Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kabayo schreef:MarlindeRooz schreef:Auto schorsen en dan uit de verzekering halen.En de gemeente bellen om hem uit te laten schrijven.
Om te schorsen moet ts wel alle auto papieren hebben. Met name de ternaamstellingscode
Heb je die Claudia?
GDG schreef:MarlindeRooz schreef:Auto schorsen en dan uit de verzekering halen.
Dat is wel zo ongeveer het stomste wat ze kan doen volgens mij, want ex rijdt er gewoon in rond en bij betrappen is TS dan zwaar de pineut met flinke boetes.
Kabayo schreef:MarlindeRooz schreef:Auto schorsen en dan uit de verzekering halen.En de gemeente bellen om hem uit te laten schrijven.
Om te schorsen moet ts wel alle auto papieren hebben. Met name de ternaamstellingscode
Heb je die Claudia?
_San87_ schreef:GDG schreef:Dat is wel zo ongeveer het stomste wat ze kan doen volgens mij, want ex rijdt er gewoon in rond en bij betrappen is TS dan zwaar de pineut met flinke boetes.
Als de auto geschorst is en uit de verzekering toch niet? TS rijdt er niet zelf in rond en als ex weet dat de auto geschorst is en er toch in rijdt is hij degene met een probleem?
Relaxed schreef:_San87_ schreef:
Als de auto geschorst is en uit de verzekering toch niet? TS rijdt er niet zelf in rond en als ex weet dat de auto geschorst is en er toch in rijdt is hij degene met een probleem?
Dat is wel een beetje naïef natuurlijkzolang de auto op naam van ts staat is zij de sjaak.
Ts moet de auto op zijn naam zetten dan, maar ja, dan is de auto ook van hem..
GDG schreef:MarlindeRooz schreef:Auto schorsen en dan uit de verzekering halen.
Dat is wel zo ongeveer het stomste wat ze kan doen volgens mij, want ex rijdt er gewoon in rond en bij betrappen is TS dan zwaar de pineut met flinke boetes.
MarlindeRooz schreef:GDG schreef:Dat is wel zo ongeveer het stomste wat ze kan doen volgens mij, want ex rijdt er gewoon in rond en bij betrappen is TS dan zwaar de pineut met flinke boetes.
De vraag was wat ze kon doen... nou dit dus. Gevolgen kan TS als volwassene denk ik zelf wel inzien.
_San87_ schreef:Relaxed schreef:WA is je wettelijke aansprakelijkheid, heeft niets met de auto te maken.. Is een premie van een paar euro per maand, zou ik niet al te moeilijk over doen
Dat is de AVP. WA is de motorvoertuigverzekering.
Die laatste is verplicht. De eerste zeker niet.