Zelf heb ik een angststoornis wat me dus heel erg beperkt in veel dingen maar wat ook dat gevoel van alleen zijn alleen maar benadrukt in de zin van "ze vinden me niet leuk".
Ik merk het nu vooral dat ik heel graag wil delen dat ik mijn diploma heb gehaald, ik ben sinds het vmbo (12 jaar geleden) zoekend geweest naar wat ik wou, 3 gefaalde opleidingen, 7 jaar thuis gezeten en vorig jaar September een verkortte opleiding gaan doen, die ik nu dus Maandag heb gehaald, ik wil alleen maar leuke dingen, positiviteit, feest en alles om me heen nu maar ik zit alleen hoor eigenlijk niks van niemand, zou vorige week met een vriendin misschien naar de kermis met haar kleine er bij, ze zou het overleggen maar nooit meer wat gehoord met als resultaat dat ik voor het eerst in jaren niet eens naar de kermis geweest ben wat ik graag had gewild.
Dusja dat ben ik
Lijkt me leuk een spelletjes bijeenkomst.Ik woon niet echt in de buurt maar ken Nijmegen wel, heb daar ook gewoond, dus als het niet al te laat word wil ik wel graag meedoen!