Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poes schreef:Ik was al laat en haastte me dus naar het trouwfeest van iemand van de voetbal. Snel auto parkeren, naar binnen lopen, glaasje champagne gekregen. Zag mijn man niet en ook niemand van de voetbal. Goed eerst handje geven aan het trouwkoppel en hun familie. Bleek ik op het verkeerde feest te staan. Dat was echt erg!
.
. djuulsie schreef:poes schreef:Ik was al laat en haastte me dus naar het trouwfeest van iemand van de voetbal. Snel auto parkeren, naar binnen lopen, glaasje champagne gekregen. Zag mijn man niet en ook niemand van de voetbal. Goed eerst handje geven aan het trouwkoppel en hun familie. Bleek ik op het verkeerde feest te staan. Dat was echt erg!
GE-NI-AAL
Toen stonden we al in de gang en op het moment dat we de condoleances uitspraken werden we raar aangekeken 
Waarop we elkaar verschrikt aankeken. Toen zei ik: oh oliebol sorry, ik zocht je zak. Nou toen gingen we natuurlijk helemaal stuk. Ik heb door het lachen weinig meer van de film gezien.
die andere kin
Dat vind ik altijd wat awkward, geef dan gewoon 3 zoenen
Maar even eerlijk, je moet je haar ook gewoon niet wit verven, dan vraag je er ook om 
Dat je het steeds zo bijna op voelt komen. Godallemachtig wat voelde ik me ziek.
Uiteindelijk na het afscheid nemen maar heel classy op het metrostation staan geven in een prullenbak, en wat luchte dat op.
haha
Resistance schreef:Een grote inschattingsfout maken van de wijn/groot glas/weinig eten/mijn postuur/zeer gezellig verhouding, en je in moeten houden om maar niet te kotsen wanneer je date (eerste date) je zoent.Dat je het steeds zo bijna op voelt komen. Godallemachtig wat voelde ik me ziek.
Uiteindelijk na het afscheid nemen maar heel classy op het metrostation staan geven in een prullenbak, en wat luchte dat op.
![]()
Date was overigens wel erg leuk, en het is gelukkig uiteindelijk allemaal goedgekomen.![]()
Resistance schreef:Een grote inschattingsfout maken van de wijn/groot glas/weinig eten/mijn postuur/zeer gezellig verhouding, en je in moeten houden om maar niet te kotsen wanneer je date (eerste date) je zoent.Dat je het steeds zo bijna op voelt komen. Godallemachtig wat voelde ik me ziek.
![]()
Date was overigens wel erg leuk, en het is gelukkig uiteindelijk allemaal goedgekomen.![]()
, feestje van mijn beste vriendin en mijn biertjeslevel een beetje overschat. Kon het dus echt tot 5 keer toe niet binnenhouden
sta je daar om 05 uur 's ochtends op het vliegveld met je goeie gedrag.
. Uiteindelijk de tampon maar weer eruit gevist en in heel veel lagen wc papier verpakt en in mijn spijkerjas zak gestoken. Gelukkig heeft niemand het ooit gemerkt.
maar wat was k bang daarvoor.
.