pmarena schreef:Wat een misselijke opmerking Chocopasta![]()
Ik vind het wel bijzonder dat zoveel mensen zeggen dat ze nauwelijks iets terugsturen. Wel super goed natuurlijkMaar bij lang niet alles weet je hoe het valt, en dan is het toch wel zo handig om meteen 2 maten te bestellen zodat je meer zekerheid hebt dat het juiste erbij zit. Sommige kleding valt ontzettend klein, andere weer ontzettend groot...
Pakje een keer heen om te passen, een keer terug om de retouren terug te sturen is dan toch een stuk handiger dan dat er daarna weer een nieuw pakje moet komen.... met een andere maat.... die dan wellicht ook niet goed blijkt te passen en dan kan die ook weer terug
Ik hanteer hier voor die kleine gewoon dat ik voor iets dat ik echt heel graag wil, 2 maten bestel en ik pas dan eerst de maat die ik de grootste kans geef. Past die goed dan maak ik de andere maat niet eens open zodat ze die ook niet hoeven te checken. Of als de andere maat een maatje groter is en ik vind het echt een heel leuk item, dan leg ik die lekker op voorraad in de kast
Gisteren met de 3 winterjassen heb ik de voorkeursjas gehouden en de 2 jassen "voor als de voorkeursjas niet fijn zit" ook gewoon dicht gelaten en die gaan retour.
Juist omdat ik best wat tijd besteed aan uitzoeken wat voor ons fijn zou zijn, wil ik niet 1 jas bestellen en als dat niks is, weer opnieuw gaan bestellen en het risico lopen dat het alternatief / andere maat al uitverkocht is in de tussentijd![]()
En eerlijk is eerlijk: bij veel webshops staan er ook vaak geen duidelijke omschrijvingen bij waardoor het toch een wat grotere gok is....
Ja ik stuur misschien 1x per jaar wat terug. Dat is dan meestal een paar schoenen met niet de juiste pasvorm voor mij. Verder past eigenlijk altijd alles.
Maar dat heb ik ook in de winkel hoor. Ga ook zelden een pashokje in.
Uiteraard is dat niet bij iedereen zo. En dat is ook geen punt.

.
... 
) maar als je maandelijks wat besteld levert dat geen probleem op.