Mijn ss zal nog best een uitdaging hebben met mij, ben niet super actief op bokt dus daar moet ik de komende maanden eens aan werken.
Maar mijn naam is Desiree, 30 jaar oud en woon samen met mijn vriend, 2 honden en een kat. Paarden heb ik al enkele jaren niet meer dus mijn enige contact met paarden is af en toe schrijven op springwedstrijden en een aai over de bol bij de Shetlanders van mijn ouders.
Om al die vrije tijd nu te vullen ga ik graag een dagje weg met mijn vriend, wandelen met de honden (of zonder als we echt ver willen), fietsen of doe vrijwilligerswerk voor de rijvereniging en het WWF. Ik neem te weinig tijd om te lezen en knutselen, maar vind beide eigenlijk wel heel leuk. Fotografie vind ik ook leuk, maar wel het liefste op reis! Dit jaar vieren we voor het eerst géén kerst thuis maar in het buitenland, dus ms wil mijn SS rekening houden met het niet op het laatste moment verzenden van zijn/haar pakket?
Mijn huis is met veel kleur en zonder te veel poespas ingericht, ik ben graag snel klaar met poetsen

Een bad hebben we (helaas) niet.