Furrow schreef:Het is gewoon een klik cultuur tegenwoordig. Ik kan mij niet herinneren dat vroeger iedereen naar de baas liep. Mensen onder mij hebben ook fouten gemaakt, de 1 riep direct verklikken en ik dacht eerder naar de redenen van het gedrag en ombuigen in het positieve.
Ik persoonlijk word moe van de klik cultuur, maar ieder zijn mening en iedereen moet doen wat hij goed voelt.
Mensen onder jou, maar wat wanneer een groot project totaal verkeerd loopt door iemand boven jou en jou de schuld in dr schoenen probeert te schuiven terwijl je precies weet waarom het fout ging en jij hierdoor je baan lijkt te verliezen, zeg je dan ook niks omdat je niet wil “klikken” ?
Ts heeft duidelijk aangegeven niet op het aanbod in te gaan. Monteur werkte eerder bij andere garage waar ts ook met auto kwam, hij wist het nog precies. Gaat door met contact zoeken ondanks weigering en geeft ook aan dat hij dit normaal nooit doet. In dit geval is het helemaal begrijpelijk dat ts zonder te zeggen wie er melding van maakt , juist omdat haar gegevens privé zijn gebruikt. Ik zou daar ook zeker niet van gediend zijn.
Wat betreft meten met twee maten over beunhazen, zeker geen mensen hier die een huishoudelijke hip hebben masr allemaal een witte werkster ??