTO] Show je kerstversiering/kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 20:58

Mooie boom NorwayFjord! Dacht met de eerste foto dat het een flinke boom was maar met die hond erbij viel dat toch wel mee, haha!

Ik wil ook maar koop altijd een echte, heb behoefte aan gezelligheid nu het hele gezin sacherijnig zit te snotteren. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 20:59

Morpheus81 schreef:
Dit jaar (2020) hebben we veel roze en paars met elfjes en kabouters en ook een heel thema met veel goud en wilde dieren. Dat waren niet zo mijn dingen en die zitten er volgend jaar ook niet meer in.

Klinkt goed.. ik ben bezig met een verzameling aan te leggen met thema foute kerstboom. Een elfje en kabouter heb ik nog niet in de collectie :')

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 11:02

marrlinde schreef:
Mooie boom NorwayFjord! Dacht met de eerste foto dat het een flinke boom was maar met die hond erbij viel dat toch wel mee, haha!

Ik wil ook maar koop altijd een echte, heb behoefte aan gezelligheid nu het hele gezin sacherijnig zit te snotteren. :))

Hier ook een echte boom maar dat is nog zooo lang wachten , terwijl het ook begint te kriebelen <|-

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 11:07

Hier wacht ik tot eind deze maand, maar sta ook al te kwijlen aan alle kerstversiering en ben er nog niet aan uit wat het dit jaar wordt.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 11:38

nu hier net de sint en kerstspullen binnen zijn gekomen krijg ik ook wel kriebels *\o/*

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 11:51

Morpheus81 schreef:
Dit jaar (2020) hebben we veel roze en paars met elfjes en kabouters en ook een heel thema met veel goud en wilde dieren.

En notenkrakers en eenhoorns? Of loop ik nu alweer een jaar achter de feiten aan? :D

Morpheus81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 12:10

Dallista schreef:
Morpheus81 schreef:
Dit jaar (2020) hebben we veel roze en paars met elfjes en kabouters en ook een heel thema met veel goud en wilde dieren.

En notenkrakers en eenhoorns? Of loop ik nu alweer een jaar achter de feiten aan? :D

Nee hoor, die zijn er ook nog steeds! Wij hebben meestal 8 thema's. Er is altijd een klassiek thema met de klassieke kleuren (rood, groen, goud) en de traditionele ruitjes ed. De notenkrakers horen daar ook nog steeds bij. Die zijn nu al een jaar of 5 een hit en wordt nog niet minder.

Verder is er ook altijd een family thema met veel rood/wit en het gezellig met z'n allen aan het Kerstontbijt gevoel zeg maar.

Er is ook altijd een romantisch thema met meer pastel achtige kleuren en daarin zitten dit jaar de elfjes en de kabouters ed. En ook nog wel eenhoorns. En een sneeuw thema met een meer Scandinavische look of juist het lodge gevoel.

En zo is er ook altijd iets meer urban, glamour, industrieel of juist heel gek met felle kleuren. Maar goed, niet iedere winkel koopt natuurlijk elk thema in.

Kennen jullie Christmaholic? https://www.christmaholic.nl/ Zij heeft een blog over Kersttrends en komt ook heel vaak bij ons fotos en video's maken:

https://www.christmaholic.nl/category/v ... ng/trends/

Deze zijn allemaal bij ons gemaakt.

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 19:37

Wow, ik ben blij dat ik niet alleen ben. Ik heb dit jaar zoveel commentaar over mij heen gekregen omdat ik mijn kerstdorp gedeeltelijk had laten staan. Elke seizoen andere versiering erin en erom en helemaal naar het seizoen. Ik heb nu al 2 weken een halloween dorp (oke, heel eerlijk? had geen ruimte in de kerst opberg kast meer...)

Daarnaast heb ik van een collega een lading kerstspullen gekregen. Met name ophangbare figuren met licht erin (zeker een stuk of 6, vrije grote dingen) 1 grote kerstman (90 cm) helaas is daar de elektronica kapot van. Een gouden kerstman van 20 a 30 cm. Een groot huisje welke prachtig onder mij kerstboom mag gaan staan, want dan kan mijn volledige erker voor kerstdorp door gaan. Mijn bijzettafel wordt dan met kaarsen tafel (ik heb echt tig lamppioen enz.)

Ik heb met mezelf afgesproken dat ik na halloween volledig over mag in kerst sfeer en ik kan niet wachten. Eerst maar eens peilen of er mensen met mij mee willen naar een kerstmarkt of zo iets.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 17:03

Ik kan jullie wel even melden dat ondanks ze niet meer op bokt zit, Rebecca wel al de kerstboom heeft neer gezet :') <3

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 23:16

Ik heb vorige week ook al nieuwe ballen gekocht.

Wij gaan dit jaar voor roze met zilver <3
Afbeelding

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 18:14

Zijn er hier nog mensen met tips voor een mooie kunstkerstboom? Ik zag Triumph Tree voorbijkomen, ziet er op de foto mooi uit, maar alles kan er op de foto mooi uit zien. :Y)

Essie73
Hoofdmoderator
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 21:12

Omdat het gezellige forum Prettige Feestdagen weer geopend is word dit topic daarheen verplaatst.
⚠️ Essie73 kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 21:18

Sem_ schreef:
Zijn er hier nog mensen met tips voor een mooie kunstkerstboom? Ik zag Triumph Tree voorbijkomen, ziet er op de foto mooi uit, maar alles kan er op de foto mooi uit zien. :Y)

Daar heb ik er jarenlang ook 1 van gehad, was een prima boom!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 21:37

Liezel1 schreef:
Sem_ schreef:

Daar heb ik er jarenlang ook 1 van gehad, was een prima boom!

Goed om te horen! Ik heb ze vandaag in het echt gezien en ik vond ze er ook erg goed uitzien. :j

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 22:29

Ik heb ook een triumph, kost een paar centen maar zijn imo wel de mooiste bomen

fetisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 22:35

Welke soort Triumph Tree draagt jullie voorkeur?

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 22:40

Ik heb sinds 4 jaar een groene basic Triumph Tree. Ik vond de modellen van dat merk ook echt de mooiste.
Deze kerst wordt de 5de keer dat ik hem opzet en dat was ook minstens mijn doel wat hijh moest halen. Hij heeft wat lichte gebruikssporen (de top, waar een paar x een piek op heeft gezeten, heeft wat geleden) maar is nog steeds mooi. Ik ben er tevreden mee.

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 22:44

Peh ik kan voor het eerst ook echt meepraten hier omdat ik van de zomer het huis uit ben gegaan dus ik kan nu helemaal los gaan. Ik heb in de herfstvakantie alvast wat ballen gekocht.

Afbeelding

En ik heb deze boom op het oog
https://www.bol.com/nl/p/black-box-frai ... uctPageUrl

Maad dat is wel even een uitgaan dus daar denk ik nog even overna.

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 22:53

Afbeelding
Van de week de guirlande van mijn ouders gekregen. En ipv nog paar weken op zolder leggen hem vanmiddag opgehangen.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 00:40

Deze vandaag zelf gemaakt! Alles zelf bij elkaar gezocht, was heel benieuwd hoe het uiteindelijk zou worden, ik zeg geslaagd :D

Afbeelding

Heb ook nieuwe ballen voor in mn boom :oo
Van alle kleuren vannde regenboog naar bruin/blauw, ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien! :))

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 00:46

fetisje schreef:
Welke soort Triumph Tree draagt jullie voorkeur?

Ik ga denk ik voor de Romagne van 185!

Hoe lang snoer hebben jullie qua verlichting? Ik twijfel wat wijsheid is bij 185. Op sites lees ik dat je zo'n 14 meter nodig hebt, maar in reviews bij (cluster)kerstverlichting lees ik weer dat 9 meter ook zat is.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 07:34

Dat hangt er vanaf wat voor verlichting (gewoon of cluster of look a like kaarsen) en hoeveel lichtjes je erin wilt hebben.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 12:17