Jouw allervreemdste droom?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 19:18

Ik vergeet ze ook heel vaak. :j 2 van vroeger (basisschool tijd) weet ik nog omdat ik ze vaker droomde. 1 een stuk minder leuk dan de ander.

Naakt in de klas zitten. ;(

En de leuke was dat ik van de wenteltrap in ons huis, die in de woonkamer uit kwam, vloog met mijn armen wijdt en als ik dan bijna de grond raakte stond ik weer boven aan de trap en dat herhaalde zich steeds weer, er was geen angst in die droom, voor mijn gevoel vloog ik echt even. :D

Miefje

Re: Jouw allervreemdste droom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 10:41

Naakt op school droom ik ook echt vaak...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 11:44

Ik heb ook de afgelopen nachten heel vaag gedroomd. Gister droomde ik dat ik uit het dorp van mijn oma rende en dat iedereen half uit een soort flatgebouw hing met nep geweren en lachend op mij schoten. En dat ik iets heb geroepen wat ik hier niet ga herhalen :')

Vervolgens heb ik vannacht gedroomd dat ik in een soort sims-gebouwd-huis woonde. Heel luxe. En dat er drie mannen om de hoek van een flatgebouw kwamen en die keken mij recht aan (huis was blijkbaar van glas) en die kwamen naar me toe. Maar het lukte elke keer niet om de deuren af te sluiten en op een begeven moment schoten ze me dan neer. Het was keer op keer en er zijn ook momenten dat ik het huis uit was gevlucht maar ze vonden me toch wel.

Zo vreemd ….

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 13:15

Ieuw, wat een nare droom zeg

Ik droomde van de week dat ik een bestelling bij mensen ging bezorgen. Kom ik daar binnen, zit er midden in de kamer zo'n gat waar je je afval ingooit zoals bij een flatgebouw vroeger. Er liep ook een klein kindje rond en ze vonden het wel gevaarlijk maar ja, ze moesten hun afval toch ook kwijt. Ik helemaal over de flos want ze konden hem ook afdekken maar ze trokken alleen hun schouders op en mehh.
Ik werd heel gefrustreerd wakker zeg maar -:(- :')