Maar ik ben geen dierenarts ofzo.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
lor1_1984 schreef:Ik heb er de vorige keer letterlijk uren in gestoken en kwam niet verder.
Uiteindelijk die 'quizzen' erbij gepakt en toen stuurde hij steeds aan op denk/geert wilders en dergelijke omwille van 1 keuze die ik aanvinkte.![]()
Daar heb ik het opgegeven, de stemkaart is linea recta de papierbak in gegaan.
lor1_1984 schreef:Wat verwacht men dan, dat die mensen maar willekeurig op een partij stemmen?
meintje schreef:Als je echt niet weet wat te stemmen kun je altijd nog blanco stemmen he... dan laat je iig zien dat je het wonen in een democratisch land op prijs stelt
lor1_1984 schreef:Ik heb altijd begrepen dat blanco stemmen automatisch naar de partij met de meeste stemmen gaan.
Partijen als Denk/dhr Wilders maar ook een pvdd (imo de Nederlandse versie van PETA)) gun ik mijn blanco stem niet.
Maar ik ga er vh weekend even rustig voor zitten en ik denk dat ik daarbij het aanbod van Blijheid aanneem.
Celine_Famke schreef:lor1_1984 schreef:Ik heb altijd begrepen dat blanco stemmen automatisch naar de partij met de meeste stemmen gaan.
Partijen als Denk/dhr Wilders maar ook een pvdd (imo de Nederlandse versie van PETA)) gun ik mijn blanco stem niet.
Maar ik ga er vh weekend even rustig voor zitten en ik denk dat ik daarbij het aanbod van Blijheid aanneem.
Dat is niet zo, een blanco stem wordt niet bij de partij met de meeste stemmen gevoegd.
Shaggy09 schreef:Ik heb hetzelfde probleem en heb gewoon besloten om het niet meer zelf te verven aangezien dit nooit mooi uitpakt en ik uiteindelijk dus toch bij de kapper beland.Ik kleur dus nog alleen maar bij de kapper en ga dan eens in de 3 maanden. Dan heb ik best wel flinke uitgroei alleen ziet het er nog uit alsof dat hoort zeg maar.
Om de 4 weken vind ik ook wel erg veel, groeit je haar zo snel uit?
Janine1990 schreef:https://nos.nl/artikel/2275021-om-wil-r ... tierf.html
Waarom zou een extra DNA onderzoek geen effect meer hebben? Jos Brech is toch ook opgepakt door een partial match met een familielid van hem? Zou dat nu niet meer relevant zijn?
En moet hier eerst opnieuw toestemming voor worden gegeven?
Ik begrijp dat het geld kost, en dat ze Jos Brech willen veroordelen... Maar er mag toch niet aan voorbij worden gegaan aan een eventuele tweede persoon?
Knert schreef:Shaggy09 schreef:Ik heb hetzelfde probleem en heb gewoon besloten om het niet meer zelf te verven aangezien dit nooit mooi uitpakt en ik uiteindelijk dus toch bij de kapper beland.Ik kleur dus nog alleen maar bij de kapper en ga dan eens in de 3 maanden. Dan heb ik best wel flinke uitgroei alleen ziet het er nog uit alsof dat hoort zeg maar.
Om de 4 weken vind ik ook wel erg veel, groeit je haar zo snel uit?
Vind uitgroei lelijk. Niet zozeer dat het snel groeit. Maar ik kleur het donkerder en dan is uitgroei echt lelijk.
Steeph schreef:Janine1990 schreef:https://nos.nl/artikel/2275021-om-wil-r ... tierf.html
Waarom zou een extra DNA onderzoek geen effect meer hebben? Jos Brech is toch ook opgepakt door een partial match met een familielid van hem? Zou dat nu niet meer relevant zijn?
En moet hier eerst opnieuw toestemming voor worden gegeven?
Ik begrijp dat het geld kost, en dat ze Jos Brech willen veroordelen... Maar er mag toch niet aan voorbij worden gegaan aan een eventuele tweede persoon?
Ik denk omdat ze nu eerst bezig zijn met het benaderen van de mensen die bij Nicky in de buurt zijn geweest, volgens het artikel. Ik verwacht dat wanneer er geen nieuwe matches worden gevonden met de andere sporen, dat er dan misschien weer een grootschalig onderzoek komt.
Maar als ze die andere sporen kunnen linken/matchen aan de mensen waarvan bekend is dat ze bij Nicky in de buurt zijn geweest rond die periode, dan scheelt dat natuurlijk een hoop geld, tijd, mankacht en bereidwilligheid van de opgeroepen personen.