Magrathea schreef:Ik word ook nooit aangesproken op straat, is dat een ding? Mannen die random vrouwen aanspreken om wat te gaan drinken?![]()
Mijn meest recente (afgelopen ~8 jaar) waren ook allemaal mannen die ik al lange tijd kende en waar dan ineens vuurwerk uit kwam. Zou echt niet weten hoe je dat doet, daten enzoLijkt me hartstikke stom.
Ik word wel regelmatig aangesproken en zelfs de meest oneerbare voorstellen. Misschien dat ik het daarom zo afhoud, omdat ze zich best opdringen vaak. Dat gaat van busjes met werklui op de snelweg tot mannen op het terras tot op het werk. Ik zeg altijd: als ik zou willen heb ik vanavond een date. Maar ik ontmoet er nooit eentje waarvan ik denk dat ik dat ook echt zou willen.

. Niet te kritisch zijn is ook wel iets dat ik soms hoor. Zo'n beetje dat alles beter is dan alleen zijn (dat vind ik dus niet). Of installeer dan tinder, alles naar rechts swipen en dan zie je wel wat er uit komt. Zoek een hobby waar je veel vrouwen tegen komt. Ga op single reis. Maar vooralsnog geen nood aan actief op zoek gaan.
Het is ook nóóit goed. Tussenvormen lijken mij heel logisch...
, daar heb ik echt geen man bij nodig. Voor mij is sex eerder iets dat er juist voor zorgt dat de relatie weer afgekapt wordt. Het hoeft mij allemaal gewoon niet zo vaak... zie maar eens een vent te vinden die daar hetzelfde over denkt.