Was zaterdag in de Karwei voor een partytent. We hadden 'm op internet al gezien en wilde eigenlijk eerst bellen om te vragen of ze 'm op voorraad hadden maar er werd niet opgenomen.
Uiteindelijk via de site kon je de voorraad opzoeken en ze hadden nog 2 stuks volgens die site.
Nou, wij daarheen. Bij binnenkomst aan de kassa aangegeven waar we naar zochten. Wij moesten naar de tuinbouw afdeling dan zou de caissière een medewerker die kant opsturen.
Na ruim 10 minuten te hebben gewacht en zelf al hebben rondgekeken ben ik maar teruggegaan naar de kassa om aan te geven dat er nogsteeds geen medewerker is gekomen. Nogmaals zou ze iemand sturen dus ik weer terug naar die afdeling.
Weer 10 minuten gewacht zonder dat er iemand kwam.
(En we hadden haast want die middag moest die tent opstaan) Dus ik een medewerker zoeken, liepen denk in heel dat filiaal 2 of 3 mensen rond. (En dat op een zaterdag) Ik iemand gevonden en uitgelegd wat ik zoek, meisje leek niet echt kennis van zaken te hebben. Ze liep met ons mee en wees een paar dozen aan die duidelijk niet de tent was die wij zochten.
Dus vroeg ze of wij op de computer konden laten zien om welke tent het exact ging. Wij meelopen met naar haar de receptie, waar ze ondertussen even 2 andere klanten ging helpen en ze liep weg. Weer kwartier verder.
Toen was ik er wel klaar mee en heb aan een andere medewerkster aangegeven dat ik nogsteeds niet geholpen ben. Zij liep mee naar het schap en concludeerde dat als ze hem nog hadden hij in het magazijn zou liggen. Dus ze stuurde een andere medewerker naar het magazijn.
Toen na weer 10 minuten te hebben gewacht hadden ze eindelijk de tent gevonden, medewerker zette de kar midden in de winkel ipv even fatsoenlijk aan ons overhandigen.

Tot slot bij de kassa een caissière die er duidelijk geen zin in had. Kon nog geen gedag vanaf. Ze zei gewoon tijdens het hele afreken proces helemaal niks.
Ik vind dat opdringerige niet fijn maar ik heb me echt ontzettend geërgerd aan dit winkelpersoneel. Zo laks en klantonvriendelijk heb ik het niet vaak meegemaakt.