Dat ene genante moment...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Granoek

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 10:25

Ohh verkeersfails, don't get me started.
Ik heb de ford transit van papa aan beide kanten een nieuwe deur gekost, op 2 min tijd..

Moest van onze parking af, langs een houten tuinhuisje en neem de bocht te kort, dakgoot van het tuinhuisje krast van voor tot achter over de schuifdeur aan de linkerkant. oliebol.
Maar ja ik moest toch naar huis, dus rij verder de parking af, waar ik de weg op kom. Maar er staat een auto heel kak geparkeerd aan de linkerkant, en een lantaarnpaal aan de rechterkant. Ik dus volle focus op die auto, zodat ik die niet raak, om aan de rechterkant als een hoekijzer om die lantaarnpaal te plooien.

En zo moest er een nieuwe schuifdeur in links, en een nieuwe zijkant rechts.
Heb nooit meer in die auto gereden en in de nieuwe wil ik pas als mama er eens de eerste deuk in heeft gereden.

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 11:36

Vistent van mijn vader geleend omdat ik een weekendje ging kamperen, savonds voordeur goed uitgerold en in de tent omgekleed en kwam er sochtends achter dat de voorkant dus helemaal doorzichtig was..

CathyTBP

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 12:04

Nog op de middelbare school. De leraar zette in de klas een muziekje op, de hele klas (maar vooral ik :') ) "wat een klere herrie, zet alstublieft iets anders op, dit klinkt echt nergens naar..."
Zegt ie "dit is de band... Waar mijn zoon in speelt..."
Oepsie, beetje banketstaaf :o Toen schaamde ik me wel :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 12:10

Ik was al laat en haastte me dus naar het trouwfeest van iemand van de voetbal. Snel auto parkeren, naar binnen lopen, glaasje champagne gekregen. Zag mijn man niet en ook niemand van de voetbal. Goed eerst handje geven aan het trouwkoppel en hun familie. Bleek ik op het verkeerde feest te staan. Dat was echt erg!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 12:19

poes schreef:
Ik was al laat en haastte me dus naar het trouwfeest van iemand van de voetbal. Snel auto parkeren, naar binnen lopen, glaasje champagne gekregen. Zag mijn man niet en ook niemand van de voetbal. Goed eerst handje geven aan het trouwkoppel en hun familie. Bleek ik op het verkeerde feest te staan. Dat was echt erg!

GE-NI-AAL :')

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 12:42

Ach op verkeerde feestjes binnenkomen gebeurt iedereen wel eens toch?

Eeuwen geleden vierden we het katrientje (25 jaar) van de lesgeefster van stal. Jong en gek gingen we er een verkleed feestje van maken. Ik ging in traditioneel Afrikaans gewaad, buurmeisje/stalgenoot als pipi langkous. Het feest was in een feestzaal. Er waren 2 deuren vlak naast elkaar en jop wij liepen recht het trouwfeest naast ons feest binnen. Eeeeennnn rechtsomkeert :+ .

Verder verban ik alle schaamtevolle momenten naar de verste catacomben van m'n geheugen :D .

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 13:10

djuulsie schreef:
poes schreef:

GE-NI-AAL :')

Ik heb ooit een keer met mijn moeder op het verkeerde adres gestaan voor een condoleance :') Toen stonden we al in de gang en op het moment dat we de condoleances uitspraken werden we raar aangekeken :+

We kenden de mensen al niet, maarja, we hebben een grote familie, dus het had best een aangetrouwd persoon kunnen zijn :+

NN44

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 13:52

Genieten dit topic

Ik ben ook nogal onhandig aangelegd, en ik ben een ster in het zeggen van rare dingen, die ik niet zo bedoel.

Zo zat ik een keer met een gewone vriend in de bioscoop. Hij had een zak m&m's op schoot, waar ik ook af en toe een handje van pakte. Tijdens een spannend stuk in de film wilde ik weer een handje m&m's pakken, maar die vriend had de zak inmiddels weggelegd. Dat had ik natuurlijk niet door en ik graaide met mijn hand in zijn kruis. -O- Waarop we elkaar verschrikt aankeken. Toen zei ik: oh oliebol sorry, ik zocht je zak. Nou toen gingen we natuurlijk helemaal stuk. Ik heb door het lachen weinig meer van de film gezien.

Nog eentje dan.. Ik had een bijbaantje bij een broodjeszaak. Ik stond die dag met een collega, welke een behoorlijk stevig postuur had. Ze had ook echt een zogenoemde onderkin. Op een gegeven moment at zij een broodje en er belandde een klodder mayonaise op haar kin. Dus ik zeg tegen haar: er zit majo op je kin. Waarop zij met haar hand over haar kin wreef. Toen zei ik: nee die andere kin. Pas toen ik het zei dacht ik wat zeg ik nou? Ik bedoelde dat helemaal niet zo, maar het was natuurlijk extreem banketstaaf. Heb me daar nog wel even schuldig over gevoeld.

Oh en nog eentje.. Ik zat in het bestuur van een studievereniging en we zouden bij onze voorzitter thuis vergaderen. We hadden als verrassing een appeltaart meegenomen. Wij stonden daar voor de deur en belden aan. Hij woonde in een studentenhuis, dus het was niet raar dat iemand anders opendeed. De jongen die de deur opendeed zei al "kom maar binnen hoor". Hij nam ons mee de woonkamer in. Daar zaten nog een paar jongens op de bank. Dus wij iedereen een handje gegeven en een praatje gemaakt. Toen werd het ineens stil en vroeg die jongen die de deur open had gedaan, maar voor wie komen jullie eigenlijk? Wij zeiden dat we voor Hans kwamen. Begint die jongen hard te lachen.. Hans bleek zijn buurjongen te zijn en we stonden dus in het verkeerde huis. Redelijk awkward..

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 13:59

_O- _O- die andere kin _O- _O-

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 14:04

Geweldig topic dit :D :D

Ik los het drie zoenen probleem tegenwoordig op door gewoon van te voren te zeggen "ik ben Hollands en in Holland geven we drie zoenen" (in buitenlandse settings)

Ik zit nog wel af en toe met een issue wat te doen als iemand je een omhelzing wil geven := Dat vind ik altijd wat awkward, geef dan gewoon 3 zoenen :))

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 14:26

Ik heb ooit met een vriendinnetje van me, in de zomervakantie, het liedje ‘het is een nacht’ van Guus Meeuwis omgetoverd tot een (niet zo aardig) liedje over onze toekomstige juf, die we de naam ‘kinloos’ hadden gegeven.
“Het is een kinloos, die je normaal alleen in films ziet.
Het is een bitch, die wordt bezongen in het slechtste lied.
Het is een juf waarvan je dacht dat je haar, nooit krijgen zou..
Maar dit jaar, dit jaar, krijg ik haar, met jou” :)ddd
Het liedje werd een grote hit onder de leerlingen.
De rest laat zich wel raden..
Een vriendinnetje van mijn zusje zong het liedje luidkeels in bijzijn van de juf :')
Ik weet niet of ze er ooit achter is gekomen wie het bedacht had _O-

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 14:35

Echt heerlijk dit topic, vooral omdat blijkt dat iedereen wel eens bloopert!

Mijn ouders wonen langs een bosje met heel veel slootjes. In de zomer met een rubberbootje en in de winter heerlijk schaatsen. Als kind deed ik vooral kunstschaatsen maar in de pubertijd wilde ik uiteraard ook mee komen met ijshocky met alle jongens en meiden van de straat. Op een gegeven moment kon ik heel strak pootje over, schuin de bocht door. Dat wilde ik wel even showen dus ik kakstrak de bocht om tot ik op een los stukje ijs of stokje stapte met mijn schaats. Ik klapte finaal onderuit en door de snelheid schoof ik zo het wak in waar de eendjes ternauwernood aan mij konden ontsnappen. Nat en zwart pak en deuk in mijn zelfvertrouwen want uiteraard stond heel de buurt op het ijs...

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 15:14

Mijn hele leven is een groot genant moment, ik heb alles verdrongen :Y)

Ik heb wel een kleine. Ik werk in een bioscoop en aan de kassa stonden een vijftal dames van tussen de 30-40 jaar. Allemaal kaartjes en de laatste had ik zo mijn twijfel over of ze 65+ was, je ziet het al aankomen, mevrouw was krap aan 40. Ik kan je vertellen, she was not amused _O- Maar even eerlijk, je moet je haar ook gewoon niet wit verven, dan vraag je er ook om O:)

Er schiet me nog een te binnen. Wij hadden dus een hond die heel graag met van alles in zijn bek liep, voornamelijk sokken (retriever). Leuk en aardig, totdat ik een keer ontzettend was doorgelekt in mijn ondergoed en die in de wasmand had gegooid en onze hond die dus doodleuk eruit had gevist en trots mee naar de kamer bracht, waar we gezellig met z'n allen op de bank zaten :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 16:03

Ik heb vanmiddag roux gemaakt voor de eierballen... met bloem. Nou had ik een hand vol bloem afgeveegd aan mijn linkerbil. Op mijn zwarte broek! Gaf een prachtige handafdruk!
En ging net even door de drukke winkelstraat wat halen ik het centrum van Zwolle... :x

En mijn collega meldde het net pas. :=

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 16:37

Ik ben mijn paspoort vergeten toen ik mijn eerste huis ging kopen... ergste was nog wel dat het bijna drie kwartier rijden was en het net spits was... uiteindelijk hebben de verkopers getekend en zijn toen gegaan. Wij moesten wachten tot mijn paspoort er was :')
Maand daarvoor op vakantie gegaan en toen stond ik in het hotel zonder reserveringspapieren/tickets. Gelukkig kon mijn vader die toen doormailen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 16:41

Een grote inschattingsfout maken van de wijn/groot glas/weinig eten/mijn postuur/zeer gezellig verhouding, en je in moeten houden om maar niet te kotsen wanneer je date (eerste date) je zoent. :') Dat je het steeds zo bijna op voelt komen. Godallemachtig wat voelde ik me ziek. _O- Uiteindelijk na het afscheid nemen maar heel classy op het metrostation staan geven in een prullenbak, en wat luchte dat op. :')

Date was overigens wel erg leuk, en het is gelukkig uiteindelijk allemaal goedgekomen. O:) :')

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 16:58

vanmorgen nog.. ik hoorde iemand binnenkomen, dacht mijn man voor de koffie.. dus ik loop de keuken in: 'koffie lieve schat?'.. zat daar dus een loonwerker die manlief alvast had doorgestuurd voor koffie :o
het jong wist niet waar ie moest kijken, en ik ook niet }:0 haha

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 17:11

Ik zat een paar jaar geleden op de wc bij de Efteling, had toen nog een losse prothese.
Had ze in m'n handen, omdat ik er nieuw plakspul op moest doen.
Maar ik liet ze vallen, en schoten onder het deurtje door.
Toen hoorde ik "van wie zijn deze tanden?"
Ik knal rood uit het hokje, heb maar gezegd dat ze van me moeder waren :+

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 17:53

Resistance schreef:
Een grote inschattingsfout maken van de wijn/groot glas/weinig eten/mijn postuur/zeer gezellig verhouding, en je in moeten houden om maar niet te kotsen wanneer je date (eerste date) je zoent. :') Dat je het steeds zo bijna op voelt komen. Godallemachtig wat voelde ik me ziek. _O- Uiteindelijk na het afscheid nemen maar heel classy op het metrostation staan geven in een prullenbak, en wat luchte dat op. :')

Date was overigens wel erg leuk, en het is gelukkig uiteindelijk allemaal goedgekomen. O:) :')

Hahahaha oh god! _O-

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 17:59

Resistance schreef:

Oh ik voel deze _O-
Gelukkig hoefde ik niemand te zoenen die avond, maar ik had wel contact :Y) , feestje van mijn beste vriendin en mijn biertjeslevel een beetje overschat. Kon het dus echt tot 5 keer toe niet binnenhouden O:)
'T is een wonder dat die gast me nog ziet zitten :')

Lagonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 18:17

Een paar weken geleden zou ik op vakantie gaan naar Barcelona, een vroege vlucht dus ik zat al om 04.00 in de trein.
Het was mij niet gelukt om online in te checken, dus ik liep als eerste naar de incheck balie. Ik geef de dame mijn paspoort, ze kan mij niet vinden.. Ik zoek de bevestiging op mijn telefoon en laat die aan haar zien.

Ze kijkt er zo naar, kijkt naar mij: 'uhm mevrouw, dit ticket is van gister, uw vlucht is al lang vertrokken'. Ik kon wel door de grond zakken :+ sta je daar om 05 uur 's ochtends op het vliegveld met je goeie gedrag.

Ik vlieg best veel en dit was mij nog nooit overkomen, 1 dag te vroeg wel eens maar dit was een iets duurder grapje :$

Benoite

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 18:29

Als 14 jarige ongesteld zijn als je bij een vriendinnetje op bezoek bent. Tampon willen doorspoelen want dat deed ik thuis ook altijd. Dit was echter een oud huis en dat kreng kreeg ik met geen mogelijkheid door gespoeld _-:(. Uiteindelijk de tampon maar weer eruit gevist en in heel veel lagen wc papier verpakt en in mijn spijkerjas zak gestoken. Gelukkig heeft niemand het ooit gemerkt. _/-\o_ maar wat was k bang daarvoor.
Ik werk in een sauna. Echt al heel et regelmatig gehad dat ik het geslacht verkeerd raad doordat het zo donker is een veel oudere vrouwen kort haar hebben. Maar er nog niks van leren en mensen gewoon blijven aanspreken :roll:.

j_nine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 18:43

In mijn studententijd in Arnhem.
Had een leuk baantje in de keuken van het ziekenhuis.
Paar vrienden leren kennen....waarvan 1 een jongen.
Wij hadden altijd lol en begroeten elkaar dan ook met een omhelzing van achter.
Op een dag waren vriendin (die werkte er ook) en ik in het centrum bij een frietzaak.
Wij stonden in de rij zegt ze ineens; he...is dat .... niet?
Zeg ja....en vlieg hem van achter om de hals...
Bleek het dus geheel iemand anders te zijn....
Kon wel door de grond zakken, mijn vriendin kwam niet meer bij van het lachen :')

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 19:17

Kleding van de waslijn snel aan doen en er op school achter komen dat de nog wasknijpers aan hangen...

Shirt verkeerd om aan hebben heb ik ook wel eens gehad.

xCynthiaVos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 19:39

Wat een super leuk topic!

Ik ben helaas ook een grote blunder haha

Een hele tijd geleden toen ik mijn eerste wedstrijdje reed op een shetlander was ik er helaas gelijk in de ring afgevallen en hing ik nog in mijn stijgbeugel met 1 voet. Shetlanderlief sleepte me natuurlijk over de grond mee door de baan waardoor ik nog eens bleef haken aan een wit hekje. Er hebben nog nooit zoveel mensen me uitgelachen..

En telt doorlekken ook mee op een wedstrijd? Sindsdien dubbelcheck ik altijd voordat ik de ring in ga :+