Heel veel sterkte voor alle nabestaanden van PPG. Ook hier op bokt zal je gemist worden..
GamblersCup
Geplaatst: 02-02-19 23:25
Ook vanuit bokt gecondoleerd Lotte...
Ik ken Peter al een aantal jaar, hij heeft mijn paard geweldig geholpen weer fit te worden, waar ik enorm dankbaar voor ben. Hij kwam regelmatig een bakkie doen als hij weer eens in Duitsland onderweg was. We hebben lijstjes gemaakt van potentiele Duitse dealers voor zijn Equi Protecta producten. Soms belde hij spontaan om naar mijn paard haar gezondheid te vragen. Wát een geweldige man was Peter! Zo aardig, behulpzaam en vol humor! Ik heb genoten van zijn "Another day at the office" foto's op Facebook en de foto's van de jongens en hun beestjes en patat! Altijd leuk om hem bij evenementen weer tegen het lijf te lopen. Ik kan het nog steeds niet geloven... geen berichtjes meer "Ik rij op de A31, tijd voor een bakkie?"... ik ga m missen. En dan ben ik maar iemand "van buitenaf"... mijn gedachten gaan uit naar zijn gezin.
Veel sterkte.. Vol ongeloof het bericht gelezen.. ik ken PPG niet heel goed maar zo nu en dan kwam hij even buurten in ons topic. Heel heftig om het zo te lezen...
Dag Papagroom ( Peter) veel sterkte voor je dierbaren die jou moeten missen, zo onverwachts......
anjali
Geplaatst: 03-02-19 18:03
Heel erg dit. Gecondoleerd!
Peetstap
Geplaatst: 04-02-19 15:34
Wat is het toch oneerlijk....
Papagroom , zo bekend van bokt en poets-plaats met zijn droge humor en nuchtere visie. Veel sterkte voor je familie en al je vrienden.
Bravura
Geplaatst: 04-02-19 18:44
Gecondoleerd en sterkte gewenst voor familie, vrienden en bekenden.
_Aine
Geplaatst: 04-02-19 21:59
Heel veel sterkte aan de nabestaanden
CoonArt
Geplaatst: 05-02-19 13:16
Even op zijn Facebook gekeken, rillingen over mijn rug bij zijn laatste foto (besneeuwd landschap)... An other day at the office staat erbij... Brrr...