Fashionstyle schreef:Helaas blijkt mijn wijkagent al weken ziek thuis te zitten en heeft mij dus niet op de hoogte gehouden.
De politie stond net voor mijn deur om me uit te nodigen voor een verhoor a.s. woensdag. Ik word dus gezien als verdachte in deze zaak en helaas niet als slachtoffer.
Mijn verhaal heeft dus een hele andere wending gekregen dan waarvoor ik het hier opende.
Dit bied me ook wel weer mogelijkheden want als mijn ex het zover krijgt om dus daadwerkelijk aangifte tegen mij te doen, moet ik het andersom dus ook kunnen doen.
Ik wacht woensdag af en dan zie ik wel weer verder.
Hebben jullie nog tips over wat ik wel en niet moet zeggen? Ik heb niks te verbergen namelijk
Stille meelezer meldt zich..
Ik denk dat het verhaal al heel snel afgelopen is als jij de vragen van hen naar waarheid en in eigen perspectief beantwoord en laat zien dat jij degenen bent die gebeld wórdt door dat nummer, en jij niet degene bent die hen bélt. Van wat ik denk gaat dat gesprek best meevallen, zit je met één of twee agenten en willen ze gewoon jouw kant van het verhaal horen. Ze staan er blanco in en zijn alleen op pad gegaan op basis van wat jouw ex hen verteld heeft.. Zonder wederhoor gaan ze je echt niks doen. En trouwens kun je nu mooi teruglinken naar jouw eerdere poging een melding te maken en refereren naar die wijkagent die je later op de hoogte zou houden..
Je staat me te sterk in je recht (en met bewijs) om meteen als verdachte te worden afgezet en ik denk dat dit de zenuwen zijn die dat idee geven. Succes vandaag, wedden dat het goed komt?
Hier kom je doorheen, geloof me.
Laatst bijgewerkt door Canon op 01-05-19 09:28, in het totaal 1 keer bewerkt