Mooie outfit heb je uitgekozen! De top is mooi

Hier een wazige foto, maandagochtend-nog-niet-helemaal-wakker-en-nu-trillende-handen-foto!

Een donkergrijs only-jasje mee voor als het koud is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Friemel schreef:Marlies heel veel sterkte![]()
Wiebke jeetje 29 weken alweer, gaat hard![]()
Hier voorzichtig weer een post, alleen om even mijn broek te showen, na me maanden te verstoppen in mijn sloeber kleding wil ik weer een beetje moeite doen, operatie komt nu ook zo dichtbij, tussen 21 juni en 31 juli word ik geopereerdEn ik heb er zo'n zin in! Kan ik straks al mijn mooie jurkjes weer aan
![]()
[ [url=m/MZEXld.jpg]Afbeelding[/url] ]
DreamGuide schreef:@Sheehan, ik vind je outfit echt heel leuk! Vind je haar overigens ook wel stoer zo.
Ik zal dan ook beginnen met mijn outfit van vandaag. Ben helemaal niet fashionable en zie er altijd eigenlijk casual uit.Ik ging naar een cafétje met vriendinnen voor mijn verjaardag.
[ [url=m/GsKFH1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb wel een dingetje met funky sneakers:
[ [url=m/pTAyXD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Excuus als de foto's asociaal groot zijn.
Sheehan schreef:Wiebke je makeup zit prachtig! Ik zou in tegenstelling tot de rest een lichtroze/nude kleur lipstick op doen, zo houd je het geheel bij elkaar zonder dat het te druk word.
wiebke schreef:edit: gedaan dus, maar gekke druivensmaak klinkt dan ook heel aantrekkelijk voor ukkies!Mooi jasje zeg!
Gianti ziet er ook weer geweldig mooi uit!
Ben uiteindelijk voor een heel licht roze lipgloss gegaan (wat dochtertje maar raar vond en er persoonlijk aflikte, gekke druif)
DreamGuide schreef:@Sheehan, ik vind je outfit echt heel leuk! Vind je haar overigens ook wel stoer zo.
Ik zal dan ook beginnen met mijn outfit van vandaag. Ben helemaal niet fashionable en zie er altijd eigenlijk casual uit.Ik ging naar een cafétje met vriendinnen voor mijn verjaardag.
[ [url=m/GsKFH1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb wel een dingetje met funky sneakers:
[ [url=m/pTAyXD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Excuus als de foto's asociaal groot zijn.