Hardnekkige chauffeur blijft prive bellen, wat ik niet wil

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 10:10

Ibbel schreef:
Wat is er mis met direct wegdrukken als je hoort wie het is? Je hoeft ook niet (meer) te zeggen dat je er niet van gediend bent, dat weet-ie al. De sukkel belt, je hoort wie het is, en je drukt zonder iets te zeggen het gesprek weg. Klaar, en de lijn is weer vrij voor andere telefoontjes.

Nadat je dat 20 x gedaan hebt, heb je er wel een beetje genoeg van en verzin je iets anders.

daffodil

Re: Hardnekkige chauffeur blijft prive bellen, wat ik niet wil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 10:13

Karuna ik snap je wel. Ik lach ook altijd alles weg en maak grapjes om de meeste dingen. Maar dit is eigenlijk totaal niet grappig......ik vind het wel griezelig en hoop dat zijn werkgever hier wel echt serieus wat mee gedaan heeft. Wel slordig dat ze je niet even een update geven. Dat had ik wel verwacht en vind ik ook horen!

Victimblaming komt overal voor, hier op bokt dus ook. Wel heel jammer dit....

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 17:59

Ik zou er gewoon helemaal niet zo'n ding van maken. Een idioot die belt.

Belt die weer ga je in een neptaal lijkend op Chinees banketstaaf wattwei? Watwawawa nana a oeieie en zo maar door. Denkt hij dat hij een verkeerd nummer heeft.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 08:29

BeFunny schreef:

Belt die weer ga je in een neptaal lijkend op Chinees banketstaaf wattwei? Watwawawa nana a oeieie en zo maar door. Denkt hij dat hij een verkeerd nummer heeft.

En jij denkt dat dit figuur daar in gaat trappen? Ik denk zomaar dat hij dat alleen maar komisch vindt.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-19 08:37

Voor nu rustig. Daarnaast ben ik niet het type om zo op te nemen, en aangezien hij steeds met een ander nummer belt zou dat lastig zijn. Neem op met mijn naam gewoon. En hij belt (belde?) omdat hij een afspraakje wil maken wat ik niet wil. Niet gewoon bellen om het bellen dus.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 14:33

marleen_88 schreef:
BeFunny schreef:

En jij denkt dat dit figuur daar in gaat trappen? Ik denk zomaar dat hij dat alleen maar komisch vindt.

Nou een dag niet gelachen, een dag niet geleefd.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 14:43

karuna schreef:
Voor nu rustig. Daarnaast ben ik niet het type om zo op te nemen, en aangezien hij steeds met een ander nummer belt zou dat lastig zijn. Neem op met mijn naam gewoon. En hij belt (belde?) omdat hij een afspraakje wil maken wat ik niet wil. Niet gewoon bellen om het bellen dus.

Ik hoop gewoon dat het rustig blijft voor je :(:)

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 14:55

karuna schreef:
Voor nu rustig. Daarnaast ben ik niet het type om zo op te nemen, en aangezien hij steeds met een ander nummer belt zou dat lastig zijn. Neem op met mijn naam gewoon.

Ja, uiteraard.
Jij neemt gewoon op zoals je altijd opneemt: "Goedemorgen met Karuna."
Knakker reageert met: "hoi met Sukkelmans, ik h..." <klik>

Hoe moeilijk is dat? Ook als je dat 50 keer moet doen?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-19 15:08

Ik heb na de eerste twee telefoontjes ook niets anders gedaan. Maar als dat niet helpt en ik het een inbreuk vind op mijn privacy dat de man belt wat hij niet hoort te doen. Daarnaast is het gewoon irritant en moet het stoppen. Punt. _-:( en hopelijk is dat nu ook gebeurt

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 13:03

Ben benieuwd of je nog gebeld bent door hem?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-19 13:26

Geen idee :+ ben op de zwarte cross geweest en nu de puinhoop opruimen. Helaas heeft hij me mogelijk wel op nos journaal gezien. -O- hoop niet dat dat wat getriggert heeft. Wel hebben we zitten geinen. Ach dan kan hij het altijd nog opnemen. :))

Maar vanavond weet ik meer. :P

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 13:35

karuna schreef:
Geen idee :+ ben op de zwarte cross geweest en nu de puinhoop opruimen. Helaas heeft hij me mogelijk wel op nos journaal gezien. -O- hoop niet dat dat wat getriggert heeft. Wel hebben we zitten geinen. Ach dan kan hij het altijd nog opnemen. :))

Maar vanavond weet ik meer. :P

Meelezer :) Was jij het in het interview van het mindervaliden hotel?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-19 13:51

:') :P geheel onvrijwillig ja. _O- Die roze kabouter :+ had een prototype aan mijn rolstoel zitten waar nos lucht van kreeg. En dan ja ben je ernstig de pineut. -O- kon er niet onderuit. Wel goddank geen achternaam en leeftijd en woonplaats hoeven geven. Dat kostte wel wat moeite maar na uitleg namen ze genoegen met mijn voornaam alleen. :') tot zover mijn anonimiteit. 8)7
Laatst bijgewerkt door karuna op 23-07-19 13:53, in het totaal 1 keer bewerkt

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 13:52

karuna schreef:
:') :P geheel onvrijwillig ja. Die roze kabouter :+ had een prototype aan mijn rolstoel zitten waar nos lucht van kreeg. En dan ja ben je ernstig de pineut. -O- kon er niet onderuit. Wel goddank geen achternaam en leeftijd en woonplaats hoeven geven. Dat kostte wel wat moeite maar na uitleg namen ze genoegen met mijn voornaam alleen. :')

Super leuk toch! En ik vind je een leuk spontaan mens! (en cool ding om op te zitten trouwens)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-19 13:54

Bankje is echt een uitvinding ga meedoen verder ontwikkelen en testen. Zo echt fijn. *\o/*
En was echt een opgave, rustig praten, handen stil, concentreren op de interviewer ipv heee afleiding, afleiding, afleiding, heen daar gebeurd ook wat leuks, eeh wat zei de man eigenlijk :o? _O-
Maar heb er ook meer dan voldoende gezeik over gehad hoor. _-:( je leert sommige "vrienden" (ex vrienden nu dus) wel kennen.
Laatst bijgewerkt door karuna op 23-07-19 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 13:55

Oh jaloers??

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-19 13:56

Geen idee kreeg botweg te horen, je bent niet gehandicapt genoeg om daar te zitten. Eeh en bedankt he. -:(- _-:( zit echt voor mijn lol deels in rolstoel. :roll: en ja als gevraagd wordt wil je ook zo erheen zeg ik geen nee. Daardoor kon het op de camping. *\%/*
Laatst bijgewerkt door karuna op 23-07-19 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 13:57

karuna schreef:
:') :P geheel onvrijwillig ja. _O- Die roze kabouter :+ had een prototype aan mijn rolstoel zitten waar nos lucht van kreeg. En dan ja ben je ernstig de pineut. -O- kon er niet onderuit. Wel goddank geen achternaam en leeftijd en woonplaats hoeven geven. Dat kostte wel wat moeite maar na uitleg namen ze genoegen met mijn voornaam alleen. :') tot zover mijn anonimiteit. 8)7

Je kunt ook gewoon nee zeggen, ook al zeuren ze. Dus onvrijwillig, dat lijkt mij niet.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-19 13:58

Mwa ik zat wel met een prototype van iemand aan mijn rolstoel. :) hun laten stikken doe ik ook niet, ding is veel te belangrijk. Dan maar ok vooruit dan maar. :)

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 14:02

Oh mooi is dat als iemand zegt dat je niet gehandicapt genoeg bent.. Vind dat altijd zoiets lastigs. Zie het ook in de parasport, ja maar die heeft niet echt wat en die tja dat weet ik ook niet. Dan denk ik altijd man wat een afgunst en gezeur. Blij zijn voor een ander is wel een heel lastig iets.

Maar ontopic, mooi dat die vent niet meer belt!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-19 14:10

Ach ja, ik ben van heel heel ver gekomen en heb me kapot getraind om te komen waar ik nu ben. Ik weet wel beter maar dergelijke opmerkingen blief ik niet van "vrienden". :n

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 14:10

Ben je zeker dat je het niet leuk vond om voor tv geïnterviewd te worden? :) je haalt het namelijk overal aan, ook hier met een voor mij niet zo logische reden :P

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-19 14:34

Dat de man mogelijk getriggerd is door tv interview, ik weet dus niet of hij aan de hand daarvan weer is gaan bellen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 17:31

Ik vind dat heel vergezocht hoor. Het kan e maar als ik goed gelezen heb, heeft hij je op 2 maand tijd tijd 7 keer gebeld en inmiddels al 3 weken niet meer. Dus ik hoop dat de boodschap gewoon goed aangekomen is :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-19 18:25

Vaker gebeld dan dat. Ben tel kwijt geraakt op gegeven moment, ik hoop ook echt dat hij is gestopt en het nooit meer opnieuw doet bij mij of een ander :)