Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_San87_ schreef:Ik heb zojuist 'geklikt' omdat voor de zoveelste keer een auto geparkeerd is voor mijn oprit, waardoor ik er niet in of uit kan met mijn auto.

Jes schreef:_San87_ schreef:Ik heb zojuist 'geklikt' omdat voor de zoveelste keer een auto geparkeerd is voor mijn oprit, waardoor ik er niet in of uit kan met mijn auto.
Wij hadden eens iemand die zijn auto op onze oprit had gezet (duidelijk een oprit) en wij er dus niet opkinden bij thuiskomst.
Mijn moeder heeft haar auto zo gezet dat ze niet weg konden
En toen zijn wij een strandwandeling gaan maken.
Mensen waren not amused toen we terug kwamen maar denk niet dat ze ooit nog op iemands oprit geparkeerd hebben.
. Onali schreef:Ik snap die gedachtengang echt niet.
Hoe kom je er bij om op andermans grond te gaan staan
Ik heb per ongeluk een keer een inrit geblokkeerd. Was avond, geen lantaarnpalen en een straat vol auto's.
Toen de beste man al schreeuwend, vloekend en tierend naar buiten kwam schrok ik me rot.
Heb wel 100 keer mn excuses aangeboden maar het was echt aan dovemansoren gericht.
Beetje vaag dat het van het hele rijtje huizen het enige huis was met een in-/ oprit.
. capopjekop schreef:Ik ben niet zo van het klikken (lees: gruwelijke hekel aan, spreek mensen liever zelf aan) maar heb toch onze wijkagent gecontacteerd toen onze toenmalige onderbuur bordjes met 'ik ben geen pedo' op zijn raam had geplakt en dat dagen liet hangen. Hij was al een paar keer agressief geweest tegen een bovenbuurman dus ik durfde zelf niet goed aan te bellen en de keer dat ik wel aanbelde deed hij niet open. Achteraf goede keus geweest want de beste man is daarna bij hulpinstanties aangemeld door de wijkagent.
En we hebben laatst ook gebeld toen wat pubers een scooter hadden gestolen en achter onze flat in de fik wilden steken. Ik heb een gruwelijke hekel aan stelen, ga maar gewoon werken voor je geld en spullen.
Verder zie ik wel meer dingen om me heen gebeuren maar zolang er geen mensen of dieren benadeeld worden bemoei ik me er niet mee.
CharleyT schreef:capopjekop schreef:Ik ben niet zo van het klikken (lees: gruwelijke hekel aan, spreek mensen liever zelf aan) maar heb toch onze wijkagent gecontacteerd toen onze toenmalige onderbuur bordjes met 'ik ben geen pedo' op zijn raam had geplakt en dat dagen liet hangen. Hij was al een paar keer agressief geweest tegen een bovenbuurman dus ik durfde zelf niet goed aan te bellen en de keer dat ik wel aanbelde deed hij niet open. Achteraf goede keus geweest want de beste man is daarna bij hulpinstanties aangemeld door de wijkagent.
En we hebben laatst ook gebeld toen wat pubers een scooter hadden gestolen en achter onze flat in de fik wilden steken. Ik heb een gruwelijke hekel aan stelen, ga maar gewoon werken voor je geld en spullen.
Verder zie ik wel meer dingen om me heen gebeuren maar zolang er geen mensen of dieren benadeeld worden bemoei ik me er niet mee.
Wat is het probleem van een bordje met de tekst Ik ben geen Pedo die voor zijn eigen raam hangt??
Wat is dan voor jou de overlast dat je gaat bellen?
cursebreaker schreef:Ik heb in de bioscoop wel eens 'geklikt'. Een groep van 8 man in de rij achter ons die al een uur lang voor elk wissewasje aan't klappen en schreeuwen waren bij een 3u durende film. Zo irritant. Doe dat aub in je eigen tijd ofzo
_San87_ schreef:Onali schreef:Ik snap die gedachtengang echt niet.
Hoe kom je er bij om op andermans grond te gaan staan
Ik heb per ongeluk een keer een inrit geblokkeerd. Was avond, geen lantaarnpalen en een straat vol auto's.
Toen de beste man al schreeuwend, vloekend en tierend naar buiten kwam schrok ik me rot.
Heb wel 100 keer mn excuses aangeboden maar het was echt aan dovemansoren gericht.
Beetje vaag dat het van het hele rijtje huizen het enige huis was met een in-/ oprit.
Misschien niet leuk van die man, maar ik kan me zijn frustratie wel indenken mocht zoiets vaker gebeuren.
Hier is het helaas meer regel dan uitzondering dat er voor/op mijn oprit geparkeerd wordt, de gemeente weigert een wit kruis op hun grond voor mijn oprit te zetten, dus ik bel regelmatig handhaving of politie. Het is ook gewoon gevaarlijk parkeren, de plek voor mijn oprit ligt binnen 5 meter van een kruising.
. Niemand vindt je een stoere knul met zulke opmerkingen
. Uiteindelijk kregen ze in de pauze ruzie met een andere meneer.. hagelslag schreef:Kimbers schreef:Je kan je collega toch ook zelf hier op aan spreken? Hoezo denk je dat hij dit met opzet doet?
Aanspreken helaas niet meer mogelijk. Dit is met opzet wat hij doet.
Zijn contract loopt eind oktober af en word niet verlengt ivm raar gedrag plus teveel schade rijden