Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 06:33

Yes im in! Ieder jaar lees ik dit hele topic mee en bekijk iedere foto, maar was altijd te laat met opgeven!
Mijn ss zal nog best een uitdaging hebben met mij, ben niet super actief op bokt dus daar moet ik de komende maanden eens aan werken.

Maar mijn naam is Desiree, 30 jaar oud en woon samen met mijn vriend, 2 honden en een kat. Paarden heb ik al enkele jaren niet meer dus mijn enige contact met paarden is af en toe schrijven op springwedstrijden en een aai over de bol bij de Shetlanders van mijn ouders.
Om al die vrije tijd nu te vullen ga ik graag een dagje weg met mijn vriend, wandelen met de honden (of zonder als we echt ver willen), fietsen of doe vrijwilligerswerk voor de rijvereniging en het WWF. Ik neem te weinig tijd om te lezen en knutselen, maar vind beide eigenlijk wel heel leuk. Fotografie vind ik ook leuk, maar wel het liefste op reis! Dit jaar vieren we voor het eerst géén kerst thuis maar in het buitenland, dus ms wil mijn SS rekening houden met het niet op het laatste moment verzenden van zijn/haar pakket?
Mijn huis is met veel kleur en zonder te veel poespas ingericht, ik ben graag snel klaar met poetsen ;)
Een bad hebben we (helaas) niet.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 06:56

Aangemeld, geen idee of ik nog op tijd ben, maar hier staat nog geen vermelding.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 07:03

Hier ook theeliefhebbers, ook allerlei smaken losse thee.

Hamsterspullen hoeft overigens niet meer, net gisteren ontdekt dat ze een grijze waas in beide oogjes heeft. Dus ik ga haar indeling niet teveel meer veranderen en hierna komt er eerst voorlopig geen hamster weer. Wel ga ik in februari richting Texel voor een project dus oa een thee ei is ook welkom.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-19 07:18

Suusjepluus schreef:
:oo doe je zelf niet eens mee?

Nee net als vorig jaar ontbreekt het mij aan tijd om te achterhalen wie er voor mij een pakket gemaakt heeft...

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 07:23

wow wat gaat het hard

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 07:32

*\o/* ook dit jaar mag ik weer meedoen. Altijd zoveel gezelligheid. Zal mij snel even goed voorstellen. Nu eerst werken.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 07:32

Yes i’m in!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 08:08

Leuk dat ik erbij zit! Vorig jaar heb ik het gevolgd maar was ik net te laat.

Hebben de doorwinterde sss'ers nog tips om tot een mega super pakket te komen?

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 08:48

Yes, ik ben op tijd! Ik doe ook mee :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 08:50

capopjekop schreef:

Ik geef liever minder veel kwalitatief goede kadootjes, dan 20 koopjes van een euro. Verder voeg ik soms dingen toe die we thuis nog hebben liggen.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 08:51

capopjekop schreef:

Meer uitgeven als de 12,50 :') ik zit er altijd wel overheen haha

Daarnaast héél goed aanbiedingen afspeuren, marktplaats wil de truc ook nog wel eens uithalen, net als 2e hands winkels (en ook voor de lootjes die nieuw willen is er vaak genoeg te vinden :j )

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 08:52

Iedereen stelt zich voor maar heb ik vorig jaar ook al gedaan dus ik laat mijn SSS lekker tussen mijn berichten zoeken. :P

Kan nog wel een top bedenken: potjes/zaadjes/dingetjes voor in de tuin. :D

En ik zit er ook elk jaar overheen, dat hoeft niet maar is mijn eigen keuze.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 08:56

Ik ben net verhuisd naar een nieuw huis en paard wordt 3 jaar volgend jaar. Dus sowieso kan ik alles gebruiken omtrent het paard (maat COB). Ook voor huis heb ik wat tops. Kleuren in huis is: okergeel, groen, antraciet, zwart, brons/goud. Van thee, theedoeken tot kaarsjes vind ik allemaal leuk. Als het maar geen bordjes zijn met teksten er op. Hier houd ik niet van.

Ik heb ook 1 keer meegedaan en zit er altijd overheen haha

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 09:07

Ik zit er op de valreep bij!

Dan zal ik mijzelf voorstellen. Ik ben Lieke, 31 jaar oud, woon samen met mijn vriend en onze hond Bobbie. Ook heb ik een fjord, Zorro. Wij crossen vooral door het bos maar pakken zo nu en dan ook eens een wedstrijdje mee wat ons nu B+8 maakt.

Mijn vrije tijd breng ik dus vooral door bij Zorro maar ik ga ook regelmatig mountainbiken. Een andere grote hobby van vriend en mij zijn pretparken. Daar gaan wij dan ook regelmatig naar toe en voor volgend jaar staat Disney in Amerika op het lijstje.

Verder kan ik niet stilzitten, heb ik geen geduld op make-up op te doen en ben ik graag in de buitenlucht.

Tops: ik vind veel leuk :')
Flops: make-up.

Ik werk onregelmatig dus ik ga mijn best doen om hier zoveel mogelijk mee te lezen en te praten. Ik heb er nu al zin in!

Owja, nog een ding. Ik hou van roze.
Laatst bijgewerkt door L_iek op 03-09-19 09:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 09:12

Ohhh wat spannend! Al zo snel vol!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:05

ik heb ook liever minder cadeautjes waar ik wat aan heb. 2e hands vind ik niet erg, mits het er oke nog uitziet. zo heb ik 2 jaar geleden een 2e hands boek gekocht voor mijn lootje. En ze was er heel blij mee haha.

ik vind wel leuk als ik kan zien dat mijn SSS zijn best heeft gedaan in de trant van cadeaus uitzoeken na aanleiding van mijn berichten. Maar uiteraad niks verplicht.

ik heb al een super leuk hint bedacht hahaha...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:06

Nou, dan ga ik mij nu toch maar voorstellen...

Hoi, ik ben M_D_H...
Ik wordt de komende 4 maanden jullie aanspreek punt en grootste nachtmerrie }:) ~~}> }> :Y)
Ik mag jullie namelijk gaan handhaven in dit topic (ik ben omkoopbaar, voor 10 euro kan ik best een beetje aardig zijn, voor 100 euro ben ik je beste vriendin :+ :'), dit alles in het kader van help mij de winter, of eigenlijk help mij de bruiloft door :') _O- )

Nee, grapje natuurlijk.

Ik wil jullie allen welkom heten in ons leuke en geweldige evenement :j
Ik hoop op 4 geweldige maanden met heel veel plezier!
en onthoud: Een beetje ouwehoeren mag als het een reactie is op een eerdere opmerking/top of flop, maar voor de echte kletspraat verwijzen wij jullie graag naar het kippenhok toe :)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:13

Wat gaan jullie hard! Ik zal mezelf later voorstellen, zal bij velen niet zo bekend zijn omdat ik in weinig topics reageer. Ik zal ook her vooral meelezen en als ik tijd heb reageren.

Ben wel blij dat ik erbij zit, heb speciaal mijn (lege) doos van het kerstpakket van vorig jaar bewaard hiervoor.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:18

Yes ik zit er bij :D

Ik ben Cynthia, 30 jaar en woon samen in het zonnige zuiden.
Ik had al een flop lijstje doorgegeven maar zal m hier er nog bijzetten/beetje aanvullen

Pure chocolade maak je mij niet blij mee tenzij er geen melk in de ingrediënten zit..Dan heeft mijn vriend gewoon geluk :D
Alles waar een sterke geur aan zit kan bij ons niet in huis (geurkaarsen enz)
Helaas hebben we geen bad en gebruik ik voor haar producten CG producten.
Eten/drinken gruwel ik van Cocos en ananas.

Top kan ik altijd aangeven indien dat nodig is. Ik laat me graag verrassen.
Mocht je een beetje hulp nodig hebben:
Iets voor Joker is altijd leuk (de normale paardensnoepjes lust ie niet :') )

Ik heb er zin in !!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:19

Ik zal ook even kort voorstellen.

Ik heet Lieke, woon samen met mijn vriend (geregistreerd partner dan) en onze 2 kinderen, Morgan van 5 en Phoenix van 2,5.
En we hebben 1 grote hond Abby, nu weer 3 katten, 2 oudjes Cash en Eponine en sinds vorige week een rood katertje erbij (over de naam wordt nog gediscussieerd). Verder 2 konijnen in de tuin, onze Duitse reus Gunther (dame) en onze Franse hangoor Fransma (ex man)

Ivm kinderen en dieren zijn van die prullaria om her en der neer te zetten niet handig. Het gaat kapot of ik blijf stoffen. Geen zin in haha. Pure chocolade vind ik niet lekker, maar ik vind het wel prima om ermee te bakken. Bakken doe ik graag met mijn kinderen. Ik vind het geweldig om het pakket met mijn kindjes uit te pakken, dus ik vind het super tof als er voor hun wat leuke dingetjes in zitten. Tweedehands geen problemen mee.
Lezen heerlijk, jammer genoeg weinig tijd.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:20

Heehallo

Zal me ook even voorstellen. marieke. 23 Jaar. 1 november jarig en wordt ik 24 jaar. In het dagelijks leven werk ik als verpleegkundige in het ziekenhuis. Tot nu toe werk ik met ouderen en vanaf 1 oktober ga ik met de kinderen werken. Een droom die uit komt. Ook woon ik nu nog in een studentenhuis in Groningen en 1 november ga ik verhuizen naar mijn eigen huurwoning. Lekker alles voor mijzelf. Mijn medebewoonster weet dit nog niet en ik vind het super spannend om deze mededeling te geven. Eigenlijk durf ik het niet zo goed. Daarnaast gek op paarden. Al rijd op dit moment geen enkele. Maar ben druk aan het sparen voor een eigen. Geen gezeik meer met verzorgpaarden enzo. Heb geen vriend. Als partimebaan ben ik fotograaf van zwangeren, newborn, kinderen. Ik houd voornamelijk van hebbe dingetjes en ben dol
Op dingen om mijn kamer te versieren.

Liefs Marieke

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:31

:o? Ik heb dit topic even gemist en wat zit het al snel (bijna) vol. Heb een pbtje gestuurd en hoop dat ik nog mee kan doen. Vond het de jaren hiervoor erg leuk.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:34

Veel bekenden, leuk :))
En wat gaat het snel, zeg!

Schiet me wat te binnen. Aan nagellak heb ik niet zoveel want ik heb Gellac op mijn nagels :+

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:34

En om het voor mijn Secret Santa misschien wat makkelijker te maken zal ik me ook even voorstellen :)

Ik ga hier op Bokt al sinds jaar en dag door het leven als Hilli, maar in het dagelijks leven heet ik Nienke. Ik ben 39, getrouwd en in het bezit van 2 bruine Arabieren. De merrie is 24 en nog lekker aan het werk, de hengst (na vandaag: ruin) is 2 en hoeft nog niet zoveel behalve lekker spelen en opgroeien samen met zijn vriendjes in de opfok. Beide paarden worden blij van koekjes (die ze soms ook krijgen tot hun grote vreugde) zolang het allemaal maar niet te chemisch ruikt ;-)

Los van wat er al op het overzichtelijke lijstje met tops en flops staat, gaat voor mij kwaliteit boven kwantiteit: liever 1 goed ding, dan 10 net-niet dingen van bijvoorbeeld Ali, Action of Primark. Prullaria en cosmetica van welke orde dan ook zijn aan mij niet besteed, dus die kunnen mooi in de winkel blijven liggen.

Ik zag in allerhande voorstelrondjes ook nog allerlei dingen voorbijkomen waarvan ik dacht "ohja, ook leuk" of "dat is niks voor mij", maar verrassingen zijn nog leuker dus hoop ik dat er iets bij elkaar te shoppen is :)

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:35

Krijgen de mensen die meedoen een reactie? Ik heb nog niks gehoord in dat geval, kan dat kloppen? Wil de pb ook niet extra volspammen met zo'n vraag :')