Waarover zou jij gaan "klikken"?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_

Re: Waarover zou jij gaan "klikken"?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 12:22

Ik heb zojuist 'geklikt' omdat voor de zoveelste keer een auto geparkeerd is voor mijn oprit, waardoor ik er niet in of uit kan met mijn auto.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 12:57

_San87_ schreef:
Ik heb zojuist 'geklikt' omdat voor de zoveelste keer een auto geparkeerd is voor mijn oprit, waardoor ik er niet in of uit kan met mijn auto.

Wij hadden eens iemand die zijn auto op onze oprit had gezet (duidelijk een oprit) en wij er dus niet opkinden bij thuiskomst.
Mijn moeder heeft haar auto zo gezet dat ze niet weg konden :=
En toen zijn wij een strandwandeling gaan maken.
Mensen waren not amused toen we terug kwamen maar denk niet dat ze ooit nog op iemands oprit geparkeerd hebben.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 13:06

Ik snap die gedachtengang echt niet.
Hoe kom je er bij om op andermans grond te gaan staan :?

Ik heb per ongeluk een keer een inrit geblokkeerd. Was avond, geen lantaarnpalen en een straat vol auto's.
Toen de beste man al schreeuwend, vloekend en tierend naar buiten kwam schrok ik me rot.
Heb wel 100 keer mn excuses aangeboden maar het was echt aan dovemansoren gericht.
Beetje vaag dat het van het hele rijtje huizen het enige huis was met een in-/ oprit.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 13:11

Jes schreef:
_San87_ schreef:

Wij hadden eens iemand die zijn auto op onze oprit had gezet (duidelijk een oprit) en wij er dus niet opkinden bij thuiskomst.
Mijn moeder heeft haar auto zo gezet dat ze niet weg konden :=
En toen zijn wij een strandwandeling gaan maken.
Mensen waren not amused toen we terug kwamen maar denk niet dat ze ooit nog op iemands oprit geparkeerd hebben.

Ja, dat heb ik ook al eens meegemaakt inderdaad. Toen heb ik mijn auto achter de betreffende auto gezet, en mijn vriend zijn auto ernaast (anders zouden ze van opzij met wat moeite weg kunnen komen).

Wij zijn toen ook ons ding gaan doen en die mensen hebben, naar eigen zeggen, bijna 2 uur staan wachten tot wij weer thuis waren :').

Onali schreef:

Ik heb per ongeluk een keer een inrit geblokkeerd. Was avond, geen lantaarnpalen en een straat vol auto's.
Toen de beste man al schreeuwend, vloekend en tierend naar buiten kwam schrok ik me rot.
Heb wel 100 keer mn excuses aangeboden maar het was echt aan dovemansoren gericht.
Beetje vaag dat het van het hele rijtje huizen het enige huis was met een in-/ oprit.

Misschien niet leuk van die man, maar ik kan me zijn frustratie wel indenken mocht zoiets vaker gebeuren.

Hier is het helaas meer regel dan uitzondering dat er voor/op mijn oprit geparkeerd wordt, de gemeente weigert een wit kruis op hun grond voor mijn oprit te zetten, dus ik bel regelmatig handhaving of politie. Het is ook gewoon gevaarlijk parkeren, de plek voor mijn oprit ligt binnen 5 meter van een kruising :').

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 13:14

capopjekop schreef:
Ik ben niet zo van het klikken (lees: gruwelijke hekel aan, spreek mensen liever zelf aan) maar heb toch onze wijkagent gecontacteerd toen onze toenmalige onderbuur bordjes met 'ik ben geen pedo' op zijn raam had geplakt en dat dagen liet hangen. Hij was al een paar keer agressief geweest tegen een bovenbuurman dus ik durfde zelf niet goed aan te bellen en de keer dat ik wel aanbelde deed hij niet open. Achteraf goede keus geweest want de beste man is daarna bij hulpinstanties aangemeld door de wijkagent.

En we hebben laatst ook gebeld toen wat pubers een scooter hadden gestolen en achter onze flat in de fik wilden steken. Ik heb een gruwelijke hekel aan stelen, ga maar gewoon werken voor je geld en spullen.

Verder zie ik wel meer dingen om me heen gebeuren maar zolang er geen mensen of dieren benadeeld worden bemoei ik me er niet mee.

Wat is het probleem van een bordje met de tekst Ik ben geen Pedo die voor zijn eigen raam hangt??
Wat is dan voor jou de overlast dat je gaat bellen?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 13:21

CharleyT schreef:
capopjekop schreef:
Ik ben niet zo van het klikken (lees: gruwelijke hekel aan, spreek mensen liever zelf aan) maar heb toch onze wijkagent gecontacteerd toen onze toenmalige onderbuur bordjes met 'ik ben geen pedo' op zijn raam had geplakt en dat dagen liet hangen. Hij was al een paar keer agressief geweest tegen een bovenbuurman dus ik durfde zelf niet goed aan te bellen en de keer dat ik wel aanbelde deed hij niet open. Achteraf goede keus geweest want de beste man is daarna bij hulpinstanties aangemeld door de wijkagent.

En we hebben laatst ook gebeld toen wat pubers een scooter hadden gestolen en achter onze flat in de fik wilden steken. Ik heb een gruwelijke hekel aan stelen, ga maar gewoon werken voor je geld en spullen.

Verder zie ik wel meer dingen om me heen gebeuren maar zolang er geen mensen of dieren benadeeld worden bemoei ik me er niet mee.

Wat is het probleem van een bordje met de tekst Ik ben geen Pedo die voor zijn eigen raam hangt??
Wat is dan voor jou de overlast dat je gaat bellen?

Moet je perse overlast ervaren dan als je de wijkagent benadert? Ik maakte me zorgen om hem. We zagen hem zelden meer en hij gedroeg zich anders dan gebruikelijk en soms ronduit agressief. In mijn ogen gaat het niet helemaal goed met iemamd als hij dergelijke teksten gaat ophangen. Dus dat heb ik onze wijkagent gemeld dat ik me zorgen maakte om mijn onderbuurman.

En je weet niet wat andere mensen gaan doen. Er stopten regelmatig mensen om ernaar te gaan kijken en te wijzen en voor hetzelfde geld gaat iemand zijn woning of hem wat aandoen. Pedo's worden niet echt aardig behandeld over het algemeen hè?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 13:27

Ik heb in de bioscoop wel eens 'geklikt'. Een groep van 8 man in de rij achter ons die al een uur lang voor elk wissewasje aan't klappen en schreeuwen waren bij een 3u durende film. Zo irritant. Doe dat aub in je eigen tijd ofzo 8)7

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 13:36

cursebreaker schreef:
Ik heb in de bioscoop wel eens 'geklikt'. Een groep van 8 man in de rij achter ons die al een uur lang voor elk wissewasje aan't klappen en schreeuwen waren bij een 3u durende film. Zo irritant. Doe dat aub in je eigen tijd ofzo 8)7

Oh ja zo irritant altijd. Meestal zeg ik er zelf iets van, en anders dan ga ik naar het personeel in de pauze. Of mensen die met hun voeten op de stoel zitten :r

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 13:41

_San87_ schreef:
Onali schreef:

Misschien niet leuk van die man, maar ik kan me zijn frustratie wel indenken mocht zoiets vaker gebeuren.

Hier is het helaas meer regel dan uitzondering dat er voor/op mijn oprit geparkeerd wordt, de gemeente weigert een wit kruis op hun grond voor mijn oprit te zetten, dus ik bel regelmatig handhaving of politie. Het is ook gewoon gevaarlijk parkeren, de plek voor mijn oprit ligt binnen 5 meter van een kruising :').

Oh ik snapte hem ook hoor. Maar het was een ontzettend vreemd concept, een normaal rijtje huizen waarvan 1 van de middelste als enige een oprit hadden.
Als het dan in het volledige donker gebeurd en een vreemde auto dan is het echt geen opzet.

Maar het is tegenwoordig sowieso lastig om ergens te parkeren. Ik werk in de thuiszorg en vaak is er te weinig ruimte in een straat.
Sta alleen liever niet 2 straten verder omdat ik 's nachts werk en dan dus nog terug moet lopen naar mijn cliënt.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 13:42

Ja, dit was echt bizar. Het waren Indiërs geloof ik, dus het zal me niks verbazen als het misschien bij hun heel normaal is om zo 'enthousiast' film te kijken. Maar wij vonden het echt rete irritant haha. Een film waar we al jaren naar uitkeken en dan zit zoiets achter je... Na een uur toch maar een melding gemaakt, maar het heeft niet heel veel uitgehaald. De film uiteindelijk nog een tweede keer gezien in de bios.

Ik vind het echt niet erg als er gereageerd wordt door publiek, want ik lach ook wel eens hardop ofzo weet je wel. Maar dit was echt bizar, nog nooit zoiets meegemaakt haha. Hoop het ook niet meer mee te maken :')

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 13:47

Pff ik snap wat je bedoelt ja. Wij hadden dat een keer bij de film 'A quiet place', waar dus vooral stilte heel belangrijk is voor de filmervaring.

Zaten er twee gozers de hele tijd irritante opmerkingen te maken, sorry maar als je een film poedersuiker vindt ga dan gewoon weg :roll:. Niemand vindt je een stoere knul met zulke opmerkingen :'). Uiteindelijk kregen ze in de pauze ruzie met een andere meneer..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 14:28

Ik wil eigenlijk weer klikken.
Mijn collega laat nu al 3 dagen met opzet de vrachtauto op A (oftewel D) staan ipv N (neutraal)
Als hij dit zaterdag weer doet inclusief te weinig luchtdruk. Dan sta ik maandagochtend voor jan banketstaaf en krijg de vrachtauto niet aan plus er gaat weer iets stuk.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 14:32

Je kan je collega toch ook zelf hier op aan spreken? Hoezo denk je dat hij dit met opzet doet?

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 14:35

Hagelslag, met alles wat ik van je weet over je collega ondertussen (incl het beschadigen van jou zelf gekochte materiaal): gewoon naar de baas gaan.
Zou zelfs de stap planner overslagen.

Zelf al eens gebeld over iemand die ik bij truckstop na wat pintjes in zijn camion zag stappen om weg te rijden.
Blijkbaar was ik niet de enige, want ze waren al onderweg

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 15:05

Kimbers schreef:
Je kan je collega toch ook zelf hier op aan spreken? Hoezo denk je dat hij dit met opzet doet?

Aanspreken helaas niet meer mogelijk. Dit is met opzet wat hij doet.
Zijn contract loopt eind oktober af en word niet verlengt ivm raar gedrag plus teveel schade rijden

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 15:09

hagelslag schreef:
Kimbers schreef:

Aanspreken helaas niet meer mogelijk. Dit is met opzet wat hij doet.
Zijn contract loopt eind oktober af en word niet verlengt ivm raar gedrag plus teveel schade rijden

Dan melden bij je leidinggevende zodat ze dit figuur goed in de gaten kunnen houden en als het moet vervroegd met vakantie sturen zodat ie niet nog meer schade aan gaat richten.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 19:50

Hagelslag, wat bestaan er toch bijzondere mensen. Dan gelijk maar melden inderdaad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 15:46

Ik heb zojuist "geklikt" bij de Autoriteit Persoonsgegevens over een bedrijf dat niet zo netjes met privégegevens van hun klanten omgaat. Ik kreeg meerdere mails met gegevens van een ander, mijn gegevens stonden ook gekoppeld aan een mij wildvreemd emailadres. En dan heb ik het over adres, telefoonnummer, bankrekeningnummer etc.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 19:36

Tica, dat heb je netjes gedaan.
Is onzorgvuldig van het bedrijf.